Χρήσιμες συμβουλές για να χάσεις εύκολα τα περιττά κιλά

49 0

Έχεις δοκιμάσει άπειρες δίαιτες και είδες ότι τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που περίμενες. Ταλαιπωρήθηκες πολύ και στερήθηκες πολλές απολαύσεις χωρίς να χάσεις τα κιλά που ήθελες. Υπάρχει όμως λύση. Χρησιμοποιώντας τις παρακάτω προτάσεις που θα διαβάσεις θα χάσεις τα κιλά που θέλεις εύκολα και γρήγορα, χωρίς υπερβολικές δίαιτες και διατροφές.

 

 

Πίνεις πολλά υγρά: Τα υγρά και κυρίως νερό, είναι ένας απλός τρόπος για να πετύχει τη συνολική μείωση των θερμίδων που προσλαμβάνει μέσα στην ημέρα. Και αυτό γιατί ξεγελάς το στομάχι και δημιουργείς μια ψευδαίσθηση πληρότητας και κορεσμού της πείνας. Η ενυδάτωση γεμίζει επίσης με οξυγόνο και ενέργεια τον οργανισμό, περιορίζοντας έτσι το τσιμπολόγημα και την κατανάλωση σνακ (ιδίως των γλυκών, όπως τα μπισκότα και οι μπάρες).

 

Τρως σολομό: Τα λιπαρά ψάρια κάνουν καλό στην καρδιά ενώ ταυτόχρονα έχουν και ισχυρή αντικαταθλιπτική δράση. Μελέτες έχουν δείξει πως η συστηματική κατανάλωσή τους όταν ένας άνθρωπος κάνει δίαιτα, βελτιώνει την ψυχική διάθεση και έτσι βοηθά στην επίτευξη του στόχου.

 

Τρως πλιγούρι: Όσο περισσότερες φυτικές ίνες τρώει κανείς, τόσο πιο εύκολο του είναι να χάσει τα περιττά του κιλά. Και αυτό, διότι αφ’ ενός περιέχουν λίγες θερμίδες, αφ’ ετέρου χρειάζονται περισσότερο μάσημα και ελαττώνουν την ταχύτητα διέλευσης της τροφής από το γαστρεντερικό σωλήνα.

 

Συμβουλή: Ο ιδανικός συνδυασμός όσον αφορά τα φυτικής προελεύσεως τρόφιμα είναι να τρώτε άφθονα λαχανικά, φρούτα με μέτρο και αρκετά δημητριακά ολικής αλέσεως. Φυσικά αυτά τα τρόφιμα καλό θα ήταν να βρίσκονται στην καθημερινή διατροφή σας όχι μόνο σε μορφή σαλάτας ή πρωινού, αλλά και ως σνακ, στις σάλτσες και γενικότερα σε κάθε ευκαιρία.

 

«Άλλαξε» τη γεύση σου: Φρόντισε να μασάς τσίχλες και να χρησιμοποιείς οδοντόπαστα με έντονη γεύση (π.χ.  μέντα, κανέλλα). Η τακτική αυτή μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη αμέσως μετά το φαγητό αλλά και το βράδυ, καθώς τα φρεσκοπλυμένα δόντια σου δίνουν όχι μόνο το αίσθημα της φρεσκάδας αλλά μπορούν να ανακόψουν τη λαχτάρα για επιδόρπιο και την πορεία σου προς την κουζίνα.

 

Προτίμησε το μπλε: Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι όταν το φαγητό σερβίρεται σε μπλε πιάτα τότε τρώμε λιγότερο, ενώ αντιθέτως τα έντονα χρώματα όπως το κόκκινο ή το πορτοκαλί μας κάνουν να τρώμε περισσότερο (γι΄ αυτό εξάλλου σε πολλά ταχυφαγεία επικρατούν τέτοιου είδους έντονα χρώματα).

 

Συμβουλή: Αν φτιάχνεις τώρα το σπίτι σου, επέλεξε αποχρώσεις του μπλε στα χρώματα ή στις ταπετσαρίες της τραπεζαρίας σου και προσπάθησε να μην χρησιμοποιείς σερβίτσια με έντονα χρώματα (κι αν έχεις μπλε, ακόμα καλύτερα). Ακόμα και η τοποθέτηση μιας μπλε ή μωβ λάμπας μέσα στο ψυγείο μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά στο να το … ανοίγεις.

 

Τρως μαρούλι και σπανάκι: Φρόντισε να τρως όσο το δυνατόν περισσότερες πράσινες σαλάτες, διότι έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε νερό αλλά και σε φυτικές ίνες, οπότε χορταίνουν, δίχως να παρέχουν ιδιαίτερες θερμίδες. Απέφυγε μόνον τα παχυντικά ντρέσινγκς.

 

Μαρίναρε το ψητό κρέας στα κάρβουνα: Το κρέας αρχικά πρέπει να μαρινάρεται με δεντρολίβανο ή με μαρινάδα από λεμόνι, σκόρδο και κρεμμύδι. Με το ψήσιμο χάνει πολλά λίπη, ενώ με το μαρινάρισμα μειώνονται έως 90% ορισμένες επιβλαβείς τοξικές ουσίες (λέγονται ετεροκυκλικές αμίνες) που θα αναπτύσσονταν λόγω του ψησίματος.

 

 

 



Join the Conversation