5:09 Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
eReportaz

Live:

Δοκιμή Lexus UX250h 2.0 Hybrid 184 PS: Στιβαρή ανάρτηση με αρκετά άνετες διαδρομές σε ταξίδι και στην πόλη

Δοκιμή Lexus UX250h 2.0 Hybrid 184 PS: Στιβαρή ανάρτηση με  αρκετά άνετες διαδρομές σε ταξίδι και στην πόλη

Lexus UX250h 2.0 Hybrid 184 PS. Τα 0-100 ολοκληρώνονται σε 8,5 δευτερόλεπτα, με την κατανάλωση να διαμορφώνεται λίγο πάνω από τα 6 λ./100 χλμ.

Το UX250h είναι το μικρότερο SUV της premium ιαπωνικής φίρμας. Πέραν από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, υπάρχει και η πιο ολοκληρωμένη και λογική επιλογή που εκμεταλλεύεται την εμπειρία της Lexus στα υβριδικά, δημιουργώντας ένα premium crossover με δυναμική εμφάνιση και ξεχωριστό σχήμα, κάτι αρκετά σπάνιο πλέον.

Το μηχανικό σύνολο αποτελείται από έναν δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα με θερμική απόδοση 41% και έναν ηλεκτροκινητήρα στη δικίνητη έκδοση, με συνολική απόδοση 184 ίππους. Τα 0-100 ολοκληρώνονται σε 8,5 δευτερόλεπτα, με την κατανάλωση να διαμορφώνεται λίγο πάνω από τα 6 λ./100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων είναι στα 121 γραμμάρια CO2/χιλιόμετρο.

Η κύλιση του υβριδικού UX δεν διαφέρει ουσιαστικά από το ηλεκτρικό και η ανάρτηση καταπίνει όλες τις κακοτεχνίες του δρόμου με ευκολία χάρη και στο μειωμένο βάρος κατά 170 κιλά σε σχέση με το ηλεκτρικό. Η ηχομόνωση παραμένει καλή, αλλά ο βενζινοκινητήρας κάνει αισθητή την παρουσία του, ιδίως κατά τη διάρκεια έντονων επιταχύνσεων.

Το φυσικό περιβάλλον του αυτοκινήτου σύμφωνα με το όνομά του είναι η πόλη. Τα αρχικά UX σημαίνουν urban crossover και εκεί βρίσκεται πραγματικά στο στοιχείο του, με το υβριδικό σύστημα να αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό τον ηλεκτροκινητήρα στις μετακινήσεις με αρκετή κίνηση.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο είναι σταθερό και μπορεί να κινηθεί και με πιο γρήγορο ρυθμό, αν και η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς. Στο ταξίδι είναι αρκετά άνετο και ήσυχο, με το υβριδικό σύστημα να βοηθά λιγότερο στη μείωση της κατανάλωσης. Οι εκτός δρόμου δυνατότητες είναι σχετικά μικρές και αφορούν κυρίως την κίνηση σε ήπιους χωματόδρομους.

Το εσωτερικό είναι αρκετά ποιοτικό, με τη διαφορετική προσέγγιση της Lexus. Η οθόνη δεν είναι αφής και τη λειτουργία της αναλαμβάνει ένα touch pad μπροστά από τον τεμπέλη που απαιτεί κάποια εξοικείωση. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αλλά και στο κομμάτι της άνεσης, με την έκδοση της δοκιμής να διαθέτει μέχρι και ψυχόμενα καθίσματα. Οι χώροι για τους εμπρός επιβάτες είναι άνετοι, με τους πίσω να ζητούν κάτι παραπάνω. Το πορτμπαγκάζ σε σχέση με το ηλεκτρικό είναι μικρότερο και διαμορφώνεται στα 320 λίτρα.

Η Lexus παρά το γεγονός ότι μοιράζεται μηχανικά μέρη και πλατφόρμες με την Toyota καταφέρνει να βάζει στα αυτοκίνητά της μια ξεχωριστή και premium σφραγίδα. Το UX250h δεν αποτελεί εξαίρεση και υστερεί μόνο στο κομμάτι των χώρων, με την τιμή του ως premium επιλογή να ξεκινά από τα 36.900 ευρώ.

Lexus Lexus Lexus Lexus

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας