Αντιμετωπίστε την κατάθλιψη με άσκηση

24 0

Η άσκηση είναι ιδιαίτερα ευεργετική τόσο για τη σωματική όσο και για την ψυχική μας υγεία, καθώς μελέτες έχουν καταδείξει ότι βοηθά όχι μόνο στην καλή φυσική μας κατάσταση, αλλά και στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης.

[quote_text color=»#000000″ text_color=»#ffffff»]Έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι, όταν ασκούμαστε, παράγονται στον εγκέφαλό μας ορμόνες, οι οποίες αλλάζουν τη διάθεσή μας, μειώνουν το αίσθημα του πόνου και προκαλούν ευφορία. Η κυριότερη από αυτές τις ορμόνες είναι η β-ενδορφίνη, που μπορεί να μειώσει την κατάθλιψη.[/quote_text]

Ευρήματα μελετών δείχνουν ακόμη ότι άνθρωποι που έχουν αυξημένα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας εμφανίζουν λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης σε σύγκριση με όσους δεν είναι δραστήριοι, κάτι το οποίο ισχύει για όλες τις ηλικίες.

Ο τύπος άσκησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μείωση της κατάθλιψης είναι συνδυασμός αερόβιας γυμναστικής, όπως το βάδισμα, το χαλαρό τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι κ.λπ., με μυϊκή ενδυνάμωση μέτριας έως υψηλής έντασης.

Οποιαδήποτε κι αν είναι η μορφή της άσκησης θα πρέπει να επαναλαμβάνεται 3-5 φορές την εβδομάδα, έτσι ώστε να δρα ευεργετικά για τον οργανισμό.



Join the Conversation