Ιδέες για ένα υγιεινό πρωινό

88 0

Το αιώνιο δίλημμα: Να φάω ή να μην φάω. Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν όλοι την όρεξη να φάνε νωρίς το πρωί. Αυτός είναι ο λόγος που σου προτείνουμε κάποιες ιδέες για ελαφρύ, αλλά θρεπτικό πρωινό.

 

Ολικής αλέσεως ψωμί  «Μαργαρίτα»

Για 4 μερίδες:

Κόψε σε μήκος 4 φέτες ολικής αλέσεως μαύρο ψωμί και βάλε πάνω 2 φέτες ντομάτας. Πρόσθεσε μερικά μπαχαρικά όπως θρούμπι και βασιλικό. Μπορείς επίσης να βάλεις λίγο τυρί. Ψήνεις στο φούρνο για λίγα λεπτά μέχρι να λιώσει το τυρί. Σέρβιρε γαρνιρισμένο με αγγούρι και πιπεριά, κομμένα σε λωρίδες.

 

Ψητό τυρί, ελιές και ντομάτες

Για 4 μερίδες:

Ανακάτεψε σε ένα μπλέντερ 4 αυγά, 100 γραμμάρια σκληρό τυρί και 600 γραμμάρια ξινή κρέμα. Ρίξε το μείγμα σε ένα ταψί και βάλε από πάνω μερικές ντομάτες και ελιές. Ψήσε σε προθερμασμένο φούρνο στους 189 βαθμούς για 20 λεπτά.

 

 



Join the Conversation