23:08 Τρίτη 23 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Δοκιμή Opel Grandland 1.5 diesel AT8: Χαμηλή κατανάλωση και άνετη εντός πόλης οδήγηση

Δοκιμή Opel Grandland 1.5 diesel AT8: Χαμηλή κατανάλωση και άνετη εντός πόλης οδήγηση

Δοκιμή Opel Grandland 1.5 diesel AT8. Το πρώτο κοινό εγχείρημα του Group PSA με την Opel ήταν το Grandland X. Για το 2022 το μεσαίο SUV της Opel χάνει το γράμμα X και ανανεώνεται ουσιαστικά, μια και υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας και ταυτόχρονα φορτώνεται με τεχνολογία, με την Opel να έχει βρει τη νέα της ταυτότητα, την οποία εφαρμόζει σταδιακά σε όλα της τα αυτοκίνητα.

Στο βολάν ο Γιάννης  Αθανασίου

Η κοινή πλατφόρμα με το 3008 δίνει τη δυνατότητα για υβριδικές εκδόσεις και βενζίνης. Η πιο λογική σε αναλογία τιμής είναι αυτή του πετρελαίου, με τον 1.500άρη τούρμπο κινητήρα να αποδίδει 130 ίππους και 30 κιλά ροπής. Συνδυάζοντας αυτόν τον κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, επιδόσεις και κατανάλωση βρίσκονται στη χρυσή τομή μια και τα 0-100 έρχονται σε 11,5 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 7 λ./100 χλμ. Οι πολύ βασικές εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 136 γραμμάρια/χλμ.

Η κύλιση του Grandland παραμένει αρκετά καλή. Η ανάρτηση είναι άνετη και η ηχομόνωση πάνω από το μέτριο, με το αυτοκίνητο να δημιουργεί μια αίσθηση ροής πάνω από τον δρόμο.

Οδηγικά σίγουρα δεν είναι κάτι ξεχωριστό. Παρά το καλό πλαίσιο και τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, το βάρος αλλά και το ελαφρύ τιμόνι δεν προδιαθέτουν για σβέλτη οδήγηση, με το μηχανικό σύνολο να ακολουθεί την ίδια λογική άνεσης και ηρεμίας. Εντός πόλης οι διαστάσεις δεν ενοχλούν, με την ορατότητα σε γενικές γραμμές να είναι καλή – εξαιρείται μόνο το πίσω τζάμι που λόγω και των μεγάλων πίσω κολόνων είναι κάπως μικρό. Η ευκολία βέβαια του κιβωτίου και η χαμηλή κατανάλωση του πετρελαίου βελτιώνουν αρκετά την εικόνα, με το ταξίδι να είναι πιο κοντά στο φυσικό περιβάλλον του αυτοκινήτου. Εκτός δρόμου λογικό είναι να μην περιμένεις θαύματα από ένα δικίνητο αυτοκίνητο 1.500 κιλών.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρές, αλλά ουσιαστικές. Υπάρχει νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και νέα οθόνη πολυμέσων. Τα υλικά παραμένουν καλά και οι χώροι πολύ άνετοι ακόμα και για πέντε άτομα. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 514 λίτρα.

Πέραν από την εμφανισιακή ανανέωση, το Grandland αποκτά και νέες τεχνολογίες όπως αυτή που ανιχνεύει αντικείμενα ακόμα και 100 μέτρα μακριά από το αυτοκίνητο τη νύχτα, που σε συνδυασμό με τα εξελιγμένα led φώτα με απενεργοποίηση δεσμών ανεβάζουν αισθητά και την ασφάλεια που εμπνέει στον οδηγό το αυτοκίνητο. Όπως έχουμε ξαναπεί, η Opel βρίσκει τον χαρακτήρα της και το Grandland αποτελεί πλέον μια αρκετά ουσιαστική πρόταση από τον όμιλο Stellantis, με την τιμή του πετρελαίου με το αυτόματο κιβώτιο να ξεκινά από τα 35.500 ευρώ.

Grandland Grandland Grandland

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή VW Τ-ROC 1.5 TSi 150 PS DSG R-LINE: Όμορφος σχεδιασμός με αξιόπιστη κύλιση και καλές αναρτήσεις

Τέλη κυκλοφορίας 2023: Πώς να βάλετε το όχημά σας σε εκούσια ακινησία – Βήμα- βήμα η διαδικασία

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας