1:34 Σάββατο 20 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν και μετά την τοποθέτηση κιτ LPG

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν και μετά την τοποθέτηση κιτ LPG

Η τοποθέτηση ενός συστήματος κιτ LPG στο αυτοκίνητο εξασφαλίζει μεγάλη οικονομία στα καύσιμα, ωστόσο η εγκατάσταση και κατόπιν η συντήρηση πρέπει να γίνονται από έμπειρες και αξιόπιστες εταιρείες, έτσι ώστε να μην αρχίσουν να εμφανίζονται προβλήματα στον κινητήρα.

Η εταιρεία παραγωγής και εγκατάστασης συστημάτων υγραεριοκίνησης EuropeGAS Sp.z.o.o., είναι μία από τις ηγετικές Ευρωπαϊκές εταιρείες κατασκευής συστημάτων αυτοκινήτου LPG/CNG. Στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από την EuropeGAS Hellas, η οποία εξυπηρετεί 300 περίπου συνεργεία σε όλη την χώρα σε ανταλλακτικά, τεχνική υποστήριξη και διάγνωση και προσφέρει υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, ελκυστικές τιμές, άρτια τεχνική υποστήριξη και αλληλοσεβασμό.

Εμείς, μιλήσαμε με τον υπεύθυνο της EuropeGAS Hellas, κ. Αλέκο Σταχτούρη, ο οποίος μας απάντησε σε καίρια ερωτήματα σχετικά με πιθανά προβλήματα του LPG, πότε πρέπει να γίνεται το service, αν χρειάζεται αλλαγή των μπουζί κ.λπ.

AGN: Τι προβλήματα έχετε συναντήσει στην συντήρηση ενός κιτ LPG;

Α.Σ.: Έχουμε συναντήσει διάφορα θέματα κυρίως με λάδια και σκουριές που προέρχονται κυρίως από δεξαμενές.Φυσικά έχουμε συναντήσει περιπτώσεις check engine με το που φεύγουμε από ένα πρατήριο και μπορεί να οφείλεται και σε λάθος πιέσεις ή λάθος μείγματα.Το σημαντικό είναι να γίνεται η έγκυρη συντήρηση του συστήματος (αλλαγή φίλτρων, σωληνώσεων,επισκευή μπεκιέρας και πνεύμονα) ώστε να προλαμβάνουμε σημαντικές ζημιές. Υπάρχουν πλέον καινοτόμα φίλτρα τύπου παγίδας με φυγοκέντρηση που παρέχουν υψηλή προστασία από σωματίδια και κλάσματα λιπαντικών.

AGN: Κάθε πόσα χιλιόμετρα πρέπει να γίνονται τα service;

Α.Σ.: Θεωρούμε ότι κάθε 10.000 χλμ πρέπει να γίνεται αλλαγή φίλτρων, έλεγχος διαρροών, διαγνωστικός έλεγχος, αντικατάσταση φθαρμένων στοιχείων και σε όσες περιπτώσεις ενδείκνυται πλήρωση συστατικού προστασίας βαλβίδων. Κάθε 25.000 χλμ. – 30.000 χλμ. επισκευάζουμε τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας με ειδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση και κατά περίπτωση αντικατάσταση μεμβράνων υποβιβαστή (πνεύμονα).

AGN: Χρειάζεται αλλαγή μπουζί στην τοποθέτηση LPG;

Α.Σ.: Ένας κινητήρας χρειάζεται αλλαγή μπουζί λίγο πιο γρήγορα από το συνηθισμένο. Αυτό δεν σημαίνει ότι στην εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης πρέπει να γίνεται αλλαγή. Είναι πάντως δεδομένο ότι η καύση του υγραερίου απαιτεί «καλά ρεύματα» οπότε μπουζί, πολλαπλασιαστές, μπουζοκαλώδια πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.

AGN: Ποια η άποψή σας για την τοποθέτηση συστήματος λίπανσης των βαλβίδων;

Α.Σ.: Κυκλοφορούν στην αγορά διάφορα συστήματα λίπανσης των βαλβίδων, από απλές «λαδιέρες» που λειτουργούν με υποπίεση, «λαδιέρες» με διακλαδωτή, μέχρι και ηλεκτρονικές. Στην EuropeGAS Hellas εμπορευόμαστε όλα τα παραπάνω συστήματα αλλά προτιμάμε στις εγκαταστάσεις μας να χρησιμοποιούμε αναγνωρισμένα συστατικά που εφαρμόζονται μέσω της πλήρωσης καυσίμου.

AGN: Ποια είναι τα είδη μπεκ και ποιες οι διαφορές τους;

Α.Σ.: Οι κλασσικού τύπου ηλεκτροβαλβίδες lpg/cng μπεκ  χαλούν πολύ πιο γρήγορα και χάνουν την απόδοση τους δημιουργώντας σε πολλές περιπτώσεις, αν δεν επισκευαστούν  με εδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση, προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα.Φυσικά είναι πιο οικονομικές από τα μπεκ τύπου βενζίνης.Από την άλλη, τα τύπου βενζίνης σωληνοειδή μπεκ ψεκασμού(όπως τα Ηana) εξασφαλίζουν την ιδανική ποσότητα καυσίμου σε κάθε στιγμή λειτουργίας του κινητήρα. Έχουν υψηλή ποιότητα κατασκευής με 1,9 και 1,3 ohm αντίσταση πηνίου η οποία εγγυάται ότι το αέριο ψεκάζεται με την καλύτερη ταχύτητα και ακρίβεια.Προβλήματα με χαμηλούς παλμούς και υψηλές καταναλώσεις δεν υπάρχουν.Έχουν εγγύηση για πάντα(100.000-200.000 χλμ. με υγραέριο) και το μόνο που μπορεί να χρειαστεί αν βρωμίσουν,είναι καθαρισμός στον υπέρηχο.Η τιμή τους είναι ακριβότερη από τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας αλλά προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση.

Τι είναι το καινοτόμο φίλτρο EG Spinner που εισάγετε;

Το EG Spinner (Στροβιλιστής) είναι ένα καινοτόμο φίλτρο φάσεων με γενικού τύπου εσωτερικού φίλτρου αντικατάστασης. Το σύστημα της DSF – Double Spin Force παρέχει ακόμα καλύτερη απόδοση στο διαχωρισμό μορίων λαδιού και άλλων σωματιδίων. Τα περιστρεφόμενα ακροφύσια επιτρέπουν να τοποθετήσετε το φίλτρο οπουδήποτε μέσα στο χώρο του κινητήρα. Το σετ περιλαμβάνει βραχίονα στήριξης.Μερικά από τα χαρακτηριστικά του:
Φίλτρο από πολυεστέρα.
Αποτελεσματικότητα φιλτραρίσματος 99% για τα σωματίδια του 1 μm.
Εύρος μέγιστης πίεσης: 4,5 bar.
Εύρος θερμοκρασίας: -20 ° C έως + 120 ° C.
Περιστροφικά ακροφύσια: ∅12 ή ∅16.

 

EUROPEGAS E.E.
Εμπόριο συστημάτων υγραεριοκίνησης

 Χάρτης:


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας