10 αυτοκίνητα με κατανάλωση έως +45% από την εργοστασιακή

10 αυτοκίνητα με κατανάλωση έως +45% από την εργοστασιακή

Όπως όλοι οι οδηγοί γνωρίζουν, οι καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα μοντέλα τους δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές. 

Γι’αυτό και οι εταιρείες από την πλευρά τους, από το 2017 και μετά θα ανακοινώνουν πιο ρεαλιστικές καταναλώσεις για τα μοντέλα τους, σύμφωνα με το νέο κύκλο μέτρησης Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures (WLTP), αντί του ισχύοντος New European Driving Cycle (NEDC). Ήδη ορισμένες μάκρες αυτοκινήτων όπως είναι η Opel και οι CitroenPeugeot έχουν ανακοινώσει για κάποια μοντέλα τους μετρήσεις σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. 

Ωστόσο, τα τελευταία πέντε χρόνια, ο ανεξάρτητος Βρετανικός οργανισμός Emission Analytics πραγματοποιεί δοκιμές κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες και τις ανακοινώνει μέσω του Equa Index, όπου υπάρχουν συνολικά μετρήσεις κατανάλωσης από 66.540 μοντέλα. Μεταξύ αυτών κάποια παρουσιάζουν μια σχετικά πιο λογική απόκλιση έως 30% πάνω από τις εργοστασιακές, άλλα όμως φτάνουν έως το +45%.

Ποια είναι τα 10 μοντέλα με τη μεγαλύτερη διαφορά κατανάλωσης μεταξύ εργοστασιακής και πραγματικής, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνονται στο Equa Index:

1ο Fiat 500 0.9 TwinAir:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,0 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,2 λτ./100 χλμ. (+45%).

2ο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 140 hp:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,5 λτ./100 χλμ. (+43%).

3ο Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 hp:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,7 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 8,2 λτ./100 χλμ. (+45%).

4ο smart forfour 0.9 turbo:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,3 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,4 λτ./100 χλμ. (+42%).

5ο Fiat Panda 0.9 TwinAir:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,6 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,9 λτ./100 χλμ. (+41%).

6ο Toyota Yaris 1.5 Hybrid:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 3,7 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ. (+41%).

7ο MINI Cooper 1.5:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,5 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ. (+41%).

8ο Alfa Romeo MiTo 0.9 TwinAir:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 7,0 λτ./100 χλμ. (+40%).

9ο Peugeot 308 1.6 e-HDI:

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 3,2 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ. (+40%).

10ο VW Golf 1.6 TDI: 

  • Εργοστασιακή κατανάλωση: 3,2 λτ./100 χλμ.
  • Πραγματική κατανάλωση: 5,3 λτ./100 χλμ. (+40%).


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr



Σχόλια