«Ομιλούντα παράθυρα». Η νέα μόδα στη διαφήμιση!

Ένα πρωτοποριακό μέσον μετάδοσης διαφημίσεων σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το Sky Deutschland, σε συνεργασία με τη διαφημιστική BBDO Germany.

Σύμφωνα με το εν λόγω σχέδιο, η μετάδοση των διαφημιστικών μηνυμάτων θα γίνεται μέσω παραθύρων τρένου, χάρη στην τεχνολογία ωστικής αγωγιμότητας, που καθιστά δυνατή τη μεταβίβαση ήχου στο μέσα αυτί (έσω ους). Κοινώς, όταν ο επιβάτης ακουμπά το κεφάλι του στο παράθυρο, θα ακούει διαφημιστικά μηνύματα, τα οποία θα μοιάζουν σαν να έρχονται από το εσωτερικό του ίδιου του του κεφαλιού.

Παρά τον σαφώς πρωτοποριακό χαρακτήρα της όλης ιδέας,

όπως αναφέρει το BBC, έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται αντιδράσεις, οι οποίες αφορούν αυτό που χαρακτηρίζεται την παραβίαση του δικαιώματος του επιβάτη στην ξεκούραση.
Από πλευράς της, η BBDO κάνει λόγο για θετικές αντιδράσεις του κοινού σε δοκιμές στο Μόναχο και το Άαχεν. To Sky Deutschland δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα ξεκινήσει κανονικά την καμπάνια.

Η ιδέα της καμπάνιας «Talking Window» παρουσιάστηκε τον προηγούμενο μήνα στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας. Σε σχετικό βίντεο, επιβάτες σε ένα γερμανικό τρένο παρουσιάζονται να εκπλήσσονται όταν ακούν διαφημίσεις που τους προτρέπουν να κατεβάσουν στα smartphones τους την εφαρμογή Sky Go για να παρακολουθήσουν βίντεο σε stream.

Τα ηχητικά κύματα παράγονται από έναν ειδικό μεταδότη που κατασκευάζεται για το Sky από την Audiva και τοποθετείται στα παράθυρα, και τα μηνύματα τα οποία ακούει ο επιβάτης που ακουμπά στο παράθυρο δεν φτάνουν στα αυτιά των άλλων επιβατών του τρένου.

Η Audiva ειδικεύεται σε τεχνολογίες οστικής αγωγιμότητας για χρήση από άτομα με προβλήματα ακοής. Από πλευράς του, το Sky ισχυρίζεται πως απλώς αξιοποιεί την παρατήρηση ότι επιβάτες που βαριούνται ακουμπούν τα κεφάλια τους στα τζάμια των παραθύρων, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την εν λόγω παρατήρηση.

Η τεχνολογία οστικής αγωγιμότητας χρησιμοποιείται ήδη σε συσκευές- βοηθήματα για άτομα με προβλήματα ακοής, αλλά και για αθλητές, ενώ αναμένεται να εμφανιστεί και στο Google Glass.

 

 



Σχόλια