11:47 Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

giaola.gr: Η πρωτοποριακή πλατφόρμα για υπηρεσίες κατ’ οίκον, με ασφάλεια και εγγύηση ποιότητας

giaola.gr: Η πρωτοποριακή πλατφόρμα για υπηρεσίες κατ’ οίκον, με ασφάλεια και εγγύηση ποιότητας

Της Σοφίας Καραγεώργου

Το giaola.gr είναι μια πρωτοποριακή, διαδικτυακή πλατφόρμα, που φέρνει πιο κοντά τους καταναλωτές με τους επαγγελματίες που προσφέρουν καθημερινές υπηρεσίες στο σπίτι, με πολλαπλά οφέλη και για τις δύο πλευρές.

Πόσες φορές σας έχει τύχει να χρειάζεστε κάποιον π.χ. υδραυλικό και να μη βρίσκετε, ή να πρέπει να απευθυνθείτε σε φίλους για να σας συστήσουν κάποιον; Πόσες φορές ο επαγγελματίας που τελικά επιλέγετε είναι ασυνεπής ή η δουλειά του δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σας; Πόσες φορές έχετε πληρώσει για μία επισκευή, ένα κούρεμα, οποιαδήποτε υπηρεσία, χωρίς τελικά να μείνετε ευχαριστημένοι;

Το giaola.gr δίνει τέλος σε όλα αυτά, συνδέοντας τους καταναλωτές με επαγγελματίες όπως ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ελαιοχρωματιστές, αλλά και μανικιουρίστες, κομμωτές, προσωπικούς γυμναστές, αισθητικούς, τεχνικούς ηλεκτρονικών υπολογιστών, φωτογράφους κ.ά., μέσω μιας διαδικασίας που προσφέρει εγγυημένη ποιότητα παροχής υπηρεσιών και εξασφαλίζει στους καταναλωτές τις καλύτερες τιμές της αγοράς.

eks

Πώς λειτουργεί

Η διαδικασία είναι απλή και εγγυάται το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.

Ο ενδιαφερόμενος χρήστης, επισκέπτεται τη διαδικτυακή πλατφόρμα giaola.gr, κάνει μια απλή εγγραφή για την οποία απαιτείται το ονοματεπώνυμό του και μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και στη συνέχεια μπορεί να αναζητήσει τον επαγγελματία που επιθυμεί, ανάλογα με την ανάγκη που έχει.

Η αναζήτηση των κατάλληλων επαγγελματιών, γίνεται με βάση την περιοχή του χρήστη, και από εκεί και πέρα ο χρήστης μπορεί να αξιολογήσει τις προσφορές των επαγγελματιών, αλλά και να επιλέξει μεταξύ αυτών με βάση το ολοκληρωμένο προφίλ τους που παρέχει το giaola.gr, και το οποίο περιλαμβάνει φωτογραφία του επαγγελματία αλλά και παλαιότερων δουλειών του, καθώς και σχόλια – αξιολογήσεις χρηστών που έχουν ήδη έρθει σε επαφή με τον συγκεκριμένο επαγγελματία.

«Για κάθε επαγγελματία που έχει ενταχθεί στην πλατφόρμα υπάρχει ένα προσωπικό προφίλ, μια προσωπική σελίδα που τη φτιάχνουμε εμείς ως ομάδα του giaola.gr, μαζί με τον επαγγελματία, κατόπιν συνέντευξης. Δηλαδή, όσοι επαγγελματίες υπάρχουν μέσα στην πλατφόρμα – υπάρχουν 200 περίπου επαγγελματίες – , έχουν περάσει από συνέντευξη από εμάς, και έχουν εγκριθεί», μας εξηγεί μία εκ των τεσσάρων ιδρυτών του giaola.gr, η κ. Βίκυ Γούλου.

Παράλληλα, στο προσωπικό προφίλ του κάθε επαγγελματία, υπάρχει ένα ημερολόγιο διαθεσιμότητας, δηλαδή οι ώρες που μπορεί να εξυπηρετήσει, αλλά και αξιολογήσεις και συστάσεις από προηγούμενους χρήστες.

«Ο χρήστης, λοιπόν, που μπαίνει και ψάχνει έναν επαγγελματία, βλέπει ποιοι εξυπηρετούν την περιοχή του, βλέπει το προφίλ του καθενός, βλέπει τις προσφορές που έχουν, επιλέγει τον επαγγελματία που επιθυμεί, και στη συνέχεια κλείνει το ραντεβού ηλεκτρονικά», εξηγεί η κ. Γούλου.

Με το πάτημα του κουμπιού πάνω στο ημερολόγιο διαθεσιμότητας του επαγγελματία, ο πελάτης επιλέγει κάποιες ώρες που βολεύουν τον ίδιο, και μετά ο επαγγελματίας τις βλέπει και επιβεβαιώνει μία από αυτές.

Αυτός είναι ο ένας τρόπος λειτουργίας του giaola.gr.

Ένας άλλος τρόπος, είναι ο πελάτης να κάνει ένα συγκεκριμένο αίτημα π.χ. «χάλασε ο θερμοσίφωνας και έχω ανάγκη να τον επισκευάσω άμεσα», συμπληρώνοντας παράλληλα τις ώρες που τον βολεύει να συναντηθεί με τον επαγγελματία. Με το που γράφει το αίτημά του, αυτομάτως ενημερώνονται οι επαγγελματίες της περιοχής του, και οι τρεις πρώτοι απαντούν στέλνοντας μία προσφορά και πότε μπορούν να εξυπηρετήσουν.

Και το καλύτερο; Ο πελάτης δε έχει καμία επιβάρυνση από την όλη διαδικασία, αλλά το αντίθετο, καθώς βρίσκει μοναδικές προσφορές, ενώ όσο συνεχίζει να χρησιμοποιεί τη διαδικτυακή πλατφόρμα υπάρχουν κίνητρα για επαναγορά και bonus.

Οφέλη για τους επαγγελματίες

Το giaola.gr, όμως, δε βοηθά μόνο τους καταναλωτές να γνωρίζουν ποιος μπαίνει στο σπίτι τους και να έχουν μια συμφέρουσα προσφορά, απαίδευτα, για την ανάγκη που τους έχει προκύψει, αλλά, παράλληλα, εξυπηρετεί τους επαγγελματίες, βοηθώντας τους να διευρύνουν την πελατεία τους, με μηδενικό κόστος.

«Οι επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο giaola.gr μπαίνουν στην πλατφόρμα, εγγράφονται, δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία, λένε ποια επαγγελματική κατηγορία εξυπηρετούν, τι υπηρεσίες προσφέρουν και σε ποια ή ποιες περιοχές, και στη συνέχεια βάζουν κάποιες προσφορές τους. Αφού το κάνουν αυτό εμείς τους καλούμε σε μία συνέντευξη», μας εξηγεί η κ. Γούλου.

«Εφόσον διαπιστώσουμε ότι πληρούν τα κριτήρια τα οποία εμείς έχουμε θέσει, και αφού τους δοκιμάσουμε προσωπικά, τους φωτογραφίζουμε, μας δίνουν φωτογραφίες από προηγούμενες δουλειές τους, και φτιάχνουμε από κοινού το προφίλ τους, και το ενεργοποιούμε», συμπληρώνει.

giaola_team 2

Σημειώνεται ότι οι επαγγελματίες που εντάσσονται στο giaola.gr δε βαρύνονται με κάποιο κόστος συνδρομής, και μόνο εφόσον κλείσουν κάποιο ραντεβού και πληρωθούν από αυτό, υπάρχει μια προμήθεια 10% επί της εργασίας που προσέφεραν, αφού ολοκληρωθεί η συναλλαγή μεταξύ πελάτη και επαγγελματία.

Η ιδέα

Το giaola.gr γεννήθηκε σαν ιδέα στο μυαλό του εμπνευστή του, Θάνου Παπαδημητρίου, όταν αποφάσισε πριν από περίπου δύο χρόνια να ανακαινίσει το σπίτι του. Εκεί συνάντησε τεράστια προβλήματα σε σχέση με τους τεχνικούς, καθώς δύσκολα έβρισκε κάποιον επαγγελματία που να είναι συνεπής, η ποιότητα της δουλειάς δεν ήταν πάντα καλή, και όταν έβρισκε κάποιον καλό και ήθελε να τον συστήσει και σε άλλους, δεν μπορούσε να το κάνει παρά μόνο στον πολύ στενό κύκλο του. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του giaola.gr, με έμφαση πρώτα στους τεχνικούς και στη συνέχεια «για όλα» όσα χρειάζεται κάποιος στο σπίτι.

giaola_team 1

Στην ομάδα εντάχθηκαν οι Στάθης Τζάρος, Βιργινία Βυζαντίου και Βίκυ Γούλου, και οι τέσσερις τους ανέλαβαν να κάνουν πραγματικότητα την καινοτόμα ιδέα.

Ήδη η πλατφόρμα βρίσκεται «στον αέρα» από τον Απρίλιο του 2014, εξυπηρετώντας προς το παρόν την Αττική, ωστόσο μέσα στο 2015 θα επεκταθεί και στην υπόλοιπη Ελλάδα, καθώς η μέχρι τώρα ανταπόκριση από τη μεριά των χρηστών αλλά και των επαγγελματιών που έχουν ενταχθεί σε αυτή, είναι άκρως θετική.

«Χτίζουμε σταδιακά τις ομάδες των επαγγελματιών. Αυτή τη στιγμή έχουμε όλους τους τεχνικούς: από υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, ελαιοχρωματιστές, κλειδαράδες, πατωματζήδες, οποιονδήποτε τεχνικό μπορεί να έρθει στο σπίτι. Έχουμε ακόμα υπηρεσίες ομορφιάς, όπως μανικιουρίστες, αισθητικούς, κομμωτές, υπηρεσίες υγείας και ευεξίας, με διαιτολόγους και προσωπικούς γυμναστές, και διάφορες άλλες ειδικότητες, όπως φωτογράφους, DJ ‘s και σεφ.

Σταδιακά κινούμαστε προς την κατεύθυνση του να διευρύνουμε τη γκάμα των επαγγελματικών κατηγοριών που προσφέρουμε, οπότε σιγά σιγά αρχίζουμε να βλέπουμε και λογιστές, κηπουρούς, και στο μέλλον θα προσθέσουμε και άλλες κατηγορίες όπως είναι οι οικιακές βοηθοί κ.ά.», σημειώνει η κ. Γούλου.

Τα πλεονεκτήματα

Οι επαγγελματίες που έχουν ενταχθεί στο giaola.gr έχουν περάσει από συνέντευξη και έχουν ελεγχθεί από την ομάδα, οπότε δεν προκύπτει κανένας λόγος ανησυχίας για τον καταναλωτή.

«Υπάρχει ασφάλεια, και επομένως δε χρειάζεται να φοβάται ο πελάτης. Άλλωστε και μέσα από το προφίλ του κάθε επαγγελματία μπορεί να δει και τη φωτογραφία του αλλά και παλαιότερες δουλειές του και ξέρει εκ των προτέρων ποιον θα βάλει στο σπίτι του», αναφέρει η κ. Γούλου.

Παράλληλα οι αξιολογήσεις του κάθε επαγγελματία από άλλους χρήστες, μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ σημαντικό κριτήριο για την επιλογή κάποιου επαγγελματία, γεγονός που κάνει και τους ίδιους τους επαγγελματίες να προσπαθούν να είναι ολοένα και καλύτεροι στις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Τέλος, η διαδικασία είναι απλή, δε χρειάζονται περιττά τηλεφωνήματα και αναζήτηση, ενώ οι πελάτες έχουν και την ευκαιρία να ακουστεί η φωνή τους. Με το σύστημα αξιολόγησης οι σωστοί επαγγελματίες ξεχωρίζουν για την εργασία τους και προτιμώνται από τους χρήστες.

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

    

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας