Η μεγάλη απάτη: Όταν η Εθνική Τράπεζα διαφημιζόταν «πουλώντας» φιλανθρωπία με το #irunmarathon…

38 0

«Φωτιά» έχουν πάρει τα κοινωνικά δίκτυα μετά από την αποκάλυψη εγγράφου που, ούτε λίγο ούτε πολύ, αποδεικνύει ότι η προωθητική και «φιλανθρωπική» ενέργεια της Εθνικής Τράπεζας, με τίτλο #irunmarathon, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια… επικοινωνιακή φούσκα!

Μάλιστα, πρόκειται για μια εντελώς κακόγουστη και ανήθικη «φούσκα», καθώς εκμεταλλεύεται τη διάθεση του κόσμου για προσφορά, προκειμένου να προωθήσει το brand της.

Ενώ, λοιπόν, η Εθνική Τράπεζα ανέφερε ότι για κάθε hashtag #irunmarathon θα έδινε 0,50 ευρώ για καλό σκοπό, αν διαβάσει κανείς τα… ψιλά γράμματα θα διαπιστώσει ότι η Τράπεζα ουσιαστικά δεν έχει καμία δέσμευση.

Το όριο έχει τεθεί στα 10.000 hashtags, που «μεταφράζονται» σε 5.000€. Ωστόσο, ακόμα και σε ό,τι αφορά αυτό το «τεράστιο» ποσό, και πάλι εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια της τράπεζας το πόσα από τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα… πάνε για καλό σκοπό.

Δείτε το σχετικό έγγραφο:

ethniki trapeza oroi



Join the Conversation