Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Sanofi Ελλάδας για το 2014

23 1

Με στόχο την καθημερινή προάσπιση της Υγείας, ο Όμιλος Sanofi έχει δεσμευτεί να βελτιώνει την ποιότητα ζωής και να καλύπτει τις πιθανές ανάγκες 7 δισεκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως. Αυτή η δέσμευση βρίσκεται στο επίκεντρο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου και δίνει ώθηση σε κάθε δραστηριότητα της Sanofi στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Μέσω της καινοτομίας, ο Όμιλος Sanofi επιδιώκει συστηματικά να προασπίζει την υγεία και να βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ασθενών σε όλον τον κόσμο. Παράλληλα με τη μέριμνα για τους ασθενείς, οι στρατηγικοί πυλώνες της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Sanofi είναι οι εξής: Ηθική, Άνθρωπος και Πλανήτης.

Ειδικότερα, η Sanofi Ελλάδας το 2014 εστίασε τις δραστηριότητές της στον Άνθρωπο υλοποιώντας και υποστηρίζοντας σημαντικές πρωτοβουλίες και δράσεις:

1. Για την ενημέρωση και υποστήριξη των ασθενών:
• Υλοποίησε Επικοινωνιακή Καμπάνια για την Απενοχοποίηση της Ινσουλίνης σε συνεργασία με την Ελληνική Διαβητολογική Εταιρία. Στόχος της επιτυχημένης εκστρατείας υπήρξε η σωστή ενημέρωση για την ινσουλίνη αλλά και η λεπτομερέστερη ενημέρωση των Επαγγελματιών Υγείας για τη σημασία της έγκαιρης έναρξης θεραπείας με ινσουλίνη.
• Υποστήριξε το ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης εθελοντών και τη διοργάνωση ομιλιών και ημερίδων για την πρόληψη και ενημέρωση σχετικά με επιστημονικές εξελίξεις, τις κοινωνικές παροχές και τα ασφαλιστικά δικαιώματα των καρκινοπαθών ασθενών που διοργάνωσε ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων & Ιατρών Αθηνών (Κ.Ε.Φ.Ι.).
• Στήριξε τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) «Στόχος-Πρόληψη» για την εκτύπωση ενημερωτικού εντύπου το οποίο επικεντρώνεται στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού.
• Έχει δημιουργήσει την Ανοιχτή Γραμμή Διαβήτη που λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, προσφέροντας πληροφορίες και εκπαίδευση για τα προϊόντα διαβήτη τόσο σε ασθενείς όσο και σε επαγγελματίες υγείας.
• Ανέπτυξε το KaliKardia.gr, μια νέα οδό επικοινωνίας μέσω διαδικτύου (blog, Facebook) που αναφέρεται σε θέματα διατροφής, άσκησης, υγείας και ευεξίας, προκειμένου να υποστηρίξει την ανάγκη για υιοθέτηση υγιεινότερου τρόπου ζωής και πρόληψης, ειδικότερα στις νεότερες ηλικίες.

2. Για την υποστήριξη της κοινωνίας:
• Προσέφερε φάρμακα στην «Τράπεζα Φαρμάκων ΣΦΕΕ – Δίκτυο Συλλογής και Δωρεάν Διάθεσης» για άπορους και ανασφάλιστους, μία πρωτοβουλία του ΣΦΕΕ σε συνεργασία με το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής του ΙΣΑ και το Φιλανθρωπικό Οργανισμό «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής.
• Συνέβαλε στην χειμερινή δράση της EMFASIS Foundation, «Merry STREETmas-Χριστούγεννα στο Δρόμο» προσφέροντας υπνόσακους σε άστεγους.

3. Για τους υπαλλήλους της Sanofi:
• Συμμετείχε στον 32ο Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας υποστηρίζοντας το KaliKardia.gr και αναδεικνύοντας τη σημασία της ομαδικότητας για την εταιρεία μας. 59 συμμετέχοντες διαγωνίστηκαν στην κατηγορία των 5 χιλιομέτρων, 26 στην κατηγορία των 10 χιλιομέτρων και 8 στην κατηγορία των 42 χιλιομέτρων.
• Υλοποίησε το εταιρικό Holiday Exchange Program για τα παιδιά των υπαλλήλων της Ελλάδας. Στο πλαίσιο του προγράμματος, παιδιά μεταξύ 11 και 18 ετών είχαν την ευκαιρία να περάσουν τις διακοπές τους σε μία ξένη χώρα και να φιλοξενηθούν από οικογένειες εργαζομένων της Sanofi σε όλο τον κόσμο.
• Συμμετέχει από το 2009 στο τουρνουά ποδοσφαίρου φαρμακευτικών εταιρειών υπό την αιγίδα του ΣΦΕΕ, σημειώνοντας μάλιστα σημαντικές επιτυχίες, καθώς τρεις φορές τα προηγούμενα χρόνια κατόρθωσε να στεφθεί πρωταθλήτρια.
• Υλοποίησε το πρόγραμμα Road Safety and Eco Driving το οποίο περιελάμβανε τη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των υπαλλήλων με τα εταιρικά αυτοκίνητα τους στην ασφαλή και οικολογική οδηγική συμπεριφορά.

Πηγή : isotimos.com



Join the Conversation

1 comment

  1. Maximos Απάντηση

    . πόσους καρδιολόγους θα παει φέτος στο Πανευρωπαϊκό Καρδιολογικό Συνέδριο;