Ξεκίνησαν ξανά οι εργασίες στο μετρό Θεσσαλονίκης

96 1

Ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, εγκαινίασε την επανεκκίνηση του Μετροπόντικα στο εργοτάξιο του σταθμού «Νέα Ελβετία», και σημείωσε ότι « το γεγονός ότι το έργο ξεκινά ξανά είναι η απάντηση σε όσους κινδυνολογούσαν και πετούσαν λάσπη τόσους μήνες».

Ο κ. Σπίρτζης υπενθύμισε ότι η πρόσθετη σύμβαση για τις αρχαιολογικές εργασίες του Μετρό, ύψους 25 εκατ. ευρώ, έχει ήδη υπογραφεί στη βάση των δεσμεύσεων του υπουργείου, ενώ πρόσθεσε ότι οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν άμεσα, «σε όλο το μήκος του έργου και όπου χρειάζεται».

Ακόμη, επεσήμανε ότι «δεν υπάρχει θέμα ούτε με τον σταθμό Βενιζέλου, που έχει τόσο ταλαιπωρήσει την πόλη», αφού η συνύπαρξη αρχαιοτήτων και σταθμού είναι αναγκαία.

Αναφορικά με τη συμπληρωματική σύμβαση για την επέκταση προς Καλαμαριά, η οποία αφορά σε όλα τα έργα εκτός εκείνων του πολιτικού μηχανικού, ο κ. Σπίρτζης επεσήμανε ότι σκοπός είναι αυτή να συμπεριληφθεί σε ευρύτερο πακέτο, που θα περιλαμβάνει και άλλα έργα και μελέτες (πχ, για τις επεκτάσεις προς τα δυτικά και το αεροδρόμιο). «Θα σταματήσουμε να βλέπουμε τα έργα μεμονωμένα και αποσπασματικά», εξήγησε.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό το 2020, όπως προέκυψε από τις δηλώσεις τόσο του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Γιάννη Μυλόπουλου, όσο και του προέδρου του ΑΚΤΩΡΑ, Δημήτρη Κούτρα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, τα έργα πολιτικού μηχανικού (δηλαδή το κατασκευαστικό κομμάτι της βασικής γραμμής) αναμένεται να είναι έτοιμα σε έναν χρόνο από σήμερα, ενώ η βασική γραμμή σχεδιάζεται να λειτουργήσει έως το 2020.

Την ετοιμότητα για παράδοση του έργου εντός του συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος επιβεβαίωσε και ο κ. Κούτρας, επισημαίνοντας ότι «θα είμαστε έτοιμοι μέχρι το 2020», ενώ το ίδιο έτος αναμένεται να λειτουργήσει και η επέκταση προς Καλαμαριά.



Join the Conversation

1 comment

  1. Θάνος Σφύρης Απάντηση

    Ήμουν φοιτητής της Νομικής στο ΑΠΘ το 1988. Από τότε θυμάμαι αυτό το έρμο το Μετρό Θεσσαλονίκης να γίνεται και να γίνεται και να γίνεται κι ακόμα γίνεται . Μήπως ήλθε η ώρα να αντικαταστησουμε στη λαϊκή παράδοση το γεφύρι της Άρτας