ΔΕΗ: Επιστρέφει το διπλάσιο κάθε παγίου στους συνεπείς πελάτες

70 0

Την επιστροφή του διπλάσιου της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό του 2016 ανακοίνωσε η ΔΕΗ, επιβραβεύοντας τους συνεπείς οικιακούς πελάτες.

Εγκρίνοντας τη νέα τιμολογιακή πολιτική, η οποία προβλέπει φθηνότερο ρεύμα για εμπορικούς, βιομηχανικούς και επιχειρηματικούς πελάτες, η ΔΕΗ ανακοίνωσε την επιστροφή έως και 30 εκατ. ευρώ σε όσους οικιακούς καταναλωτές εξόφλησαν εμπρόθεσμα τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του 2015.

Συνολικά, συμπεριλαμβανομένων και του οφέλους προς τις επιχειρήσεις, οι επιστροφές της ΔΕΗ ανέρχονται στα 80 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε αναλυτικά τη νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ:

Δημιουργία Νέου Εταιρικού Τιμολόγιου

Η ΔΕΗ σχεδίασε ένα νέο τιμολογιακό προϊόν με την ονομασία «Εταιρικό Τιμολόγιο – Corporate» με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές χρεώσεις που προσφέρεται σε μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις και Ομίλους που έχουν πανελλαδικά πολλά και διαφορετικά σημεία εξυπηρέτησης των πελατών τους.

Πελάτες Μέσης Τάσης

Επέκταση των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμολογίων ΒΜ1 και ΒΜ2 που αφορούν μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις με ετήσιες καταναλώσεις ανά παροχή άνω των 13GWh και στις παροχές με ετήσιες καταναλώσεις άνω των 10GWh και μείωση των υπόλοιπων τιμολογίων ΒΓ,ΒΥ και ΒΧ.

Πελάτες Χαμηλής Τάσης

Μετά την ουσιαστική μείωση τον Ιούλιο του 2014 του τιμολογίου Γ21 που απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματικούς χώρους, όπως, εμπορικά καταστήματα, εργαστήρια, μικρομεσαίες βιοτεχνίες, , κτίρια γραφείων, μειώνεται σήμερα και το τιμολόγιο Γ22 για τους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες με ισχύ μεγαλύτερη από 25KVA. Το νέο «Εταιρικό Τιμολόγιο – Corporate» θα διατίθεται από την 1η Σεπτεμβρίου 2015 ενώ οι μειώσεις στα τιμολόγια Μέσης και Χαμηλής Τάσης θα εφαρμοστούν από την 1η Οκτωβρίου 2015.

Επιβράβευση Συνεπών Πελατών

Η ΔΕΗ επιστρέφει στους συνεπείς οικιακούς πελάτες, το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό για το έτος 2016, δηλαδή σε όσους έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2015. Με αυτόν τον τρόπο η Επιχείρηση επιστρέφει περίπου 30.000.000 ευρώ, στους συνεπείς καταναλωτές της.

Γενικά, η ΔΕΗ με τη νέα εμπορική και τιμολογιακή της πολιτική, επιστρέφει συνολικά πάνω από 80.000.000 ευρώ στους πελάτες της, επιβραβεύοντας τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές και στηρίζοντας μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες συμβάλλουν στη διατήρηση θέσεων εργασίας και στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου.



Join the Conversation