More

    ΗΠΑ: To 58% των χρηστών αποφεύγουν ενεργά τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers [ μελέτη]

    Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

    Σύμφωνα με τον ιστότοπο Visual Objects -οδηγό για υπηρεσίες B2B- για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με τους influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

    Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

    Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

    «Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

    Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

    Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

    Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    «Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

    ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ 

    Αγωγές κατά της Facebook για την διαρροή στοιχείων 530 εκατ. χρηστών

    Ο μαγικός κόσμος ενός gamer

     

    Ακολουθήστε μας στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

    Πρόσφατα Άρθρα

    Α. Σκέρτσος: Πανέτοιμη η Ελλάδα για το πράσινο πιστοποιητικό

    Ο δείκτης θετικότητας είναι κάτω από το 4%, κι αν συμπεριληφθούν και τα self tests, είναι κάτω κι από το 1%. Αυτό δήλωσε ο...

    Eν ενεργεία στρατιωτικοί προκαλούν με κείμενό τους εκ νέου αντιδράσεις στην γαλλική κοινωνία

    «Για την επιβίωση της χώρας μας»: Έτσι δικαιολογούν το κείμενο που δημοσίευσαν χθες στο περιοδικό «Valeurs actuelles» εν ενεργεία γάλλοι στρατιωτικοί. Με το κείμενό...

    Τραγωδία: 42χρονος αστυνομικός έπεσε από τον 5ο όροφο πολυκατοικίας στην Κυψέλη

    Τραγωδία με πολλά ερωτηματικά εκτυλίχθηκε την Τρίτη στην περιοχή της Κυψέλης. Αστυνομικός έπεσε από το μπαλκόνι του διαμερίσματός του στον 5ο όροφο της πολυκατοικίας,...

    Νετανιάχου προς Χαμάς: «Το αίμα είναι στα χέρια τους, θα πληρώσουν βαρύ τίμημα»

    Σε οξύτατους τόνους ήταν το διάγγελμα του ισραηλινού πρωθυπουργού, Μπενιαμίν Νετανιάχου, μετά την επίθεση με δεκάδες ρουκέτες από τη Γάζα κατά ισραηλινών εδαφών που...

    Λαμία: Το είδαμε και αυτό – Γιατρός σε Εμβολιαστικό Κέντρο έλεγε στους πολίτες να μην εμβολιαστούν!

    Δεν πίστευαν στα αυτιά τους οι άνθρωποι που πήγαν να κάνουν το εμβόλιο στο ΚΥ Λαμίας το απόγευμα της Τρίτης, όπου τελικά η διαδικασία...