Η κρατική τηλεόραση διαφήμιζε (προεκλογικά) δωρεάν τα έντυπα του Μαυρίκου

47 0

Εντύπωση προκαλεί η είδηση ότι η κρατική τηλεόραση διαφήμιζε προεκλογικά δωρεάν τα έντυπα του Τάκη Μαυρίκου, ο οποίος συνελήφθη σήμερα κατηγορούμενος για εμπλοκή σε εγκληματική ομάδας που διέπραττε εκβιασμούς σε βάρος ΔΕΚΟ, πιστωτικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων.

Όπως προκύπτει από τη «Διαύγεια», η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ αρχικά αποφάσισε την παραχώρηση χρόνου και χώρου προβολής στα sites της εφημερίδας «Ακρόπολη» και «24 Ώρες», έναντι αντίστοιχης προβολής του τηλεοπτικού σταθμού στις εν λόγω εφημερίδες και sites, αξίας 3000 ευρώ το μήνα.

symfonia

Η σύμβαση ανανεώθηκε, συγκεκριμένα, από τη διοίκηση της ΕΡΤ, με την επαναλειτουργία της, με τη διαφορά ότι οι «24 ώρες» αντικαταστάθηκαν από την αθλητική εφημερίδα «Αθλητική Ημέρα», συμφερόντων του ίδιου επιχειρηματία.

Σημειώνεται πως πρόκειται για μια πρωτοφανή απόφαση, η οποία καθιερώνει νέα ήθη και έθιμα στη δημόσια ραδιοτηλεόραση και τη διαφημιστική αγορά, αφού δεν πρόκειται για διαφήμιση και τηλεοπτικά σποτ, αλλά για προβολή των εντύπων του Τάκη Μαυρίκου.

Την ίδια ώρα, δημιουργούνται ερωτηματικά για τα κριτήρια βάσει των οποίων έγινε η συγκεκριμένη επιλογή εντύπου/εκδοτικής εταιρείας, αφού είναι γνωστές οι σχέσεις του Τάκη Μαυρίκου με τη Χρυσή Αυγή και άλλους ακροδεξιούς κύκλους.

Εντύπωση προκαλεί επίσης το γεγονός ότι στο ξεκίνημα της προεκλογικής περιόδου η εφημερίδα υπήρξε θετικά διακείμενη προς τη Νέα Δημοκρατία, στη συνέχεια, όμως, πραγματοποίησε προσωπική επίθεση στον Βαγγέλη Μεϊμαράκη, φτάνοντας να προκαλέσει τη δημόσια οργή του.



Join the Conversation