Live:
Δύο άγρια επεισόδια που σημάδεψαν τη ζωή της Ιωάννας και κατέληξαν στο Αστυνομικό Τμήμα, με βαριές κατηγορίες εκατέρωθεν και μηνύσεις, έχουν μπει στο μικροσκόπιο της Ασφάλειας για την επίθεση με βιτριόλι στην Καλλιθέα, το πρωί της Τετάρτης.
Η ξανθιά ασφαλίστρια, ένα πρόσωπο ιδιαίτερα δραστήριο, πρωταγωνίστησε σε δύο θερμά σκηνικά που διαδραματίστηκαν το 2014 και το 2017, τα οποία όμως έδειχνε να έχει ξεπεράσει αφήνοντας πίσω το παρελθόν που την πλήγωσε.
Διαβάστε επίσης:
Παράλληλα ερευνώνται τα πολλά ταξίδια που έκανε η 34χρονη σε προορισμούς όπως το Ντουμπάι, προκειμένου να βρεθεί η άκρη του νήματος και να λυθεί το μυστήριο με το βιτριόλι.
Ως τώρα, η Ασφάλεια εξετάζει τρία κύρια σενάρια.
Το πρώτο και πιο πιθανό θέλει πίσω από την επίθεση με οξύ να κρύβονται προσωπικές διαφορές, και ειδικότερα ερωτική αντιζηλία, με την πληγωμένη γυναίκα να μετατρέπεται σε «μαύρη χήρα» και να σβήνει τη δίψα για εκδίκηση με βιτριόλι, έτσι ώστε να αποδώσει τη «δικαιοσύνη» που όρισε το αρρωστημένο της μυαλό.
Το δεύτερο σενάριο, θέλει το χτύπημα να έγινε για επαγγελματικούς λόγους. Γι’ αυτό και επελέγη ο τόπος εργασίας της 34χρονης.
Διαβάστε επίσης:
Το τρίτο και πιο απίθανο είναι το ενδεχόμενο να πρόκειται για μια μανιακή γυναίκα που από ζήλεια επιτέθηκε σε μια εμφανίσιμη κοπέλα με σκοπό να καταστρέψει το πρόσωπό της.
Οι αστυνομικοί έχουν στη διάθεσή τους υλικό 12 ωρών από κάμερες και εξετάζουν αν αυτές έχουν καταγράψει τη μαυροντυμένη μασκοφόρο. Έχουν συνομιλήσει με το θύμα δύο φορές για 15 λεπτά, χωρίς όμως να καταφέρουν να πάρουν στοιχεία για την ταυτότητα της γυναίκας ή κάτι που θα τους οδηγήσει σε στοχευμένες κατευθύνσεις.
Οι αναλυτές της ΕΛ.ΑΣ., που ανέλαβαν να εξιχνιάσουν την υπόθεση, το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να συνθέσουν το προφίλ του θύματος. Οπως διαπίστωσαν, η 34χρονη δεν φαίνεται να αντιμετώπιζε οικονομικές δυσκολίες, ούτε να έχει ανοιχτούς λογαριασμούς, ενώ η μόνη εμπλοκή με τις Αρχές ήταν δύο φορές στο πρόσφατο παρελθόν.
Η πρώτη φορά που έμπλεξε με το νόμο ήταν το 2014, όταν βίωσε έναν έντονο χωρισμό που οδήγησε το πρώην ζευγάρι να περάσει το κατώφλι του Αστυνομικού Τμήματος Καλλιθέας. Η δικογραφία που σχηματίστηκε περιλαμβάνει βαριές κουβέντες, άγρια σκηνικά, αλληλοκατηγορίες και μηνύσεις.
Το τι συνέβη τότε αλλά και η συνέχεια αυτής της κατάστασης έχουν μπει στο μικροσκόπιο της ειδικής ομάδας της Ασφάλειας και ερευνώνται εξονυχιστικά. Σκοπός είναι να διαπιστώσουν αν κάποια από τα εμπλεκόμενα πρόσωπα έχουν ανάμειξη στο φρικαλέο σκηνικό της περασμένης Τετάρτης στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας στην Καλλιθέα.
Το δεύτερο θερμό σκηνικό διαδραματίστηκε το 2017.
Για ακόμη μια φορά, η Ιωάννα ήρθε αντιμέτωπη με έναν πολύ οδυνηρό χωρισμό με παρόμοια κατάληξη. Και τότε οι δύο νέοι έφτασαν στα γραφεία του Αστυνομικού Τμήματος, αυτή τη φορά του Μοσχάτου.
Διαβάστε επίσης:
Μάλιστα, η κοπέλα είχε φτάσει σε σημείο να μηνύσει τον σύντροφό της για ξυλοδαρμό, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρξαν κάποιες αναφορές ακόμη και για βιασμό.
Οι αναλυτές της Ασφάλειας αξιολογούν και το δεύτερο συμβάν ως ιδιαίτερα σοβαρό, που απαιτεί ενδελεχή έρευνα για να διαπιστώσουν την εξέλιξή του.
Μέχρι στιγμής, πάντως, σε κανένα σημείο δεν αποδεικνύεται ότι αυτό το συμβάν έχει κάποια σχέση με την υπόθεση.
Οι αστυνομικοί προσπαθούν να βρουν από πού μπορεί να προμηθεύτηκε το βιτριόλι η δράστις, τι άκρες είχε ενώ εξετάζουν και το ενδεχόμενο μέσω οδηγιών από το διαδίκτυο να το παρασκεύασε μόνη της.
Τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων έδειξαν ακριβώς το «όπλο» που χρησιμοποίησε η μυστηριώδης γυναίκα εναντίον της 34χρονης.
Διαβάστε επίσης:
Με βεβαιότητα πλέον οι αρχές γνωρίζουν ότι το υγρό που η μασκοφόρος έριξε στο πρόσωπο της 34χρονης Ιωάννας είναι θειικό οξύ, δηλαδή βιτριόλι.
Διαβάστε επίσης:
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα επικίνδυνη ανόργανη καυστική ουσία η οποία χρησιμοποιείται στη βιομηχανία και δεν πωλείται στο εμπόριο.
Αυτό είναι το πόρισμα των εργαστηριακών εξετάσεων από το Γενικό Χημείο του Κράτους, οι οποίες έδειξαν ακριβώς το «όπλο» της μυστηριώδους γυναίκας που θέλησε με αυτό τον φρικαλέο τρόπο να διαλύσει το πρόσωπο της άτυχης γυναίκας.