5:16 Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Αποκάλυψη: Στους εμπλεκόμενους στο καρτέλ κατασκευαστικών καταλήγει η γραμμή 4 του Μετρό

Αποκάλυψη: Στους εμπλεκόμενους στο καρτέλ κατασκευαστικών καταλήγει η γραμμή 4 του Μετρό

Εταιρείες οι οποίες εμπλέκονται στην υπόθεση των καρτέλ των κατασκευαστικών προκρίθηκαν στην τελική φάση του διαγωνισμού για τον “χρυσό διαγωνισμό” της Αττικό Μετρό, συνολικού προυπολογισμού 1.45 δις ευρώ. Στην τρίτη φάση του διαγωνισμού πέρασαν οι εταιρείες Τέρνα – Vinci -Siemens, 2. J+P Άβαξ – Ghella – Alstom Transport, 3. Άκτωρ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy ενώ εκτός έμεινε η κοινοπραξία FCC – Archirodon – Μυτιληναίος. 

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι οι προκριθείσες εταιρείες εμπλέκονται στην υπόθεση του καρτέλ που διερευνήθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και μέρος της βρίσκεται στα χέρια των δικαστικών Αρχών.

Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στον τομέα των δημοσίων έργων και των κατασκευών που έχει αποκαλύψει με συνεχή δημοσιεύματα το eReportaz και καταγράφεται στο υλικό που κατέσχεσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού μετά από εφόδους που πραγματοποιήθηκαν σε εταιρείες κολοσσούς! Ως γνωστόν στην υπόθεση εμπλέκονται 46 κατασκευαστικές και δύο εργοληπτικές εταιρείες (διαβάστε τις αποκαλύψεις του ereportaz εδώ, εδώ και εδώ)!

 

Από πού θα περνάει

Βάσει του υφιστάμενου σχεδιασμού η γραμμή 4 θα ενώσει το Άλσος Βεΐκου με το νοσοκομείο Ευαγγελισμός, τον Φάρο στο Νέο Ψυχικό και το Μαρούσι, με επεκτάσεις (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Περισσό και Εθνική Οδό. Αναλυτικότερα, η γραμμή 4, σχήματος «U», αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 33,5 χλμ., περιλαμβάνει 30 συνολικά σταθμούς, ενώ αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:
* Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,9 χλμ. και 14 σταθμοί).
* Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ. και 8 σταθμοί).
* Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 3,6 χλμ. και 3 σταθμοί).
* Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Περισσός (μήκους 3 χλμ. και 2 σταθμοί).
* Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ. και 3 σταθμοί).
Το πρώτο τμήμα για το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη διαγωνισμός θα έχει τους εξής σταθμούς:
Άλσος Βεΐκου, επί της λεωφόρου Βεΐκου – Ομορφοκκλησιάς πλησίον της διασταύρωσης με την οδό Τραλλέων, σταθμός Γαλάτσι στη διασταύρωση των λεωφόρων Βεΐκου και Γαλατσίου, Κυψέλη στην πλατεία Κυψέλης, Δικαστήρια στα δυτικά του συγκροτήματος των κτιρίων των δικαστηρίων, Αλεξάνδρας στη διασταύρωση Λεωφ. Αλεξάνδρας και οδού Μουστοξύδη, Εξάρχεια στην πλατεία, Ακαδημία σταθμός ανταπόκρισης με άμεση υπόγεια σύνδεση με τον σταθμό Πανεπιστήμιο στη γραμμή 2.
Η γραμμή συνεχίζει με τον 8ο σταθμό Κολωνάκι στην ομώνυμη πλατεία, ο 9ος σταθμός Ευαγγελισμός χωρoθετείται πλησίον του υφιστάμενου σταθμού και εντός του παρακείμενου πάρκου, με άμεση σύνδεση για τους επιβάτες των γραμμών 3 και 4, στη συνέχεια σταθμός Καισαριανή στην περιοχή διασταύρωσης των οδ. Υμηττού και λεωφ. Εθν. Αντιστάσεως, σταθμός Νήαρ Ήστ περίπου στο γεωγραφικό κέντρο της περιοχής της Καισαριανής, κάτω από την οδό Εθνικής Αντιστάσεως, Ιλίσια στην περιοχή της πλατείας Κύπρου και της πλατείας Αόρνου στα Άνω Ιλίσια, σταθμός Ζωγράφου στην περιοχή της πλατείας Γαρδένιας και 14ος σταθμός Γουδή στην περιοχή της πλατείας Ελευθερίας και οδού Λοχ. Σπηλιόπουλου.

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

    

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας