12:52 Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
eReportaz

Live:

LIDL Ελλάς: Ποιότητα, παράδοση, γεύση, κάθε μέρα στο τραπέζι της οικογένειας

LIDL Ελλάς: Ποιότητα, παράδοση, γεύση, κάθε μέρα στο τραπέζι της οικογένειας
  • Στη Lidl επιλεγουμε ποιοτικά προϊοντα από την Ελλάδα, που κάθε μέρα, φέρνουμε στο τραπέζι κάθε οικογένειας!
  • Όταν τα προϊόντα αξίζουν, φαίνεται από τον τόπο καταγωγής τους, από τη διατροφική αξία και τη γεμάτη γεύση τους!

Στη Lidl διατίθενται τα εκλεκτά προϊόντα ζύμης Καρδίς, μέρος των οποίων παρασκευάζεται από την Ελληνική Ζύμη με μεράκι και σεβασμό στην παράδοση. Αφράτες σφολιάτες και τραγανά φύλλα κρούστας «αγκαλιάζουν» τις πιο αυθεντικές ελληνικές γεύσεις. Η κάθε γέμιση προέρχεται από αγνά, φρέσκα υλικά που διατηρούν τις βιταμίνες και την γεύση τους.
Η LIDL Ελλάς και η Ελληνική Ζύμη συνεργάζονται από το 2004 με σταθερά ανοδική πορεία. Το brand name Καρδίς διαθέτει 39 κωδικούς οι οποίοι διατίθενται σε όλα τα καταστήματα της Lidl σε Ελλάδα και Κύπρο. Ενώ 17 διεθνείς κωδικοί με τις προδιαγραφές της Lidl και τα brand ERIDANOUS, TOPPO, CULINEA διατίθενται σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Τα προϊόντα Καρδίς τα έχουν αγαπήσει και εμπιστευτεί οι καταναλωτές της Lidl για την εξαιρετική ποιότητα και γεύση τους.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων ελληνικών βιομηχανιών κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης. Το ξεκίνημα της αρχίζει το 1974 από τον Μιχάλη Αραμπατζή όπου η τότε δραστηριότητα του ήταν στο χώρο της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής. Σήμερα η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ διαθέτει 3 εργοστάσια όπου η συνολική επιφάνεια των γηπέδων της εταιρείας αγγίζει τα 41.420 τ.μ. με στεγασμένη επιφάνεια τα 25.500 τ.μ. και βρίσκονται στην Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης. Τα εργοστάσια είναι εξοπλισμένα με μηχανήματα πλήρως αυτοματοποιημένα τελευταίας τεχνολογίας. Η Ελληνική Ζύμη εφαρμόζει ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας των προϊόντων που είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να οδηγεί την εταιρία στη συνεχή βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της, λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις της σχετικής Νομοθεσίας, των ενδιαφερομένων μερών και την ασφάλεια των προϊόντων. Το σύστημα Ποιότητας & Ασφάλειας των προϊόντων της εταιρίας πιστοποιείται σύμφωνα με τα πρότυπα: BS ΕΝ ISO 9001:2008, BS ΕΝ ISO 22000:2005, ΙFS International Food Standard Issue 6: April 2014 (Higher Level). Στόχος της εταιρείας είναι η παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, με τις τεχνικές προδιαγραφές που έχουν καθοριστεί από την εταιρία και με την διασφάλιση ότι είναι ασφαλή και υγιεινά για τον καταναλωτή.

Η Ελληνική ζύμη επιλέγει με αυστηρά κριτήρια και ελέγχους κατά τη παραλαβή τους τις Α και Β ύλες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή των προϊόντων. Χρησιμοποιείται σύγχρονος εξοπλισμός για την παρακολούθηση της παραγωγικής διαδικασίας σε όλα τα στάδια. Η αποθήκευση των προϊόντων γίνεται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους αποθήκευσης και κατάψυξης. Ενώ η διακίνηση των προϊόντων γίνεται με ειδικά φορτηγά ψυγεία.

Πριν από λίγες μέρες μια ομάδα από δημοσιογράφους μαζί με τα στελέχη της LIDL επισκέφτηκε και ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Ζύμης όπου και βίωσε μια μοναδική εμπειρία, γνώρισε από κοντά όλα τα στάδια της παραγωγής, παρακολούθησε τη διαδικασία που ακολουθείται από τη δημιουργία της ζύμης, την παρασκευή της γέμισης για τις πίτες αλλά και την συσκευασία τους.
Οι πίτες και κάθε μορφής προϊόντα ζύμης αποτελούν το κομμάτι της διατροφικής μας κουλτούρας, γι΄αυτό και η LIDL δημιούργησε μια εξαιρετικής ποιότητας σειρά την Καρδίς γιατί θέλει να προσφέρει στον καταναλωτή προϊόντα υψηλής γευστικής και ποιοτικής αξίας αντάξια των δικών του απαιτήσεων.

Το επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθούμε στη Lidl Ελλάς βασίζεται πάνω στα πιο κάτω:

Επενδύουμε στην τεχνολογία και στον εξοπλισμό στο μέγιστο και βελτιώνουμε την οργάνωση της εταιρίας μας καθημερινά. Μειώνουμε σταθερά τα λειτουργικά μας έξοδα και κατά συνέπεια τις τιμές μας, γλιτώνουμε περιττά έξοδα από τον τρόπο που λειτουργούν τα καταστήματά μας και επιλέγουμε προσεκτικά τα προϊόντα μας, ώστε να καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Και όλα αυτά φυσικά με βασικό στόχο την προσφορά ποιοτικών προϊόντων στις πιο φθηνές τιμές.
Αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας μας είναι και η παροχή φρέσκων προϊόντων, γεγονός που διασφαλίζεται από τις καθημερινές παραδόσεις και μέσα από τη διάθεση απόλυτα ελεγμένων ποιοτικών προϊόντων.

Η Lidl Ελλάς αυτή τη στιγμή έχει 4 κέντρα Logistics στην Ελλάδα. (Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αθήνα και Τρίκαλα)
Επισκεφθήκαμε την αποθήκη της Lidl Ελλάς στη Σίνδο, μια από τις μεγαλύτερες αποθήκες της εταιρείας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ο χώρος της αποτελείται από 60.000 τ.μ.
4 τμήματα:
* – παραλαβών – ετοιμασία – αποστολή – τεχνικό τμήμα
Στην συγκεκριμένη αποθήκη αποθηκεύονται κατά μέσο όρο 20.000 παλέτες (περίπου 35 εκ ευρώ) ή 606 γεμάτα φορτηγά

Τμήμα παραλαβών:
* – Οι παραλαβές γίνονται καθημερινά από τις 06:00 – 13:00 και παραλαμβάνονται καθημερινά 1600 παλέτες – 1200 φορτηγά τον μήνα
* – Συνολικά η Lidl έχει 2890 προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών που προέρχονται από όλη την Ελλάδα.
* – Παραλαμβάνονται όλοι οι κωδικοί στην κεντρική αποθήκη και από εκεί αποστέλλονται σε όλα τα καταστήματα τους χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς, αυτό είναι ξεχωριστό χαρακτηριστικό της Lidl σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και βοηθάει να κρατάνε χαμηλά τις τιμές γιατί δεν υπάρχουν ενδιάμεσοι σταθμοί. Ο τρόπος που λειτουργούν είναι με ραντεβού για την καλύτερη δυνατή οργάνωση αλλά και εξυπηρέτηση του κάθε μεταφορέα.
* – Η κάθε παραγγελία είναι ήδη περασμένη στο σύστημα ότι αναμένονται τα Χ κιβώτια και στην αποθήκη γίνεται το πρώτο βήμα προς τον έλεγχο του αποθέματος αλλά και της διασφάλισης της απογραφής της κεντρικής αποθήκης κρατώντας χαμηλά τα έξοδα της Lidl.

Ποσοτικός και ποιοτικός έλεγχος του εμπορεύματος έχουμε τα πιο κάτω σημεία:

1. 1. Ο οπτικός έλεγχος ποιότητας παλετών
2. 2. Σκανάρισμα όλων των κωδικών ούτως ώστε να διασφαλίσουν ότι οι κωδικοί θα σκανάρονται και στο κατάστημα
3. 3. Ποσότητα που παραδόθηκε, τυχόν αποκλίσεις θα χτυπήσουν στο σύστημα.
4. 4. Έλεγχος για ημερομηνίες λήξης! Ένας σημαντικός παράγοντας διότι όλες οι παραγγελίες είναι περασμένες σε συγκεκριμένο σύστημα και αναφέρονται στην ημερομηνία συμφωνίας με τον προμηθευτή, σε περίπτωση απόκλισης υπάρχει ενημέρωση του γραφείου Παραλαβών, έτσι πετυχαίνουν μείωση των εξόδων.
5. 5. Έλεγχος ύπαρξης ελληνικής περιγραφής
6. 6. Έλεγχος για τυχόν φθορές στο εμπορεύματα
Τομέας ετοιμασίας Προϊόντων:
Οι ώρες λειτουργίας είναι από τις 08:00 -19:00
1. 1. Το τμήμα ετοιμασίας είναι η ετοιμασία των προϊόντων από ταξινομητές πριν την αποστολή προς τα καταστήματα.
2. 2. Ταξινομούν καθημερινά ξηρό, ψυγείο, κατάψυξη, φρέσκο κρέας/ ψάρια, κωδικούς μαναβικής και bake off, γεγονός το οποίο μας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές της Lidl όπως επίσης τα είδη ένδυσης, υπόδησης κτλ
3. 3. Ταξινόμηση περίπου 140.000 κιβώτια/ ημέρα (μέσος όρος) – σε τοποθέτηση το ένα πάνω στο άλλο θα ξεπερνούσε 8 φορές το ύψος του Λευκού, πέρυσι ετοιμάσαμε 39 εκ κιβώτια και φέτος είμαστε ήδη στα 32 εκ κιβώτια
4. 4. Για την καλύτερη οργάνωση της ταξινόμησης, το σύστημα της Lidl, μας βοηθάει να ξέρουμε πόσα άτομα χρειάζονται για κάθε ημέρα όπου παραγγέλνουν τα καταστήματα της Lidl, έτσι κρατάνε το κόστος προσωπικού σε επιθυμητά επίπεδα.

Αποστολή Προϊόντων
Οι ώρες λειτουργίας είναι από τις 12:00 – 04:00
* – Αποστολές 1.800 παλέτες/ημέρα (μέσος όρος)
* – Πέρυσι στείλανε στο σύνολό 561.970 παλέτες προς τα καταστήματα δηλαδή 17.000 φορτηγά, φέτος είναι ήδη στα 12.000 φορτηγά.
* – Καθημερινά ο στόλος των φορτηγών διανύει συνολικά από 8.000 εώς 15.000 χιλιόμετρα – μηνιαία διανύουμε πάνω από 300.000 χιλιόμετρα –
7 φορές την περίμετρο της Γης!
* – Βασικός στόχος του τμήματος είναι να στέλνει γεμάτα φορτηγά ούτως ώστε να διασφαλίζει χαμηλότερα μεταφορικά έξοδα τα οποία υποστηρίζουν την διατήρηση χαμηλών τιμών για τους καταναλωτές μας

Αλυσίδα ψύξης
* – Η αποθήκη μας καλύπτεται από 15.216 τμ. ψυχόμενη επιφάνεια
* – Για τις παραλαβές των εμπορευμάτων που απαιτούν ελεγχόμενη θερμοκρασία τηρείται η διαδικασία της αλυσίδας ψύξης στο απόλυτο
* – Όλα τα προϊόντα μας με τις απαιτούμενες θερμοκρασίες παραλαβής τους είναι ήδη περασμένες στο σύστημα μας, αυτό σημαίνει ότι μόλις σκαναριστεί ένας κωδικός, άμεσα ζητείται έλεγχος θερμοκρασίας και το δηλώνουμε στο σύστημα.
Ψυχόμενοι θάλαμοι που διαθέτουμε είναι οι εξής:
* – Θάλαμος σοκολάτας με επιτρεπτό όριο έως 20 βαθμούς
* – Θάλαμος φρούτα και λαχανικά όπου υπάρχουν ένας θάλαμος των 4 βαθμών για πχ. Φρέσκες σαλάτες και ένας θάλαμος για 14 βαθμούς για όλα τα υπόλοιπα.
* – Θάλαμος νωπού και ψυγείου με όριο 1-2 βαθμοί
* – Θάλαμος κατάψυξης με -24
* – Τα προϊόντα ταξινομούνται όλα στις θερμοκρασίες που πρέπει να διατηρούνται, δηλαδή ταξινομούνται σε αντίστοιχους χώρους και τα εμπορεύματα δεν αλλάζουν ποτέ θερμοκρασία.
* – Κωδικοί όπως το φρέσκο κρέας ή ψάρι ή και γάλατα τοποθετούνται για τη παράδοση στα καταστήματα μας σε ειδικά ισοθερμικά κιβώτια τα οποία αντέχουν για αρκετές ώρες στη θερμοκρασία και αυτό έχει ελεγχθεί από την εταιρεία μας.
* – Σε κάθε ισοθερμικό κιβώτιο που τοποθετείται ο κατάλληλος τύπος και αριθμός παγοκυστών
* – Τα φορτηγά που αποστέλλονται καθημερινά στα καταστήματα μας, ελέγχονται όλα ως προς την πρόψυξη τους, παραδίδοντας σε εμάς θερμογράφο.
* – Το κάθε φορτηγό μας είναι συνδεδεμένο με GPS ούτως ώστε σε περίπτωση όπου κάποια ζώνη του φορτηγού βγει εκτός ορίων θερμοκρασίας να σταλεί άμεσα μήνυμα προειδοποίησης στους αρμόδιους.
* – Επίσης γίνεται η τοποθέτηση καταγραφικών για τον έλεγχο της θερμοκρασίας κατά την μεταφορά το εμπορεύματος προς το κατάστημα σε όλες τις ομάδες που έχουν ψύξη και αυτό ελέγχεται με την επιστροφή του καταγραφικού
* – Τα καταστήματα στην παραλαβή τους, κάνουν επίσης αρκετούς ελέγχους στις θερμοκρασίες όπου δηλώνουν άμεσα τυχόν προβλήματα στην 
αποθήκη μας
* ◊ Όλες αυτές οι ενέργειες μας διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα μας δεν αλλάζουν ποτέ θερμοκρασία

Χώρος φρούτα και λαχανικά
* – Στα Φρούτα και Λαχανικά έχουμε καθημερινή φρέσκια παραλαβή
* – Παραλαβή από 150 έως 180 παλέτες την ημέρα πάνω από 85% Έλληνες προμηθευτές
* – Παραλαβή 70-90 κωδικοί ανά ημέρα
* – Έχουμε συγκεκριμένα κριτήρια παραλαβής τα οποία μας είναι γνωστά βάσει συμφωνιών με τους προμηθευτές μας μία εβδομάδα πριν
* – Έτσι γνωρίζουμε π.χ. σε τι γλυκύτητα πρέπει να παραλάβουμε ένα μήλο, τι μέγεθος πρέπει να έχει μία μπανάνα, τι οξύτητα πρέπει να έχει ένα λεμόνι, το χρώμα ή την θερμοκρασία αυτών
* – Καθημερινή τροφοδοσία 61 καταστημάτων με αποστολή 9.000 με 11.000 κιβωτίων

Ο ποιοτικός έλεγχος πραγματοποιείτε με τα ακόλουθα βοηθητικά εργαλεία: Μαχαίρια, θερμόμετρο, ζυγαριά, μεζούρα, δαχτυλίδια, χρωματολογία:

Με αυτό το δοκιμασμένο μοντέλο της Lidl στην Ευρώπη, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι είμαστε η πρώτη αλυσίδα λιανικού εμπορίου τροφίμων σε ευρωπαϊκό επίπεδο

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας