4:22 Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
eReportaz

Live:

H Opel ανακοινώνει ρεαλιστικές τιμές κατανάλωσης

H Opel ανακοινώνει ρεαλιστικές τιμές κατανάλωσης

Η Opel γίνεται η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια αυτοκινήτων που δημοσιεύει εθελοντικά τιμές οι οποίες μετρήθηκαν στον πιο ρεαλιστικό κύκλο δοκιμών WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) σε αντιπαραβολή με τα τρέχοντα, επίσημα αποτελέσματα κατανάλωσης του κύκλου NEDC (New European Driving Cycle).

Ενώ ο ισχύων κύκλος NEDC ορίζει τις τιμές σε κατηγορίες ‘πόλης, εκτός πόλης και μικτού κύκλου’, βάσει ενός θεωρητικού προφίλ οδήγησης, το WLTP χρησιμοποιεί ‘αληθινά’ οδηγικά προφίλ από μία παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP υποδιαιρείται σε τέσσερες ενότητες με διαφορετικές μέσες ταχύτητες: χαμηλή, μεσαία, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε ενότητα περιέχει μία ποικιλία οδηγικών φάσεων, φάσεις σταματήματος, επιτάχυνσης και φρεναρίσματος που αντιπροσωπεύουν καθημερινά προφίλ οδήγησης.

Οι τιμές που δημοσιεύει η Opel ορίζονται ως εξής: Κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό και τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό οχήματος. Η χαμηλότερη κατανάλωση αντιπροσωπεύει τη χαμηλότερη μέτρηση από τις τέσσερις φάσεις του κύκλου WLTP, χρησιμοποιώντας την κατανάλωση ενός οχήματος με τον πιο οικονομικό εξοπλισμό του σχετικού συνδυασμού κινητήρα & κιβωτίου. Η πάνω τιμή αντιπροσωπεύει την υψηλότερη μέτρηση των τεσσάρων φάσεων WLTP, και προέρχεται από την αντίστοιχη κατανάλωση του οχήματος με τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό. Σύμφωνα με σχέδια της Ε.Ε., ο ισχύων, επίσημος κύκλος NEDC θα αντικατασταθεί το 2017 με τον πιο σύγχρονο WLTP.

Συγκριτικά με το NEDC, η δοκιμή WLTP αποτυπώνει με μεγαλύτερη συνέπεια την κατανάλωση σε αληθινές συνθήκες κυκλοφορίας. Για παράδειγμα, η απόσταση που καλύπτεται στον κύκλο WLTP είναι 23 χλμ. (11 χλμ. στο NEDC), τα διαστήματα ακινητοποίησης έχουν ποσοστό μόλις 13% (25%) και η τελική ταχύτητα είναι 130 χλμ./ώρα (120 χλμ./ώρα).

– Η κατανάλωση μικτού κύκλου στον κύκλο NEDC του πεντάθυρου Astra με κινητήρα 1.0 Turbo 105 hp, 5άρι μηχανικό κιβώτιο και σύστημα start/stop, είναι 4,4 – 4,3 λτ./100 χλμ. Στον κύκλο WLTP το ίδιο μοντέλο είναι μετρημένο σύμφωνα με τα παραπάνω στα 7,3 – 4,8 λτ./100 χλμ.

– Με τον 1.6 CDTI 110 hp, εξάρι μηχανικό κιβώτιο και σύστημα start/stop, η κατανάλωση του Astra είναι 3,5-3,4 λτ./100 χλμ. στο μικτό κύκλο NEDC. Στον κύκλο WLTP το ίδιο μοντέλο μετρήθηκε στα 5,9 – 4,2 λτ./100 χλμ.

– Στο Astra 1.6 CDTI 136 hp με εξάρι μηχανικό κιβώτιο και σύστημα start/stop (διαβάστε εδώ τη δοκιμή), η κατανάλωση είναι μεταξύ 3,9 – 3,8 λτ./100 χλμ. στο μικτό κύκλο NEDC, ενώ στον κύκλο WLTP μετρήθηκε μεταξύ 6,1 – 4,3 λτ./100 χλμ.

Πιο αναλυτικά στοιχεία μπορείτε να δείτε στο http://www.opel.gr/tools/wltp-drivingcyle-fuelconsumption.html


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

   

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας