Συμβουλές διατροφής για να αποφύγεις τα γλυκά

22 0

Ήδη γνωρίζεις πόσο μεγάλος πειρασμός είναι τα γλυκά. Είναι τόσο απολαυστικά που δύσκολα μπορεί κανείς να αντισταθεί. Η ζάχαρη είναι δυστυχώς πολύ εθιστική. Για να αποφύγεις να πάρεις επιπλέον κιλά και να χαλάσεις τη σιλουέτα σου, διάβασε πιο κάτω με ποιον τρόπο μπορείς να ελαττώσεις την κατανάλωση γλυκών στο μηδέν.

 

1. Πιες πρώτα ένα ποτήρι νερό. Συχνά, όταν είμαστε αφυδατωμένοι, ο οργανισμός  μπερδεύει τη δίψα με την πείνα οπότε καταφεύγουμε στο φαγητό και πιο συγκεκριμένα στο γλυκό!

 

2. Φάε ένα φρούτο. Ειδικά όταν νιώθεις την ανάγκη για γλυκό, προτίμησε τα φρέσκα ή τα αποξηραμένα τα οποία μπορούν να μας γλυκάνουν, δίνοντάς μας επιπλέον φυτικές ίνες και βιταμίνες, αποφεύγοντας τους χυμούς και τα αναψυκτικά με ζάχαρη. Για πιο απολαυστικά διατροφικά «ταξίδια»: Φτιάξε μπανάνα στο γκριλ με λίγη κανέλα, που έχει από μόνη της γλυκιά γεύση ή δοκίμασε ανανά στη σχάρα με λίγο ρούμι και καρύδια – ένα πολύ θρεπτικό σνακ!

 

3. Φάε μπάρες δημητριακών με διάφορες γεύσεις.

 

4. Προτίμησε μικρά παστέλια της αρεσκείας σου, χωρίς να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες.

 

5. Αν θέλεις να φάε γλυκό απλά για να ηρεμήσεις, προσπάθησε να κάνεις κάτι άλλο που σου ευχαριστεί, όπως μια βόλτα, διάβασμα ενός βιβλίου ή να πάρεις ένα τηλέφωνο.

 

6. Άλλαξε το ψωμί, τα δημητριακά και τις φρυγανιές με πολύσπορες ή ολικής άλεσης. Τα παραπάνω καθυστερούν την απορρόφηση του σακχάρου στο αίμα και κρατούν το σάκχαρο στο αίμα σε υψηλά επίπεδα για περισσότερο!

 

7. Κατανάλωσε ωμά λαχανικά όπως καρότα και αγγούρια!

 

8. Προτίμησε τα γλυκά του κουταλιού (κυρίως σπιτικά, που είναι πιο υγιεινά χωρίς λιπαρά) και τα γιαούρτια με φρούτα.

 

9. Φάε ζελέ light. Κυκλοφορούν στο εμπόριο σε διάφορες γεύσεις φρούτων!

 

10. Φτιάξε ρυζόγαλο από ημι-άπαχο ή άπαχο γάλα.

 

 

 



Join the Conversation