Ο γνωστός ζωγράφος ξεσπά: Πώς με έμπλεξαν με την πορνογραφία

Ο γνωστός ζωγράφος ξεσπά: Πώς με έμπλεξαν με την πορνογραφία

 

ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΟΥΣΟΥΛΟΥ

Μια τυχαία συνάντηση με μια 17χρονη κοπέλα σε καφετέρια της Κυψέλης και μια επαγγελματική συνεργασία (με γυμνή φωτογράφηση) που ακολούθησε είχε ως αποτέλεσμα να συλληφθεί ως διακινητής πορνογραφικού υλικού, να συρθεί στο ανακριτικό γραφείο και να διαπομπευτεί. Ο λόγος για έναν από τους πλέον γνωστούς Έλληνες ζωγράφους της νεότερης γενιάς, έναν 40χρονο απόφοιτο της σχολής Καλών Τεχνών και βραβευμένο από την Τράπεζα της Ελλάδος ο οποίος εμφανίσθηκε ως μέλος οργάνωσης που διακινούσε σκληρό πορνό ανήλικων κοριτσιών μαζί με έναν 67χρονο γερόλυκο της Ροκ και μια 40χρονη γυναίκα.
Ωστόσο μετά την παρουσία του στην ανακρίτρια η υπόθεση διαλευκάνθηκε καθώς αποδείχτηκε ότι η όλη εμπλοκή του 40χρονου ζωγράφου στην υπόθεση προέκυψε από το λάθος που έκανε ήταν να παραλείψει δυο αριθμούς στο email που έστειλε στο υποτιθέμενο θύμα του.

«Μου παρουσιάστηκε ως ενήλικη»

Στην απολογία του ενώπιον της δικαστικής λειτουργού ο γνωστός ζωγράφος εξιστόρησε πλήρως πως προέκυψε η γνωριμία του με την νεαρή κοπέλα που αποφάσισε να τον καταγγέλλει. Αρχικά δήλωσε «σοκαρισμένος» από την σύλληψή του καθώς « είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που αντιμετωπίζω κάποια κατηγορία και μάλιστα τόσο ειδεχθή». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η μοναδική εμπλοκή του με την υπόθεση ήταν «η φωτογράφιση, η οποία έλαβε χώρα ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ της καταγγέλλουσας Φ.Κ., η οποία αρχικώς μου παρουσιάστηκε ως ενήλικη, δηλώνοντάς μου ότι την ενδιέφεραν οι φωτογραφίσεις μου και επιθυμούσε να φωτογραφηθεί προκειμένου οι φωτογραφίες της, να ανέβουν σε μελλοντική έκθεση που θα πραγματοποιούσα».
Όπως χαρακτηριστικά είπε η μοιραία γνωριμία πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιανουαρίου 2019 σε μια καφετέρια στην Κυψέλη. «Κάποια στιγμή και ενώ βρισκόμουν δίπλα στην καταγγέλλουσα, της ζήτησα ένα τσιγάρο και εκείνη αφού μου το έδωσε, μου συστήθηκε αναφέροντάς μου, ότι είναι φωτομοντέλο και ότι ενδιαφέρεται να φωτογραφηθεί από εμένα, όταν την πληροφόρησα ότι είμαι εικαστικός, αλλά παράλληλα προβαίνω και σε φωτογραφίσεις μαζί με το φωτογράφο Τ.Β» αναφέρει στο απολογητικό του υπόμνημα το οποίο αποκαλύπτει η «ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ» και συνεχίζει: «Μου ανέφερε δε ότι θα ήταν πολύ σημαντικό για το καλλιτεχνικό «book» της να φωτογραφηθεί σε εμένα και εν συνεχεία να της κλείσω φωτογραφίσεις με το γνωστό φωτογράφο. Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, είχε συμμετάσχει σε αρκετές φωτογραφίσεις και θα ήταν τιμή της να φωτογραφηθεί και από εμένα, ώστε να καταφέρω να προσδώσω μία καλλιτεχνική χροιά στις φωτογραφίες της, όπερ και θα την βοηθούσε στην καριέρα της. Εξέφρασε δε την βεβαιότητα, ότι το αποτέλεσμα θα ήταν το επιθυμητό, διότι είχε δει και θαυμάσει τα έργα μου και είχαμε κοινή οπτική για την τέχνη, συμφωνήσαμε δε τις φωτογραφίες της να τις χρησιμοποιήσω στο επόμενο EROTICA FESTIVAL
Παράλληλα η ίδια μου κράτησε κρυφό ότι σε 2 μήνες από τη στιγμή της συνάντησής μας η ίδια θα ενηλικιωνόταν, αγνοούσα δηλαδή ότι κατά τη στιγμή της συνάντησής μας η ίδια ήταν ανήλικη, πράγμα το οποίο και δεν πέρασε από το μυαλό μου λόγω του παρουσιαστικού της καταγγέλλουσας.
Στον έντονο ενθουσιασμό της για φωτογράφιση, απήντησα συγκρατημένα και επιφυλακτικά, όπερ είναι άλλωστε στοιχείο του χαρακτήρα μου. Ως άνθρωπος και εικαστικός είμαι πάντοτε συνεσταλμένος και αντιδρώ μάλλον με συστολή σε τέτοιου είδους «κύματα» θαυμασμού».

Η φωτογράφηση και το λάθος email

Αγνοώντας λοιπόν, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, ότι η νεαρή γυναίκα είναι ανήλικη δέχτηκε να την φωτογραφήσει. Η συνάντηση τους πραγματοποιήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου 2019 στο εργαστήριό του στην Κυψέλη. «Κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης, η μηνύτρια μου έδωσε την εντύπωση, ότι ήταν πράγματι έμπειρη και είχε άνεση με το φωτογραφικό φακό. Στο σημείο αυτό, πρέπει να επισημάνω, ότι σε όλες τις φωτογραφίες μπορεί να είναι γυμνή, αλλά η ίδια σε αυτό αποσκοπούσε προκειμένου να επιτευχθεί το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το οποίο και η ίδια αποζητούσε με σκοπό οι φωτογραφίες της να χρησιμοποιηθούν στο επόμενο EROTICA ART FESTIVAL. Μετά το πέρας της φωτογράφισης, η καταγγέλλουσα μου έδωσε την ηλεκτρονική της διεύθυνση, ώστε να τις αποστείλω τις φωτογραφίες και έφυγε από το εργαστήριο.
Μετά από λίγες ημέρες, όταν προέβην στην εμφάνιση των φωτογραφιών, τις έστειλα στο προσωπικό της ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αλλά εμφανίστηκε μήνυμα αποτυχίας αποστολής, προφανώς διότι υπήρχε κάποιο λάθος στην ηλεκτρονική της διεύθυνση. Συγκεκριμένα, εσφαλμένως απέστειλα τις φωτογραφίες στη διεύθυνση creativefaiy@gmail.com και όχι στη διεύθυνση creativefaiy22@gmail.com, που μου είχε η ίδια δώσει. Το λάθος μου αυτό της παραδέχθηκα σε γραπτό μήνυμά μου, και εν συνεχεία τις απέστειλα περίπου 75 φωτογραφίες στη σωστή διεύθυνση».

Η σύλληψη

Η σύλληψη η οποία πραγματοποιήθηκε στις 17 Απριλίου του προκάλεσε σοκ. Στην Ασφάλεια ο 40χρονος ζωγράφος πληροφορήθηκε ότι η «πελάτισσά του» τον είχε καταγγείλει. Ο ίδιος περιγράφει πως ένιωσε: «Με τεράστια έκπληξη και αγανάκτηση, πληροφορήθηκα κατά τη σύλληψή μου, από τις Αστυνομικές αρχές, ότι η γυναίκα την οποία φωτογράφισα είχε προβεί σε καταγγελία σε βάρος μου ότι τάχα δεν είχαμε συμφωνήσει σε αυτό το περιεχόμενο των φωτογραφιών. Σας δηλώνω, έτι μία φορά, ότι αφενός η μηνύτρια ουδέποτε με ενημέρωσε για την ηλικία της, αφετέρου δεν υποψιάστηκα, ότι ήταν ανήλικη όχι μόνον λόγω του αναστήματος και της παρουσίας της, η οποία παραπέμπει σε γυναίκα πολύ μεγαλύτερη των 18 ετών, σίγουρα δε τουλάχιστον 20 ετών αλλά και εξαιτίας της φυσικότητας και άνεσης με την οποία με προσέγγισε και της εμπειρίας που έδειξε, ότι είχε κατά τη φωτογράφιση».
Μάλιστα προσκόμισε ως απόδειξη της συνέναισής του φερόμενου ως θύματος απόσπασμα της κατάθεσής της η οποία ανέφερε:
«Επειδή είχα μπει στη σελίδα στο ίντερνετ που σας προανέφερα και μου άρεσαν οι φωτογραφίες του δέχθηκα να κάνουμε μία φωτογράφιση καλλιτεχνική. Γενικά μου αρέσει να φωτογραφίζομαι έχω κάνει και άλλες φορές φωτογράφιση».
Αμέσως μετά την απολογία του ο νεαρός ζωγράφος αφέθηκε ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους με τον ίδιο και το περιβάλλον του να δηλώνει σοκαρισμένο από την ταλαιπωρία που υπέστη.


Σχόλια