12:00 Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
eReportaz

Live:

Η πολεμική Porsche 911 RSR με 510 ίππους

Η πολεμική Porsche 911 RSR με 510 ίππους

Η Porsche 911 RSR είναι ίσως η πιο σκληροπυρηνική Porsche 911 που έχει δει ποτέ το φως του ήλιου και δημιουργήθηκε για ένα και μόνο σκοπό. Να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία LM-GTE της ερχόμενης χρονιάς. Και έχει όλα τα φόντα για να τα καταφέρει.

Το γεγονός πως η Porsche διάλεξε την έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες για να παρουσιάσει το νέο της αγωνιστικό δημιούργημα, την 911 RSR δεν είναι τυχαίο. Και αυτό γιατί επί αμερικάνικου εδάφους θα ντεμπουτάρει και αγωνιστικά το γερμανικό «τέρας» αφού στις 28 Ιανουαρίου του 2017 θα πατήσει την πίστα της Daytona, για να λάβει μέρος στον αντίστοιχο 24ωρο αγώνα. Σύμφωνα μάλιστα με το πρόγραμμα των Γερμανών, θα λάβει μέρος σε 19 αγώνες μέσα στο 2017.

Διαβάστε ακόμη: Η McLaren ετοιμάζει 3θέσιο hypercar με πάνω από 900 ίππους

Κάτω από το «τρομακτικό» αμάξωμα της Porsche 911 RSR (είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα) με την τεράστια πίσω αεροτομή και τον ανάλογο σε μέγεθος αεροδυναμικό διαχύτη,  βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένος, λίγο μπροστά από τον πίσω άξονα, ένας ατμοσφαιρικός, 6κύλινδρος κινητήρας μπόξερ, χωρητικότητας 4.0 λτ. Το μοτέρ αυτό παράγει 510 ίππους και για να περάσει την δύναμη στους πίσω τροχούς συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων και κλειδωμένο διαφορικό.

Σημαντική πάντως είναι και η δουλειά που έχει γίνει στο αεροδυναμικό κομμάτι, σύμφωνα πάντα με τους μηχανικούς καθώς, όπως λένε, η θέση του μοτέρ τους επέτρεψε να τοποθετήσουν μεγαλύτερο διαχύτη και να βελτιώσουν έτσι τη σταθερότητα του αγωνιστικού, το οποίο ζυγίζει 1.243 κιλά (χωρίς οδηγό).

Δείτε επίσης: Πισωκίνητη, ανοικτή Lamborghini Huracan με 580 ίππους

Το φρενάρισμα της 911 RSR αναλαμβάνουν τέσσερα δισκόφρενα τεραστίων διαστάσεων, με εξαπίστονες δαγκάνες οι οποίες κρύβονται πίσω από τις μονομπούλωνες ζάντες.

Όπως και κάθε αγωνιστικό, έτσι και η Porsche 911 RSR διαθέτει «πολεμικό» εσωτερικό, με rollcage, το μοναδικό κάθισμα μπάκετ είναι βιδωμένο στο πάτωμα, ενώ μέσα από το τιμόνι ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλες σχεδόν τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και φυσικά ολόκληρο το στήσιμό του.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

   

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας