Αγριεύει η κόντρα: Εξώδικο της ΕΡΤ στον ΣΚΑΪ

175 0

Συνεχίζεται η κόντρα που ξεκίνησε με τον ΣΚΑΪ στις 15 Αυγούστου από πλευράς ΕΡΤ. Η διοίκηση του κρατικού καναλιού έστειλε εξώδικο στον τηλεοπτικό σταθμό του Φαλήρου, κάνοντας λόγο για υποκλοπή της εικόνας από την κάλυψη των εορταστικών εκδηλώσεων του Δεκαπενταύγουστου, στην Τήνο και στο Βέρμιο. Η ΕΡΤ ζητά από τον ΣΚΑΪ να απολογηθεί δημοσίως.

«Καταχράστηκε ή όχι ο ΣΚΑΪ την παραγωγή της ΕΡΤ, προκειμένου να παρουσιάσει την εικόνα της δημόσιας τηλεόρασης ως δική του παραγωγή; Η ερώτηση είναι ρητορική: με μια απλή θέαση του προγράμματος του σταθμού το πρωί του Δεκαπενταύγουστου, μπορεί ο καθένας εύκολα να διαπιστώσει ότι ο ΣΚΑΪ καταχράστηκε μια παραγωγή της ΕΡΤ που κόστισε 16.000 ευρώ, παρουσιάζοντάς την ως δική του.

Πώς είναι δυνατόν οι υπεύθυνοι του ΣΚΑΪ να δηλώνουν δημοσίως ότι “δυστυχώς δεν πιστεύουμε στα θαύματα”, όταν με μεταφυσικό τρόπο καταφέρνουν να μεταδώσουν εικόνα από τη Θεία Λειτουργία στην Τήνο, χωρίς να έχουν κάμερα εντός του ναού; Πώς είναι δυνατόν να μην πιστεύουν στα θαύματα, αυτοί που με “θαυματουργό” τρόπο εξαφάνισαν τα λογότυπα της ΕΡΤ παραποιώντας τον “αέρα” της; Πώς είναι δυνατόν ο ΣΚΑΪ να κόπτεται για την τήρηση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και να παρουσιάζει στο δελτίο του μόνο την ανακοίνωσή του, χωρίς να κάνει την παραμικρή νύξη στις δύο ανακοινώσεις της ΕΡΤ;», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Εν συνεχεία προσθέτει:«πώς είναι δυνατόν να διδάσκει δημοσιογραφική δεοντολογία και να καταγγέλλει τα δελτία της ΕΡΤ, όταν μόνο αυτά τα δελτία της ΕΡΤ παρουσίασαν εκτενώς την ανακοίνωση του ΣΚΑΪ; Πώς είναι δυνατόν οι υπερασπιστές της δεοντολογίας, μόλις πριν από λίγες εβδομάδες να υποκλέπτουν από την ΕΡΤ μόνον… 11.300 δευτερόλεπτα (ήτοι περισσότερες από τρεις ώρες) στιγμιοτύπων του Euro 2016, αγνοώντας επιδεικτικά το εξώδικο που απέστειλε η ΕΡΤ; Ένα πρόγραμμα αγορασμένο ακριβά, για να το δουν οι Έλληνες πολίτες από την ΕΡΤ κι όχι για να το εκμεταλλεύεται εμπορικά ο ΣΚΑΪ».

Όπως υπογραμμίζει η ΕΡΤ στην ανακοίνωσή της, «η “καθεστωτική διοίκηση” της “Νέας ΕΡΤ”, από τα βαθιά “υπόγεια του Μαξίμου” όπου “βάζει την υπογραφή της σε όποια ανακοίνωση της υπαγορευτεί”, δεν θα έβαζε ποτέ την υπογραφή της για την κλοπή και παράνομη χρήση υλικού της ΕΡΤ. Αν ήθελε εικόνα ο ΣΚΑΪ, θα μπορούσε να υποβάλει επίσημο αίτημα και να ακολουθήσει τη νόμιμη οδό, που διασφαλίζει όχι μόνο το συμφέρον της ΕΡΤ, αλλά και του Ελληνικού Δημοσίου».

Στο τέλος καταλήγει η ΕΡΤ ότι «επειδή τηρεί την δημοσιογραφική δεοντολογία στο ακέραιο, για τις εντός εισαγωγικών προτάσεις χρησιμοποιήθηκε ως πηγή η σχετική ανακοίνωση του ΣΚΑΪ».



Join the Conversation