Καταψηφίζει το νομοσχέδιο για την ισότητα στον πολιτικό γάμο και είναι ο τέταρτος βουλευτής της ΝΔ. Ευριπίδης Στυλιανίδης που θα το πράξει αύριο που είναι η ημέρα της ψηφοφορίας .
Στη συζήτηση που εξελίσσεται στην ολομέλεια, ο βουλευτής της ΝΔ ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι:
– Ό,τι δεν δώσει ο νομοθέτης (σ.σ. αναφερόμενος στην ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή), αργά ή γρήγορα, εφόσον χρησιμοποιείται ο νεολογισμός της ισότητας του γάμου ως νεότευκτου δικαιώματος, θα αναγκαστεί να το προσφέρει ως δυνατότητα ο Ευρωπαίος δικαστής.
– Η ελληνική νομοθεσία έχει προβλέψει το Σύμφωνο Συμβίωσης, με σεβασμό στη διαφορετικότητα, που θα μπορούσε άνετα, συμπληρωμένο με τις αναγκαίες νομοθετικές διατάξεις, να επιλύσει νομικά και πρακτικά ζητήματα των ομόφυλων ζευγαριών, εντάσσοντας τα με πληρότητα στην ελληνική κοινωνία.
– Διεθνείς μελέτες έχουν δείξει ότι τα γενετικά αίτια που προσδιορίζουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό, αφορούν σε μικρό μονάχα ποσοστό, της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας. Ένα μεγάλο ποσοστό επέλεξε αυτόν τον προσανατολισμό από μόδα, από εμπειρία, από επιλογή ή από άλλες συνθήκες. Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικά τα κοινωνικά και οικογενειακά βιωματικά πρότυπα, όχι μόνο για την ψυχολογία των παιδιών αλλά και για τη διαμόρφωση της σεξουαλικής τους ταυτότητας.
– Η νομοθέτηση του γάμου των ομοφυλόφιλων ζευγαριών, κλονίζει αναμφισβήτητα το επιτυχημένο μοντέλο της ελληνικής παραδοσιακής οικογένειας, απομακρύνει από τα ορθόδοξα χριστιανικά πρότυπα της ελληνικής παράδοσης και αποδυναμώνει την προσπάθεια δημογραφικής ενίσχυσης μιας χώρας που πλήττεται σφοδρά από την υπογεννητικότητα.
– Αυτό που χρειάζεται σήμερα κυρίως στην Ελλάδα, είναι η στήριξη της τρίτεκνης και πολύτεκνης οικογένειας.
– Για την ορθοδοξία, ο γάμος είναι το σημαντικότερο μυστήριο, δηλαδή σκληρός πυρήνας του θρησκευτικού μας δόγματος, όπως το διατύπωσε η Ιερά Σύνοδος. Διερωτώμαι λοιπόν, εάν γίνεται κάποιος να δηλώνει χριστιανός ορθόδοξος αλά κάρτ, επιλέγοντας μόνο ό,τι του αρέσει από την πίστη που ακολουθεί.
– Η μεγάλη σημασία που διαδραματίζει η οικογένεια, μαζί με το σχολείο, στη διαμόρφωση ταυτοτικών προτύπων που πηγάζουν από την ίδια τη φύση, καθιστούν την οικογένεια θεμέλιο της κοινωνίας. Η ελληνική παραδοσιακή οικογένεια ήταν και παραμένει το ασφαλέστερο όχημα για να αναπτύξουν τα παιδιά την προσωπικότητά τους ομαλά, ξεκάθαρα, χωρις ταυτοτικές συγχύσεις και ψυχολογικές συνέπειες, που θα προκαλούσε κάθε άλλο μοντέλο. Οι έννοιες της μάνας και του πατέρα είναι αναντικατάστατες και ταυτίζονται με την αγαπημένη παραδοσιακή οικογένεια, ως θεμέλιο της συντεταγμένης ανθρώπινης κοινωνίας.