Η άσκηση της εβδομάδας: Σφιχτοί γλουτοί

Η άσκηση της εβδομάδας: Σφιχτοί γλουτοί

Η Βαλεντίνη Βουτσινά ιδιοκτήτρια της σχολής χορού «Βαλεντίνη ό,τι χορό κι αν αγαπάς στο Μαρούσι όπου γίνονταν οι πρόβες του dancing with the stars, μας προτείνει εύκολες ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι που μας προσφέρουν άμεσα αποτελέσματα

Αγαπημένες μου φίλες, σήμερα θα θίξουμε ένα πολύ σημαντικό σημείο για το κορμί μας, το οποίο μας αφορά όλες. Πολλές φορές θαυμάσαμε τους γλουτούς διάσημων star, και σκεφτήκαμε « αχ να ήμουν έτσι κι εγώ!». Για να μην πετάμε στα σύννεφα, οφείλω να σας ενημερώσω ότι δυστυχώς οι γλουτοί δεν είναι ούτε από τα σημεία που γυμνάζονται εύκολα, ούτε και αποκτούν με λίγες ασκήσεις την εβδομάδα το σχήμα που θα ονειρευόμασταν.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που μπορούν να μας βοηθήσουν να σμιλέψουμε τους γλουτούν και με υπομονή, να δούμε αποτέλεσμα.

Η πρώτη και σχετικά εύκολη άσκηση, είναι η εξής: Ξαπλώνουμε ανάσκελα στο πάτωμα και λυγίζουμε τα γόνατα μας, πάντα ακουμπώντας τις φτέρνες στο πάτωμα. Ανεβάζουμε τη λεκάνη σφίγγοντας όλη την περιοχή, αργά, (μετρώντας μέχρι το 4) και την κατεβάζουμε εξίσου αργά. Πραγματοποιούμε την άσκηση για 5 σετ των 10 επαναλήψεων.Καταλαβαίνουμε ότι το σημείο γυμνάζεται, εάν σιγά σιγά μας δίνει την αίσθηση του καψίματος.

Όσο περνάει ο καιρός, προκειμένου να συνεχίσει αυτή η άσκηση να είναι αποδοτική, αυξάνουμε τις επαναλήψεις, αλλά και τον χρόνο που θα μένει η λεκάνη στον αέρα. Για παράδειγμα, αν στην αρχή κρατάμε τη λεκάνη ψηλά για 3 δευτερόλεπτα, σιγά σιγά θα πρέπει να αυξάνουμε τον χρόνο, φτάνοντας τα 10 ή ακόμα και τα 15 δευτερόλεπτα.

Μην ξεχνάτε ότι όπως και σε κάθε σημείο του σώματος, και για τους γλουτούς, σημαντικό ρόλο παίζει και η διατροφή μας. Καλό θα ήταν να αποφεύγουμε τις λιπαρές λιχουδιές και τα αναψυκτικά.

Καλή επιτυχία!!!!

Βαλεντίνη Βουτσινά

Θησέως 4 Μαρούσι

210 6123543



Σχόλια