Σκληραίνει η κόντρα υπ. Παιδείας-ΝΔ για τις εξαγγελθείσες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών

222 1

Αντιπαράθεση μεταξύ της Νέας Δημοκρατίας και του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προέκυψε με αφορμή τις εξαγγελθείσες προλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα, τέσσερις βουλευτές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατέθεσαν ερώτηση σχετικά με τον σχεδιασμό των προσλήψεων αυτών, σχολιάζοντας παράλληλα ότι η κυβέρνηση «επιδεικνύει χαρακτηριστική προχειρότητα», «χωρίς να παρουσιάζει τις παραμέτρους του σχεδιασμού» των προσλήψεων.

Απαντώντας, το υπουργείο σχολίασε ότι η ερώτηση της ΝΔ «προκαλεί θυμηδία». «Λίγες μέρες μετά την κυβερνητική ανακοίνωση για διορισμούς εκπαιδευτικών εντός του 2017, μετά 7 χρόνια αδιοριστίας, η ΝΔ αντιδρά με πανικό όπως αποδεικνύει η κατάθεση ερώτησης σύσσωμου του Τομέα Παιδείας, που κατηγορεί τη σημερινή κυβέρνηση γιατί δεν έκανε διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών. Αυτό μόνο θυμηδία προκαλεί», αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου, στην οποία προστίθεται: «Προηγουμένως οφείλουν έστω και με καθυστέρηση να απολογηθούν, γιατί επί δικής τους διακυβέρνησης αποφάσισαν να απολύσουν 2.122 εκπαιδευτικούς και 1.500 σχολικούς φύλακες».

Αναλυτικά, η ερώτηση που κατέθεσαν η τομεάρχης Παιδείας και βουλευτής της ΝΔ, Νίκη Κεραμέως και οι βουλευτές Γιάννης Ανδριανός, Μαρία Αντωνίου και Χρήστος Κέλλα, έχει ως εξής:

«Οι χρόνιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό καθιστούν τις προσλήψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό ζωτικής σημασίας για την ίδια τη λειτουργία των σχολείων της χώρας.

Ωστόσο, η κυβέρνηση επιδεικνύει χαρακτηριστική προχειρότητα και στον τομέα αυτό. Εξαγγέλλει προσλήψεις χωρίς να παρουσιάζει τις παραμέτρους του σχεδιασμού.

Δεν ακούσαμε λέξη για το πλήθος των λειτουργικών και των οργανικών κενών προς κάλυψη.

Δεν ακούσαμε λέξη ως προς τις προτεραιότητες που θα δοθούν, ανά βαθμίδα και ειδικότητα.

Δεν ακούσαμε λέξη για τους πόρους από τους οποίους θα καλυφθούν οι προσλήψεις.

Περαιτέρω, άγνωστο παραμένει αν η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει λάβει υπόψη την νοσηρή κατάσταση που επικρατεί σε πολλά σχολεία της χώρας, καθώς εκπαιδευτικοί “φαντάσματα” εμφανίζονται για μια ή δυο ώρες την ημέρα, ασκώντας πλημμελώς τα καθήκοντά τους και δημιουργώντας στην ουσία οιονεί κενά, που δυσχεραίνουν την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.

Η πάγια τακτική της κυβέρνησης να δρα χωρίς στόχευση και χωρίς πρότερη διερεύνηση αναγκών σχετικά με τις προσλήψεις προσωπικού, εγείρει σοβαρούς προβληματισμούς γύρω από τον κυβερνητικό προγραμματισμό και στον τομέα της Παιδείας».