Οι πόνοι της παραλίας

190 0

Όλοι ώρες ώρες πονάμε, ενώ είμαστε στην παραλία, δεν δίνουμε όμως ιδιαίτερη βαρύτητα στον πόνο, επειδή περνάμε ευχάριστα.
Εάν εμφανίζονταν τέτοιοι πόνοι στο γραφείο, θα ζητούσαμε άδεια ή κάποια παρέμβαση!
Η αδιαφορία όμως οδηγεί, πολλές φορές, σε λάθη τα οποία με τη σειρά τους αυξάνουν τα περιστατικά μετά τις διακοπές.

Tennis elbow η αλλιώς επικονδυλίτιδα (πόνος στην έξω επιφάνια του αγκώνα)
Αιτία:
Κατάχρηση των μυών του αντιβραχίου
Ηλικίες: 30 με 50 ετών
Δραστηριότητα: Ρακέτες
Συμπτώματα: Κάψιμο και πόνος στην έξω επιφάνια του αγκώνα, ασθενής δύναμη λαβής στο κυρίαρχο χέρι.
Πρόληψη: Ελαφριές ρακέτες με σωστή λαβή. Άθληση χωρίς υπερβολές.
Θεραπεία: Είναι συντηρητική και το 80% με 95% θεραπεύεται. Πρώτο βήμα είναι η ανάπαυση και η μείωση των αθλητικών δραστηριοτήτων. Καλό θα είναι αν δεν υποχωρήσουν τα συμπτώματα, να επισκεφτείτε έναν ορθοπεδικό και να λάβετε μια ολοκληρωμένη θεραπεία.

Πόνος στη μέση ή στην πλάτη

Αίτιο: Παρατεταμένη λανθασμένη στάση στην ξαπλώστρα ή στο έδαφος.
Συμπτώματα: Πόνος μετά από κάποια ώρα, ο οποίος εξαφανίζεται με την αλλαγή θέσης. Συνήθως, η περιοχή που πονά είναι κάποια παλαιότερα καταπονημένη περιοχή που δεν αντέχει καμία φόρτιση. Άνθρωποι με σκολίωση εμφανίζουν ευαισθησία και αδυναμία αλλαγής στάσης.
Πρόληψη: Μια πετσέτα κάτω από την κοιλιά ή τα πέλματα που θα παίζει τον ρόλο του μαξιλαριού την ώρα που βρισκόμαστε μπρούμυτα, λυγισμένα γόνατα όσο βρισκόμαστε ανάσκελα, σωστή στάση του σώματος και τέλος συχνές αλλαγές θέσης.
Θεραπεία: Ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη ανάλογα το πρόβλημα.

Πέλμα

Οι αρθρώσεις του πέλματος σε δραστηριότητες όπως είναι το ποδόσφαιρο και το βόλεϊ στην άμμο μπορούν να τραυματιστούν και να πάθουν διάστρεμμα. Αρχικά, εξαιτίας του ασταθούς εδάφους και έπειτα λόγω της έλλειψης υποστηρικτικής υπόδησης.
Πρέπει λοιπόν η άθληση να γίνεται σε οργανωμένα μέρη όπου η άμμος και το έδαφος είναι λείο και ομοιογενές.

Γόνατα
Το έδαφος της άμμου είναι ιδιαίτερα ασταθές, με αποτέλεσμα η άρθρωση του γόνατος να καταπονείται ιδιαίτερα. Το πέλμα δεν πατά σωστά και για παράδειγμα, μετά από ένα άλμα, οι δυνάμεις (ειδικά οι στροφικές) μεταφέρονται στην επόμενη άρθρωση και να δημιουργούν προβλήματα όπως ρήξη χιαστών, μηνίσκων κ.λπ.
Έτσι, θα πρέπει να τηρούνται οι βασικοί κανόνες που αναφέρθηκαν.



Join the Conversation