6 γεύματα που πρέπει να επιλέγεις όταν είσαι εκτός σπιτιού

17 0

Πολλές φορές, λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας που έχεις δεν προλαβαίνεις να φας στο σπίτι. Οπότε τρως πιο συχνά απέξω στο χέρι και βιαστικά. Αυτό όμως δεν κάνει καλό στη διατροφή σου. Παρακάτω σου δίνουμε συμβουλές για γεύματα-σνακς που μπορείς να τρως όταν δεν είσαι στο σπίτι.

 

1. Αν πρόκειται να φας σάντουιτς, επέλεξε ψωμί ολικής αλέσεως, με κοτόπουλο στη σχάρα παρά αλλαντικά, μπόλικα λαχανικά και 1 κουταλάκι μουστάρδα ή μαγιονέζα light.

 

2. Η σαλάτα με κοτόπουλο είναι πάντα μια καλή επιλογή για τις εξόδους σου. Φρόντισε μόνο να μην περιέχει πολλή ποσότητα παρμεζάνας ή άλλου τυριού, καθώς και παχυντικά σος. Ζήτησε το σος ξεχωριστά.

 

3. Αν αγαπάς την κινέζικη κουζίνα, προτίμησε ρύζι ατμού με κοτόπουλο stir-fried σε σάλτσα black bean ή stir-fried βοδινό με λαχανικά. Απέφυγε οτιδήποτε τηγανισμένο (deep-fried)

 

4. Αν η παρέα θέλει πίτσα, παράγγειλε τη δική σου με λεπτό φύλλο και περιοριστείς στα δύο κομμάτια.

 

5. Σε ιταλικό εστιατόριο προτίμησε είτε κάποια συνταγή με κοτόπουλο στη σχάρα και σαλάτα είτε μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας.

 

6. Για επιδόρπιο επέλεξε μια φρουτοσαλάτα την οποία μπορείς να συνοδεύσεις –αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα- με μια μπάλα παγωτό βανίλια με χαμηλά λιπαρά. Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στο γλυκό, μοιράσου το με κάποιον από την παρέα. Προτίμησε μηλόπιτα ή κάποιο γλυκό με φρούτα.

 

Και μην ξεχνάς… Αν τείνεις να το παρακάνεις στις εξόδους σου, φρόντισε να κρατήσεις τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας ελαφρά!

 

 

 



Join the Conversation