12:41 Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

IONIQ 5 N: Το EV υψηλών επιδόσεων κατακτά το αρκτικό περιβάλλον

IONIQ 5 N: Το EV υψηλών επιδόσεων κατακτά το αρκτικό περιβάλλον

Το IONIQ 5 N πέρασε τις ακραίες δοκιμασίες στην πίστα δοκιμών της Hyundai Mobis στο Arjeplog της Σουηδίας.

Η Hyundai N δοκίμασε το αμιγώς ηλεκτρικό, τετρακίνητο IONIQ 5 N σε ακραίες αρκτικές χειμερινές συνθήκες στο Arjeplog της Σουηδίας. Το IONIQ 5 N σχεδιάζεται να κάνει το ντεμπούτο του τον Ιούλιο του 2023 ως το πρώτο EV υψηλών επιδόσεων μαζικής παραγωγής της μάρκας N

Η Hyundai Motor Company αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με τις ακραίες χειμερινές δοκιμές του IONIQ 5 N, του πρώτου υψηλών επιδόσεων, μαζικής παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της μάρκας N στην πίστα δοκιμών της Hyundai Mobis στο Arjeplog της Σουηδίας.

Νέα μοντέλα

Δεδομένης της θέσης της δίπλα στον Αρκτικό Κύκλο, η πίστα δοκιμών της Hyundai Mobis στο Arjeplog προσφέρει όλα όσα χρειάζεται μια αυτοκινητοβιομηχανία για ολοκληρωμένες χειμερινές δοκιμές, όπως παγωμένες επιφάνειες χαμηλού συντελεστή πρόσφυσης και θερμοκρασίες πολύ κάτω από το μηδέν, έως -30°C . Αυτό επιτρέπει στους μηχανικούς της Hyundai N να δοκιμάζουν νέα μοντέλα, όπως το IONIQ 5 N, στις πιο ακραίες συνθήκες χαμηλής τριβής για να επιτύχουν την καλύτερη ισορροπία μεταξύ του χαρακτήρα διασκεδαστικής οδήγησης του αυτοκινήτου και της ικανότητάς του να αποδίδει με ασφάλεια σε συνθήκες υπό το μηδέν.

Όπως τα μοντέλα της N δοκιμάζονται στις αιχμηρές στροφές του Nürburgring, έτσι και εδώ δοκιμάζονται στις αιχμηρές στροφές και τις παγωμένες επιφάνειες της πίστας δοκιμών στο Arjeplog.

Οι άνθρωποι της Hyundai είναι αισιόδοξοι ότι το IONIQ 5 N θα διασφαλίσει την επιτυχία της μάρκας N ως το πρώτο ηλεκτροκίνητο Ν μοντέλο παραγωγής.

Το IONIQ 5 N θα είναι το πρώτο όχημα παραγωγής της μάρκας N με κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD). Η ιστορία του N’s AWD ξεκίνησε το 2015 μέσω του ανταγωνισμού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC).

Η ικανότητα χάραξης στροφών του IONIQ 5 N ενισχύεται περαιτέρω από το N Drift Optimizer, το οποίο ενσωματώνει την κατανομή ροπής εμπρός και πίσω, το ποσοστό ροπής, την ακαμψία της ανάρτησης, τη δυνατότητα διεύθυνσης και το σύστημα e-LSD (ηλεκτρονικό, περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό) για να δημιουργήσει έναν τρόπο οδήγησης αφιερωμένο στο drifting. Βοηθά τους οδηγούς όλων των επιπέδων δεξιοτήτων να απολαμβάνουν το drifting και έχει σχεδιαστεί με ιδιαίτερη προσοχή για τους οδηγούς που μπαίνουν για πρώτη φορά στο άθλημα του drifting.

Με το e-LSD ειδικά ρυθμισμένο για το IONIQ 5 N, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου παρακολουθεί την είσοδο από τους αισθητήρες τροχών για να προσδιορίσει με ακρίβεια πότε ένας συγκεκριμένος τροχός χρειάζεται επιπλέον ροπή για να βελτιώσει τη συνολική πρόσφυση του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι το e-LSD βελτιώνει τον χειρισμό κατά τις στροφές και την οδήγηση υψηλής ταχύτητας στην πίστα, καθώς και σε αντίξοες συνθήκες οδήγησης, όπως ο πάγος και το πυκνό χιόνι.

Επιπλέον, το IONIQ 5 N χρησιμοποιεί N Torque Distribution που είναι βελτιστοποιημένη για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει το επίπεδο ροπής τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω τροχούς. Το N Torque Distribution και το e-LSD συνεργάζονται για να κατανείμουν την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς σε ποικίλες αναλογίες και είναι ειδικά σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται γρήγορα στη στιγμιαία και απρόσκοπτη παροχή ισχύος που είναι εγγενής στα ηλεκτρικά οχήματα – ακόμη και σε ακραίες συνθήκες χαμηλής τριβής, όπως αυτές του Arjeplog.

IONIQ 5 N IONIQ 5 N IONIQ 5 N

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

MAZDA CX-5: Με το έξυπνο σύστημα Mhybrid σε όλες τις εκδόσεις

Δοκιμή Honda e: Αυτοκίνητο από το μέλλον…

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

      

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας