0:12 Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023
eReportaz

Live:

Δοκιμή Lexus UX300e: Οδηγοκεντρικό, χωρίς να υστερεί σε τεχνολογία και πρακτικότητα!

Δοκιμή Lexus UX300e: Οδηγοκεντρικό, χωρίς να υστερεί σε τεχνολογία και πρακτικότητα!

Δοκιμή Lexus UX300e: Ικανοποίησε η πρώτη προσπάθεια της Toyota στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο όμιλος Toyota είναι από τους πρωτοπόρους όσον αφορά τα υβριδικά αυτοκίνητα, με τα πρώτα μοντέλα του είδους να έχουν συμπληρώσει 20 χρόνια από την παραγωγή τους. Μεγάλο ερώτημα στον χώρο της αυτοκίνησης ήταν το πότε θα δούμε τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τους Ιάπωνες. Η απάντηση είναι στο Lexus UX300e, που αποτελεί την πρώτη προσπάθεια της Toyota στον χώρο των ηλεκτρικών.

Ο κινητήρας του ηλεκτρικού UX αποδίδει 204 ίππους και 30 κιλά ροπής και συνδυάζεται ως συνήθως με κιβώτιο σταθερής σχέσης 1:1, που κινεί τους εμπρός τροχούς. Οι επιδόσεις είναι αξιόλογες για το βάρος των 1.800 κιλών, με τα 0-100 να έρχονται σε 7,5 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία από την μπαταρία των 54 kWh θεωρητικά φτάνει τα 315 χιλιόμετρα – στην πράξη μια τιμή λίγο πάνω από τα 250 είναι το πιο πιθανό σενάριο. Η φόρτιση διαρκεί λιγότερο από μιάμιση ώρα σε ταχυφορτιστή 50 kw, ενώ σε μια οικιακή εγκατάσταση με εναλλασσόμενο ρεύμα 32 amber κάτι παραπάνω από 8 ώρες. Στην πράξη η αυτονομία είναι αρκετή για κίνηση μέσα στην Αθήνα, για το κάτι παραπάνω το δίκτυο φόρτισης δεν είναι ακόμα επαρκές, με αποτέλεσμα το ταξίδι να είναι μια δύσκολη διαδικασία.

Η κύλιση του Lexus είναι αρκετά καλή. Η ανάρτηση αποσβένει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου χωρίς να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Η απουσία θορύβου από τον κινητήρα και η καλή ηχομόνωση ενισχύουν την premium αίσθηση που έχουμε συνηθίσει από τα Lexus.

Η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο ακόμα και υπό πίεση είναι αρκετά θετική. Το βάρος είναι αρκετό, αλλά το πλαίσιο το διαχειρίζεται αποτελεσματικά, όπως και τη ροπή των 30 κιλών του ηλεκτροκινητήρα. Θυμίζει συμβατικό αυτοκίνητο και όχι ηλεκτρικό, και αυτός δείχνει να είναι και ο σκοπός του καθώς διαφοροποιείται ελάχιστα εμφανισιακά από το υβριδικό UX250h. Εκτός δρόμου δεν είναι ιδιαίτερα ικανό μια και ο μεγάλος εμπρός πρόβολος μειώνει αρκετά τη γωνία προσέγγισης.

Συστήματα υποβοήθησης

Το εσωτερικό είναι αρκετά ενδιαφέρον. Είναι αρκετά οδηγοκεντρικό, χωρίς να υπολείπεται σε τεχνολογία και πρακτικότητα. Τα υλικά είναι καλά και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού πλήρη και εύκολα στην εξοικείωση. Οι χώροι για τους εμπρός επιβάτες είναι αρκετά άνετοι, με τους πίσω να περιορίζονται λίγο περισσότερο λόγω των μπαταριών κάτω από το πάτωμα. Το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 370 λίτρα, νούμερο ικανό να καλύψει τις ανάγκες τεσσάρων ατόμων.

Η πρώτη γεύση που παίρνουμε για την ηλεκτροκίνητη εποχή της Toyota μέσω του Lexus UX300e είναι αρκετά θετική. Είναι προσιτό σε αίσθηση, εύκολο στη χρήση και έχει εγγύηση έξι χρόνων ή 180.000 χιλιομέτρων. Σίγουρα η αυτονομία το περιορίζει τη δεδομένη περίοδο στη χώρα μας, με αποτέλεσμα να περιμένουμε αυτοκίνητα με μεγαλύτερες μπαταρίες και πιο ουσιαστική αυτονομία για τη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων. Η τιμή του, καθώς έχουμε να κάνουμε με μια premium εταιρεία, δεν είναι χαμηλή και ξεκινά από τα 54.900 ευρώ

 

Lexus

Το Lexus UX300e είναι προσιτό σε αίσθηση, εύκολο στη χρήση και έχει εγγύηση έξι χρόνων ή 180.000 χιλιομέτρων.

Lexus Lexus Lexus

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

BMW i Vision Dee: Λαμπερό project στην έκθεση CES του Las Vegas

Δοκιμή VW Tiguan 1.5 TSi: Άνεση και λειτουργικότητα στις εντός πόλης διαδρομές

 

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας