Έρευνα ΕΣΕΕ: Παραδοσιακά προϊόντα επιλέγουν οι τουρίστες

Τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα αναζητούν οι τουρίστες, που επισκέπτονται τη χώρα μας. Σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), οι περισσότεροι συνδυάζουν τις αγορές τους όταν πάνε για μπάνιο στη θάλασσα ή βγαίνουν για φαγητό. Ένα μικρότερο ποσοστό αφορά όσους προτιμούν την περιήγηση σε αξιοθέατα, χώρους αρχαιολογικού ενδιαφέροντος και επισκέψεις σε μουσεία και έπονται όσοι ψωνίζουν κατά τη βραδινή τους έξοδο.

Από την έρευνα της ΕΣΕΕ προκύπτει πως οι τουρίστες των «all inclusive», συνδυάζουν με διαφορετικό τρόπο και συχνότητα αγορές και δραστηριότητες στις διακοπές τους: Οι καταναλωτές που διαμένουν σε πεντάστερα ή τετράστερα ξενοδοχεία κάνουν περισσότερες αγορές κατά την περιήγησή τους σε αξιοθέατα ή κατά τη βραδινή τους έξοδο αλλά και γενικότερα στην έξοδο για φαγητό ή καφέ. Αντιθέτως, οι τουρίστες των «all inclusive» συνδυάζουν τις αγορές τους με το μπάνιο στη θάλασσα ή δραστηριότητες στη φύση.

Σε ό,τι αφορά στο καταναλωτικό πρότυπο των τουριστών σε δημοφιλείς τουριστικούς νησιωτικούς προορισμούς, η πλειονότητα των επισκεπτών έρχονται με διάθεση να πραγματοποιήσουν αγορές.

Η κυρίαρχη τάση όσον αφορά την αγοραστική συμπεριφορά είναι η αυθόρμητη αγορά προϊόντων. Κατά συνέπεια, το ενθαρρυντικό μήνυμα για τις τοπικές εμπορικές αγορές είναι ότι υπάρχει μεγάλο δυνητικά καταναλωτικό κοινό, αφού κάτι παραπάνω από οχτώ στους 10 επισκέπτες είναι διατεθειμένοι να ψωνίσουν. Αντίστοιχη έρευνα αναμένεται να πραγματοποιηθεί για το κέντρο της Αθήνας και το λιμάνι του Πειραιά.

 

 

 



Σχόλια