9 τροφές που θα σου προσφέρουν έναν χαλαρωτικό ύπνο

17 0

Υπάρχουν τροφές οι οποίες είναι ευεργετικές για τον ύπνο. Αν θέλεις λοιπόν να κοιμάσαι ξεκούραστα και απολαμβάνεις τον ύπνο σου, ένταξε τώρα στη διατροφή σου τις παρακάτω τροφές και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα.

 

1. Ψάρια

Τα ψάρια και ιδιαίτερα ο σολομός και ο τόνος είναι πλούσια σε βιταμίνη Β6, η οποία είναι υπεύθυνη για την παραγωγή της μελατονίνης , μιας ορμόνης, την οποία παράγει το σκοτάδι και είναι απαραίτητη για τον ύπνο.

 

2. Ρύζι Jasmine

Γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες, βοηθούν περισσότερο τον άνθρωπο να κοιμηθεί. Για αυτό πρόσθεσε στο φαγητό σου ρύζι Jasmine και όχι μακρύκοκκο.

 

3. Χυμός κερασιού

Ο χυμός κερασιού είναι πλούσιος σε μελατονίνη, ουσία την οποία χρειάζεται ο οργανισμός για καλύτερο ύπνο. Πιες ένα φλιτζάνι χυμό κερασιού δύο φορές τη μέρα και η αϋπνία δεν θα σε ξανακτυπήσει την πόρτα.

 

4. Γαλακτοκομικά Προϊόντα

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως γάλα και γιαούρτι, προσφέρουν υψηλές δόσεις ασβεστίου οι οποίες είναι απαραίτητες για τον ύπνο, αφού έρευνες απέδειξαν πως η έλλειψη ασβεστίου οδηγεί και σε αϋπνία.

 

5. Σιτηρά

Βάλε στη διατροφή σου πλιγούρι, κριθάρι και άλλα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα οποία είναι πλούσια σε μαγνήσιο, βοηθούν στον ύπνο.

 

6. Πράσινα Φυλλώδη λαχανικά

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το λάχανο, είναι πλούσια σε ασβέστιο, το οποίο όπως προαναφέρθηκε είναι απαραίτητο για τον ύπνο.

 

7. Μπανάνες

Η μπανάνα είναι πλούσια σε κάλιο αλλά και καλή πηγή της βιταμίνης Β6 η οποία, όπως προαναφέρθηκε, είναι υπεύθυνη για την παραγωγή της μελατονίνης , μιας ορμόνης, την οποία παράγει το σκοτάδι και είναι απαραίτητη για τον ύπνο.

 

8. Ρεβίθια

Τα ρεβίθια διαθέτουν βιταμίνη Β6, η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή μελατονίνης.

 

9. Εμπλουτισμένα Δημητριακά

Πρόσθεσε στη διατροφή σου δημητριακά εμπλουτισμένα σε Β6.

 

 



Join the Conversation