Συμβουλές για να αποφύγεις αποτελεσματικά τις λιχουδιές

22 0

Κατά καιρούς μέσα στη μέρα, θέλεις να φας από λαιμαργία κάποιο γλυκό ή κάτι παχυντικό που θα γεμίσει το στομάχι σου. Πολλές φορές σε πιάνει μια λιγούρα να φας ενώ δεν πρέπει. Σου έχουμε τη λύση. Διάβασε παρακάτω 5 τρόπους για να αντιμετωπίσεις αυτές τις λιγούρες γρήγορα.

 

  1. Χρησιμοποίησε τη δύναμη του οραματισμού.

Ερευνητές του Πανεπιστημίου Flinders στην Αδελαΐδα της Αυστραλίας ανακάλυψαν πρόσφατα έναν νέο τρόπο για να αντιμετωπίσεις τις λιγούρες και να αντιστέκεσαι στους πειρασμούς: Φέρε στο μυαλό σου το αγαπημένο σου φαγητό. Χρησιμοποιώντας το δείκτη του χεριού σου, χάραξε μια νοητή γραμμή οριζόντια στο μέτωπό σου από τον έναν κρόταφο στον άλλον, ακολουθώντας την κίνηση αυτή με τα μάτια σου. Επανάλαβε λίγες φορές. Αυτή η τεχνική μειώνει την όρεξη κατά περίπου ένα τρίτο. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτή η άσκηση απασχολεί το μέρος εκείνο του εγκεφάλου όπου αποθηκεύονται οι αναμνήσεις που αφορούν το φαγητό, επηρεάζοντας την ικανότητά σου να επικαλείσαι τις ελκυστικές εικόνες φαγητών που σου προκαλούν λιγούρες. 

 

  1. Σόκαρε τους γευστικούς σου κάλυκες.

Δοκίμασε να φας κάτι δυνατό ή καυτερό (όπως λαχανικά πασπαλισμένα με λίγο ταμπάσκο), αντί για μπισκότα ή σοκολατάκια. Αυτό θα βοηθήσει να αντιμετωπίσεις τις λιγούρες, αφού θα περιοριστεί η όρεξή σου για γλυκά. 

 

  1. Πιες νερό.

«Συχνά μπερδεύουμε την απλή δίψα με την επιθυμία για φαγητό» λέει η Cathy Nonas, R.D., διευθύντρια των προγραμμάτων για την παχυσαρκία και τον διαβήτη στο North General Hospitalτης Νέας Υόρκης. «Πίνοντας νερό, γεμίζεις το στομάχι σου και είναι σίγουρο ότι δε θα τσιμπολογήσεις τη στιγμή που απλώς πρέπει να σβήσεις τη δίψα σου».

 

  1. Δοκίμασε να χαλαρώσεις.

Πάρε μια βαθιά ανάσα και συγκεντρώσου, ώστε να χαλαρώσεις κάθε μέλος του σώματός σου, αρχίζοντας από το κεφάλι και φτάνοντας μέχρι τα πόδια σου. Αυτή η χαλάρωση για 20 λεπτά την ημέρα, χαμηλώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, μιας ορμόνης άγχους που μπορεί να προκαλέσει αίσθημα πείνας, σύμφωνα με ερευνητές του Medical University of South Carolina στο Τσάρλεστον. 

 

  1. Πάρε μια ανάσα.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμη και η μυρωδιά ενός φαγητού μπορεί να κόψει την όρεξη. Δοκίμασε ένα κερί με άρωμα σοκολάτας ή βανίλιας.

 

 

 



Join the Conversation