2:18 Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021
eReportaz

Live:

HONDA CIVIC: Έρχεται µε δυνατό ατού το cvt κιβώτιο

HONDA CIVIC:  Έρχεται µε δυνατό ατού το cvt κιβώτιο

Tο Honda Civic όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν είναι ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει. Διατηρεί τα δυναμικά του χαρακτηριστικά και στην πιο πλούσια έκδοσή του, είναι ένα αυτοκίνητο που δεν του λείπει τίποτα.

Το βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Ο κινητήρας παραμένει ίδιος σε σχεδίαση. Λόγω της ύπαρξης του cvt κιβωτίου, βέβαια, έχει ανέβει πιο ψηλά η απόδοση της δύναμης αλλά και η ροπή έχει μειωθεί κατά μόλις δύο κιλά. Οι αλλαγές έχουν γίνει περισσότερο για να ταιριάξει ο κινητήρας με το κιβώτιο. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό μιας και οι επιδόσεις είναι αρκετά καλές και η επιτάχυνση παραμένει δυνατή ακόμα και όταν τα χιλιόμετρα αγγίζουν υψηλά τριψήφια νούμερα. Τα 0-100 έρχονται σε 8,7 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση είναι ελαφρώς αυξημένη από το χειροκίνητο χωρίς, όμως, να ξεπερνά τα 8,5λίτρα/100.

Κύλιση

Η κύλιση παραμένει καλή, με τα ηλεκτρονικά αμορτισέρ να αλλάζουν τη συμπεριφορά τής ανάρτησης μόνο στη ρύθμιση sport. Ο θόρυβος από τον κινητήρα είναι μειωμένος  λόγω του κιβωτίου. Ο θόρυβος κύλισης, βέβαια, παραμένει υψηλός όταν η άσφαλτος δεν είναι καλή. Οδηγώντας το σε κλειστή διαδρομή το ευέλικτο πλαίσιο σε συνδυασμό με τον πολύ γεμάτο 1500 tubro vtec σε εντυπωσιάζουν. Το κιβώτιο έρχεται να προσθέσει στην αίσθηση, αφού είναι και το καλύτερο του είδους. Με τις επτά εικονικές σχέσεις καταφέρνει να δημιουργεί και την αίσθηση φρεναρίσματος από τον κινητήρα. Η ρύθμιση sport στα αμορτισέρ κάνει το αυτοκίνητο ακόμα πιο σφιχτό, μιας και πλέον διαβάζει ακόμα και τις πολύ μικρές κακοτεχνίες του δρόμου. Εντός πόλης τα οφέλη ενός αυτόματου κιβωτίου στην άνεση είναι πολλά. Στο ταξίδι η πολύ μακριά τελική σχέση μετάδοσης κατεβάζουν αρκετά την κατανάλωση και οι άνετοι χώροι δημιουργούν ένα πολύ καλό σύνολο.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι παρόμοια με το χιλιάρι. Οι όποιες διαφορές εντοπίζονται στον εξοπλισμό της έκδοσης sport plus. Διαθέτει μεταξύ άλλων σουίτα υποβοήθησης του οδηγού με δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης, πανοραμική ηλιοροφή αλλά και ηλεκτρικό κάθισμα στη θέση του οδηγού. Οι χώροι είναι πολύ άνετοι και το πορτ-μπαγκάζ των 420 λίτρων αρκετό για τις ανάγκες της κατηγορίας.

Το αυτόματο civic δεν είναι ένα ακόμα hatchback. Η δυναμική εμφάνιση πλαισιώνεται από τη ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση, τις δυνατές επιδόσεις και την αυξημένη καθημερινή άνεση. Βέβαια, το πιο πλούσιο μοντέλο δεν το λες και φθηνό με το αυτοκίνητο της δοκιμής να ξεκινά λίγο πάνω από τα  31.000 ευρώ.

civic

civic

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

10.000 αστυνομικοί «θα κάνουν αλλαγή του χρόνου στους δρόμους»

Ηλεκτρικό λεωφορείο κάνει το πρώτο του δρομολόγιο στη γραμμή Κυψέλη – Παγκράτι

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας