22:07 Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Lucid Air: Ηλεκτροκίνητο 1.000 ίππων

Lucid Air: Ηλεκτροκίνητο 1.000 ίππων

Η Lucid Motors παρουσίασε και επισήμως το πρώτο της μοντέλο το οποίο ονομάζεται Air και κάνει τα μοντέλα πολλών παραδοσιακών δυνάμεων της αυτοκίνησης να κοκκινίζουν από ντροπή με τα χαρακτηριστικά, του καθώς εκτός του ότι είναι πανέμορφο, έχει μοτέρ 1.000 ίππων, αυτονομία 650 χλμ. και κάνει το 0-100 σε 2,5 δλ.

Το πεντάπορτο αμάξωμα του Lucid Air διακρίνεται για την εντυπωσιακή, χωρίς να είναι φλύαρη, σχεδίασή του, έχει χωνευτές χειρολαβές θυρών, γυάλινη πανοραμική οροφή και Full LED φώτα.

Διαβάστε ακόμη: Τα πάντα για την ολοκαίνουργια Mercedes-Benz E-Class Coupe

Το εσωτερικό του είναι επίσης εντυπωσιακό, καθώς διαθέτει φουτουριστική σχεδίαση, είναι γεμάτο με ψηφιακές οθόνες ακόμη και στη θέση του πίνακα οργάνων, ενώ φαίνεται να έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα των υλικών.

Εκεί όμως που πραγματικά εντυπωσιάζει το Lucid Air και κάνει τις υπόλοιπες εταιρείες να κοκκινίζουν από… ντροπή είναι στα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και αυτό γιατί στη νεοσύστατη εταιρεία Lucid κατάφεραν να παρουσιάσουν ένα αυτοκίνητο 1.000 ίππων, το οποίο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) το οποίο χρειάζεται για το 0-96 χλμ./ώρα (0-60 μίλια ανά ώρα ανακοίνωσε η εταιρεία) 2,5 δευτερόλεπτα, έχοντας παράλληλα αυτονομία 650 χιλιομέτρων.

Μάλιστα το Air, είναι προικισμένο με ραντάρ, υπολογιστές και κάμερες προκειμένου στο μέλλον να έχει χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης, όπως έχουν ήδη τα Tesla

Δείτε επίσης: Έρχεται Toyota Yaris στα χρώματα του πολέμου

Το κόστος του Lucid Air θα είναι λίγο πάνω από τα 100.000 δολάρια με πλούσιο εξοπλισμό, ενώ θα υπάρξει και φθηνότερη έκδοση στο μέλλον με τιμή κοντά στα 65.000 δολάρια και κατώτερο επίπεδο εξοπλισμού.

Η παραγωγή του Lucid Air θα γίνεται στο εργοστάσιο της μάρκας στην Αριζόνα και θα ξεκινήσει το 2018, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως η Lucid Motors (όπως είναι η πλήρης ονομασία της) χρηματοδοτείται από την κινέζικη Beijing Electric Vehicle Company (BEVC), ενώ υπεύθυνος είναι ο Peter Rawlinson, πρώην αρχιμηχανικός του Tesla Model S.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

   

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας