Βελτιώστε την υγεία σας με κράμνμπερι

492 0

Ζούμε σε μία εποχή που όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν να ακολουθήσουν μία υγιεινή διατροφή, αλλάζοντας τις καθημερινές τους συνήθειες. Σε αυτό το πλαίσιο στρέφονται συχνά πυκνά σε ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο, όπου μπορούν να βρουν πολλά συμπληρώματα διατροφής σε συμφέρουσες τιμές.

Ένας τομέας στον οποίο έχουν δώσει μεγαλύτερη προσοχή οι επιστήμονες τα τελευταία χρόνια, είναι τα φρούτα του δάσους, όπως το κράνμπερι. Ο μικρός καρπός με το πορφυρό χρώμα και τη γλυκόξινη γεύση είναι πλούσιος σε τανίνες, φλαβονοειδή, φλαβονόλες, κερκετίνη, ελλαγικό οξύ, χλωρογενικό οξύ, μυρισετίνη και άλλα συστατικά με έντονη αντιοξειδωτική δράση. Για αυτό και θεωρείται πιο δραστικός από πολλά φρούτα και λαχανικά με παρόμοιες ιδιότητες.

Η κατανάλωσή του συνδράμει αποφασιστικά στην αποτροπή των βλαβερών αποτελεσμάτων από την επίθεση των ελεύθερων ριζών στον οργανισμό μας. Τα συγκεκριμένα μούρα είναι πλούσια σε Βιταμίνες C, D, κάλιο και σίδηρο και φτωχά σε θερμίδες, για αυτό μπορούν να λαμβάνονται όποια δίαιτα και αν ακολουθεί κάποιος.

Είναι γνωστά για τις ευεργετικές ιδιότητες που προσφέρουν στο ουροποιητικό σύστημα, προστατεύοντας το από ιούς και λοιμώξεις. Μάλιστα, οι γυναίκες που συνήθως εμφανίζουν σε μεγαλύτερη συχνότητα λοιμώξεις στο συγκεκριμένο σημείο, είναι αυτές που καταναλώνουν κράνμπερι σε μεγαλύτερη ποσότητα.

Τα κράνμπερι κυκλοφορούν σε φρέσκια, καταψυγμένη ή αποξηραμένη μορφή, σε σνακ, σε χυμούς και εκχύλισμα και σε μορφή χαπιών ως συμπλήρωμα διατροφής. Η κατανάλωση τους είναι αυξημένη τους καλοκαιρινούς και φθινοπωρινούς μήνες.



Join the Conversation