Live:
Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα όλων των εποχών, ο κροκόδειλος, το σήμα κατατεθέν της Lacoste, αντικαθίσταται με άλλα ζώα υπό εξαφάνιση.
Από την εποχή που ο René Lacoste, ο διάσημος σχεδιαστής και εξαίσιος τενίστας, αποφάσισε να λανσάρει το πόλο μπλουζάκι για μεγαλύτερη άνεση στις κινήσεις του τένις, ο κροκόδειλος (παρατσούκλι που του είχαν δώσει οι φίλαθλοι επειδή ήταν ταχύτατος ακριβής και επίμονος), βρισκόταν σε κάθε μπλουζάκι.
Πρόσφατα ωστόσο, η Lacoste αποφάσισε να προωθήσει μία νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα υπο εξαφάνιση είδη του ζωικού βασιλείου, όπως ο τίγρης της Σουμάτρα, ο παπαγάλος Κακάπο και ο ρινόκερος της Καλιφόρνια.
Η καμπάνια της Lacoste είναι μέρος του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», με τίτλο: «Σώστε το είδος μας».
Πηγή : Bovary.gr