Σε βίντεο νέα έρευνα για να αποφεύγουμε τις αϋπνίες…

Σε βίντεο νέα έρευνα για να αποφεύγουμε τις αϋπνίες…

Οι έρευνες που τονίζουν τη σημασία του καλού και ποιοτικού ύπνου δεκάδες. Ωστόσο, φαίνεται πως εξίσου σημαντική είναι και η ώρα της ημέρας που κοιμάται κανείς. Οι άνθρωποι που τείνουν να ξενυχτούν και έχουν συνηθίσει να κοιμούνται πιο αργά τη νύχτα, φαίνεται πως παρουσιάζουν συμπτώματα κόπωσης, μειωμένης πνευματικής διαύγειας και δυσκολία να προσαρμοστούν στη δουλειά ή το γενικότερο περιβάλλον.

Το ανθρώπινο σώμα διαθέτει ένα εσωτερικό ρολόι που επηρεάζεται σημαντικά από το περιβάλλον, με βασικότερα παράγοντα όλων, το φως της ημέρας. Οι άνθρωποι λοιπόν που περνούν περισσότερο χρόνο ξύπνιοι τη νύχτα, διαταράσσουν αυτή την εσωτερική ισορροπία με τις συνέπειες να είναι πολλές στην πνευματική, αλλά και τη σωματική υγεία.

Ερευνα υποστηρίζει διορθώνονται οι κακές συνήθειες

Ερευνα των πανεπιστημίων Μπέρμιγχαμ και Σάρεϊ στην Αγγλία, σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Μονάς της Αυστραλίας έδειξε πως μόλις 3 εβδομάδες αρκούν για να αλλάξει κανείς τις συνήθειες που του προκαλούν εξάντληση, μειωμένη απόδοση, ακόμη και κατάθλιψη.

Συνήθως, οι άνθρωποι που κοιμούνται αργά το βράδυ, πέφτουν για ύπνο κατά τις 2.30 το ξημέρωμα και ξυπνούν (αν τους το επιτρέπει η εργασίας τους) στις 10.15 το πρωί. Η συνήθειά τους αυτή προκαλεί σοβαρά προβλήματα και σε κοινωνικό επίπεδο, καθώς συχνά δυσκολεύονται να συγχρονιστούν με τους ρυθμούς γύρω τους, που είναι συντονισμένοι να εξελίσσονται κατά κύριο λόγο με το φως της ημέρας.

Πηγή: iefimerida.gr


Σχόλια