Λιποθυμούν οι εργαζόμενοι-Συνθήκες Μεσαίωνα-Καταγγελίες για γνωστή εταιρία τηλεφωνίας

127 1

Στο μάτι του “κυκλώνα” βρίσκεται ο επικεφαλής Manager της Wind, Νάσος Ζαρκαλής. Από την μία βρίσκονται οι εργαζόμενοι που έχουν ξεσηκωθεί με απεργίες και του επιρρίπτουν ευθύνες για εργασιακό μεσαίωνα στον όμιλο. Από την άλλη, η απόκτηση μεριδίου 25% στη Wind Hellasαπό την επενδυτική εταιρεία Golden Tree , του δημιουργεί πρόσθετο άγχος.

Το 2015 “φεύγει” επεισοδιακά για τον Νάσο Ζαρκαλή. Ο Δεκέμβριος “σημαδεύτηκε” στο βιογραφικό του από την πανελλαδική απεργία των εργαζομένων της WIND. Οι υπάλληλοι της εταιρείας δεν δίστασαν να κατηγορήσουν την διοίκηση, μεταξύ άλλων, για άρνηση να καταβάλλει δικαιούμενα επιδόματα.

apergia windΛιποθυμίες και κρίσεις πανικού στα τηλεφωνικά κέντρα

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Ράδιο Παντιέρα της ERT OPEN ο γραμματέας και η αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Σωματείου Εργαζομένων στη Wind, Στέφανος Μάλαμας και Λιλιάνα Κυρίμη, η Wind εδώ και έναν χρόνο αρνείται να υπογράψει νέα συλλογική σύμβαση χωρίς μειώσεις μισθών που, αν και θα αφορούν κατά βάση τους νεοπροσλαμβανόμενους, σύντομα θα συμπαρασύρουν και τους μισθούς των παλαιότερων εργαζόμενων.

apergia windΠαράλληλα οι εργαζόμενοι έχουν μειωθεί στους 1.000 από 2.000 που ήταν πριν λίγα χρόνια, ενώ ολοένα και περισσότερα τμήματα της επιχείρησης λειτουργούν με εργολαβίες. Μάλιστα ένα τμήμα του τηλεφωνικού κέντρου έχει μεταφερθεί σε χώρα εκτός Ελλάδος, ενώ η εργοδοσία συγκρίνει τους μισθούς των εν Ελλάδι εργαζομένων με τους αντίστοιχους – κατά πολύ χαμηλότερους – στο εξωτερικό.

Όπως κατήγγειλε ο Στέφανος Μάλαμας, η εντατικοποίηση της δουλειάς στα τηλεφωνικά κέντρα έχει οδηγήσει από κρίσεις πανικού μέχρι και λιποθυμίες. Χρονομετρείται μέχρι η ώρα που οι εργαζόμενοι «χάνουν» στην τουαλέτα, ενώ οι τηλεφωνητές είναι υποχρεωμένοι να δέχονται την διαμαρτυρία των πελατών κατά της εταιρείας, που ορισμένες φορές «ξεφεύγει».

Πίσω από τις βιτρίνες των καταστημάτων πώλησης

Σύμφωνα με την κυρία Λίλιαν Κυρίμη, οι εργαζόμενοι καλούνται να πιάσουν απλησίαστους στόχους ενώ, καθώς τα καταστήματα λειτουργούν υπό καθεστώς franchise, οι συνθήκες εργασίας επαφίενται στη δικαιοδοσία του εκάστοτε εργοδότη.

wind_apergia_tilefonia
Ο Στέφανος Μάλαμας συμπλήρωσε ότι στους εργαζόμενους στα καταστήματα απαγορεύεται να κάθονται, ενώ πρέπει να στέκονται πλάι – πλάι με τον πελάτη ακουμπώντας μόνο στο κάθισμα.

Ο manager από την Βόρεια Ήπειρο
Ξεκινώντας κυριολεκτικά από το μηδέν με μόνο του υπόβαθρο τα πτυχία του, ο Νάσος Ζαρκαλής κατάφερε να τον μάθουν μέχρι και οι “πέτρες ” της αγοράς τηλεπικοινωνιών. Με σπουδές Χημικού Μηχανικού, πτυχιούχος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, διαθέτει Master από το Πανεπιστήμιο Delaware των ΗΠΑ και MBA από το Henley Management College του Ηνωμένου Βασιλείου .

zarkalis
Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος WIND Ελλάς

Η ταπεινή του καταγωγή από την Βόρεια Ήπειρο κάθε άλλο παρά εμπόδιο στάθηκε στη ζωή του. Από μικροαστή οικογένεια έμελε να ακολουθήσει μια λαμπρή πορεία η οποία τον έκανε γνωστό πέρα από τα σύνορα της χώρας μας. Ο ηγέτης της Ομάδας Διοίκησης της Wind κατάφερε από τα 40 του να γίνει όχι μόνο από τους πιο καταξιωμένους Έλληνες managers αλλά και μια από τις πιο σεβαστές προσωπικότητες των telecommunications διεθνώς.

Έχοντας συμπληρώσει μία πενταετία στο τιμόνι της Wind, κατάφερε από απλά τρίτο παίκτη στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας να την κάνει υπολογίσιμη δύναμη, μια εταιρεία υγιής και μαχητική. Στα μερίδια της σταθερής, η Wind εκτιμά το δικό της στο 23%, ενώ το αντίστοιχο της κινητής εκτιμάται στο 24%.Τα συνολικά έσοδα της Wind για το 2014 διαμορφώθηκαν στα 500 εκατ. ευρώ και το EBITDA στα 95 εκατ. ευρώ.

Σημαντική ” υστέρηση” στο χαρτοφυλάκιο της WIND εντοπίζεται στην συνδρομητική τηλεόραση, εκεί που ο ανταγωνισμός προσφέρει ελκυστικές επιλογές και οικονομικά πακέτα.

Πηγή: Mononews.gr



Join the Conversation

1 comment

  1. Melina Massaveta Απάντηση

    Ναι αλλα εχουμε και νομικα συμβολαιο συμβιωσης…….