Live:
Όπως όλοι οι οδηγοί γνωρίζουν, οι καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα μοντέλα τους δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές.
Γι’αυτό και οι εταιρείες από την πλευρά τους, από το 2017 και μετά θα ανακοινώνουν πιο ρεαλιστικές καταναλώσεις για τα μοντέλα τους, σύμφωνα με το νέο κύκλο μέτρησης Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures (WLTP), αντί του ισχύοντος New European Driving Cycle (NEDC). Ήδη ορισμένες μάκρες αυτοκινήτων όπως είναι η Opel και οι Citroen – Peugeot έχουν ανακοινώσει για κάποια μοντέλα τους μετρήσεις σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.
Ωστόσο, τα τελευταία πέντε χρόνια, ο ανεξάρτητος Βρετανικός οργανισμός Emission Analytics πραγματοποιεί δοκιμές κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες και τις ανακοινώνει μέσω του Equa Index, όπου υπάρχουν συνολικά μετρήσεις κατανάλωσης από 66.540 μοντέλα. Μεταξύ αυτών κάποια παρουσιάζουν μια σχετικά πιο λογική απόκλιση έως 30% πάνω από τις εργοστασιακές, άλλα όμως φτάνουν έως το +45%.
Ποια είναι τα 10 μοντέλα με τη μεγαλύτερη διαφορά κατανάλωσης μεταξύ εργοστασιακής και πραγματικής, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνονται στο Equa Index:
1ο Fiat 500 0.9 TwinAir:
2ο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 140 hp:
3ο Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 hp:
4ο smart forfour 0.9 turbo:
5ο Fiat Panda 0.9 TwinAir:
6ο Toyota Yaris 1.5 Hybrid:
7ο MINI Cooper 1.5:
8ο Alfa Romeo MiTo 0.9 TwinAir:
9ο Peugeot 308 1.6 e-HDI:
10ο VW Golf 1.6 TDI:
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr