Bloomberg: Η ώθηση στα τάνκερ μεταφοράς υγροποιημένου αερίου  (LNG ) του Trump βοηθάει στη δύναμη της Γερμανικής Green Boom Liner Boat Cruise

Bloomberg: Η ώθηση στα τάνκερ μεταφοράς υγροποιημένου αερίου (LNG ) του Trump βοηθάει στη δύναμη της Γερμανικής Green Boom Liner Boat Cruise

Η προσπάθεια του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την απόρριψη ρευστού φυσικού αερίου στην Ευρώπη αποκτά μια απροσδόκητη τροπή: αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές από τη ναυτιλία που ωθούν τα ναυπηγεία της ηπείρου να κυνηγήσουν εναλλακτικές λύσεις για το πετρέλαιο που προκαλεί υψηλές εκπομπές ρύπων.

Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός θα συσφίξει τον επόμενο χρόνο τις εκπομπές θείου και άνθρακα από τα πετρελαιοκίνητα πλοία. Αυτό έχει προκαλέσει ένα κυνήγι για λιγότερα ρυπογόνα καύσιμα, με το παγκόσμιο γκάζι στο ΥΦΑ να δελεάζει τις ευρωπαϊκές κρουαζιέρες και τις γραμμές μη φορτίου για να στραφούν στο καύσιμο. Και επωφελείται από τα ναυπηγεία της Γερμανίας, που φιλοξενούν το μεγαλύτερο εμπορικό στόλο του ναυτικού του κόσμου, το οποίο εκμεταλλεύεται μια ακμάζουσα βιομηχανία κρουαζιερόπλοιων.

Οι συνολικοί αριθμοί επιβατών κρουαζιερόπλοιων ξεπερνούν το 50% από το 2009

«Η Γερμανία δεν προλαβαίνει να ναυπηγήσει αρκετά κρουαζιερόπλοια LNG αρκετά γρήγορα – είμαστε κορυφαίοι στο κατάστημα αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Ralf Soeren Marquardt, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής ομοσπονδίας ναυπηγείων VSM, τηλεφωνικά από το Αμβούργο την περασμένη εβδομάδα. «Η ιδιαίτερη ναυπηγική βιομηχανία στην οποία η Γερμανία οδήγησε τόσο πολύ παίρνει μια τεράστια ώθηση.»

Όλα εκτός από δύο από τα 11 κρουαζιερόπλοια που παραγγέλθηκαν στην προβλήτα Cloppenburg της Meyer Werft GmbH στη Βόρεια Θάλασσα είναι προωθημένα με LNG. Τα βιβλία παραγγελιών της αποβάθρας είναι γεμάτα μέχρι το 2023, δήλωσε ο εκπρόσωπος Guenther Kolbe την Πέμπτη τηλεφωνικά. Τον Νοέμβριο, το ναυπηγείο τελείωσε στην αποβάθρα AIDAnova των 180.000 τόνων, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο LNG παγκοσμίως. Ο ιδιοκτήτης της Carnival Corporation & Plc, της μεγαλύτερης επιχείρησης ταξιδιών αναψυχής στον κόσμο, έχει ως στόχο να ενισχύσει το στόλο του LNG από 11 πλοία τα επόμενα χρόνια.

Σχετικά με τη Χρηματοδότηση:

Οι κορυφαίοι χρηματοδότες ναυτιλίας της Γερμανίας, συμπεριλαμβανομένων των NordLB AG και της Commerzbank AG, κλείνουν τα χαρτοφυλάκια δανείων τους. Η κυβέρνηση και η ομάδα ανάπτυξής της, KfW Group, εντάσσονται για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση της κατασκευής δεξαμενών υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Το κείμενο αναλυτικά στα αγγλικά:

 

Πηγή: Bloomberg


Σχόλια