7:20 Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Δοκιμή Opel Mokka 1.2 130hp: Εντυπωσιακή σχεδίαση με ρετρό στοιχεία σε κόμπακτ διαστάσεις...

Δοκιμή Opel Mokka 1.2 130hp: Εντυπωσιακή σχεδίαση με ρετρό στοιχεία σε κόμπακτ διαστάσεις...

Opel Mokka 1.2 130hp: Εντυπωσιακή σχεδίαση με ρετρό στοιχεία σε κόμπακτ διαστάσεις… Παρά το ύψος και τη μαλακή ανάρτηση, το πλαίσιο είναι αρκετά αποτελεσματικό και το κράτημα σε υψηλό επίπεδο εντός και εκτός πόλης!

Ένα από τα αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν στην κατηγορία των μικρών SUV είναι το Opel Mokka. Η εντυπωσιακή σχεδίαση, με τα ρετρό στοιχεία και ο συνδυασμός κόμπακτ διαστάσεων και crossover σχεδίασης συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο και ενδιαφέρον πακέτο.

Έχοντας δοκιμάσει τόσο το ηλεκτρικό όσο και το αυτόματο, η χειροκίνητη έκδοση βενζίνης χάνει μόνο στο κομμάτι της καθημερινής μετακίνησης μέσα στην πόλη. Κατά τ’ άλλα ο 1200άρης Puretech με τους 130 ίππους και τα 23 κιλά ροπής είναι γεμάτος σε όλο το φάσμα του και η κλιμάκωση του κιβωτίου αρκετά σωστή. Η κατανάλωση είναι στα 7 λίτρα/100 χλμ. Και, παρόλο που δεν είναι εξηλεκτρισμένο, παράγει μόλις 128 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Κύλιση

Η κύλιση είναι από τα καλά στοιχεία του. Ο κινητήρας περνά έναν ευχάριστο τόνο στην καμπίνα και η ανάρτηση είναι άνετη στις περισσότερες περιπτώσεις. Ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας βέβαια κάποιες φορές παρουσιάζει απότομες αναπηδήσεις.

Η αίσθηση πίσω από το τιμόνι του Mokka είναι αρκετά θετική. Παρά το ύψος και τη μαλακή ανάρτηση, το πλαίσιο είναι αρκετά αποτελεσματικό και το κράτημα σε υψηλό επίπεδο. Η ροπή του κινητήρα δεν απαιτεί συχνές αλλαγές, με το τιμόνι να είναι το μόνο στοιχείο που υστερεί σε πληροφόρηση. Εντός πόλης βολεύεται αρκετά καλά λόγω μαζεμένων διαστάσεων, με την ορατότητα βέβαια να μην είναι ιδανική και τον συμπλέκτη να είναι κάπως απότομος.

Στο ταξίδι δεν είναι και το πιο ήσυχο, αλλά θα ταξιδέψει άνετα και αρκετά οικονομικά. Εκτός δρόμου, με 16 εκατοστά απόσταση από το έδαφος δεν μπορεί να θεωρηθεί ικανό, αλλά για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι ικανοποιητικό.

Η καμπίνα του Mokka είναι ευχάριστη και πρακτική. Οι οθόνες πολυμέσων και πίνακα οργάνων δεν είναι κορυφαίες, με δύσκολα μενού και παλιά γραφικά.

Τα υλικά είναι ποιοτικά, με τους χώρους να υστερούν κάπως, κυρίως για τους πίσω επιβάτες. Επίσης κάπως περίεργο είναι το σκαλοπάτι προς τα επάνω στο μαρσπιέ που δυσκολεύει την είσοδο και την έξοδο στις μπροστινές θέσεις. Το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 350 λίτρα και είναι αρκετό για την κατηγορία.

Νέα εποχή

Το Mokka είναι το αυτοκίνητο που άλλαξε την εικόνα της Opel και την έβαλε ουσιαστικά στη νέα της εποχή μετά την εξαγορά της από το Group PSA. Σίγουρα δεν είναι η φθηνή λύση για ένα μικρό crossover, είναι όμως ένα από τα λίγα αυτοκίνητα της κατηγορίας με χαρακτήρα και ξεχωριστή εμφάνιση, με την τιμή του να ξεκινά από τα 24.300 € για την έκδοση Εdition, με την έκδοση Μore της δοκιμής με τον πλουσιότερο εξοπλισμό και την εντυπωσιακότερη εμφάνιση να ξεκινά από τα 29.300 €.

Mokka MokkaMokka

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή BMW i4 edrive40: Με ηλεκτροκινητήρα «δυναμίτη» και μια κορυφαία αυτονομία!

Δοκιµή DS4 1.5 Diesel 130 HP: Με εντυπωσιακές επιδόσεις και εμφάνιση που ξεχωρίζει!

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

    

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας