4 απολαυστικοί τρόποι για να τρως καθημερινά τα δημητριακά σου

39 0

Διάβασε παρακάτω και δες πως μπορείς να απολαύσεις καθημερινά τα δημητριακά σου, παίρνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα σου δώσουν ενέργεια για όλη την υπόλοιπη μέρα.

 

  1. Δημητριακά με γάλα και φρούτα. Συνόδεψε τα αγαπημένα σου δημητριακά με τα αγαπημένα σου φρούτα. Κόψε για παράδειγμα κομμάτια μήλου, ροδάκινα ή δαμάσκηνα και να είσαι σίγουρη πως λαμβάνεις τις απαραίτητες φυτικές ίνες, τις οποίες προσφέρουν τα φρούτα!

 

  1. Δημητριακά με γάλα και ξηρούς καρπούς. Οι ξηροί καρποί πέρα από τη νοστιμιά, βοηθούν στην καταπολέμηση των καρδιακών παθήσεων και του διαβήτη, μειώνουν την κακή χοληστερίνη και αυξάνουν την καλή, ενώ προσφέρουν αντιοξειδωτική προστασία στον οργανισμό μας. Κατά συνέπεια έχεις ένα γευστικό και υγιεινό πρωινό και όχι μόνο.

 

  1. Ταυτόχρονα μπορείς να προσθέσεις και αποξηραμένα φρούτα (σύκα, δαμάσκηνα, βερίκοκα). Τα δαμάσκηνα βοηθούν και στην ενεργοποίηση του εντέρου. Δοκίμασε καρύδια και αποξηραμένα σύκα μαζί με τα δημητριακά σου και θα ξετρελαθείς.

 

  1. Μια άλλη απολαυστική ιδέα είναι να τρίψεις λίγη σοκολάτα κουβερτούρας μέσα στα δημητριακά σου και θα έχεις ένα γλυκό γευστικό πρωινό.

 

Συμβουλή: Αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις σε όποια από τις πιο πάνω επιλογές θέλει λίγες κουταλιές βρώμη, και θα έχεις ένα υγιεινό (αφού μειώνει τις ποσότητες κακής χοληστερόλης) και χορταστικό πρωινό ή και γεύμα!

 

 



Join the Conversation