4:57 Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Κατάληψη ΕΦΚΑ Πειραιά: Τρεις μήνες χωρίς τηλέφωνα - Δεύτερο καλοκαίρι χωρίς κλιματιστικό - Αυτοψία του ereportaz.gr

Κατάληψη ΕΦΚΑ Πειραιά: Τρεις μήνες χωρίς τηλέφωνα - Δεύτερο καλοκαίρι χωρίς κλιματιστικό - Αυτοψία του ereportaz.gr

Συμβολική κατάληψη στο κτίριο του ΕΦΚΑ Πειραιά στην οδό Λεωχάρους, πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοί του καθώς, όπως αναφέρουν στην καταγγελία τους, δεν έχουν κλιματισμό για δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ.: ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑΚΗΣ

Ο Χρήστος Βαγενάς μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία μιλώντας στο ereportaz.gr τόνισε εδώ και μερικούς μήνες δεν έχουν τηλέφωνο. “Δεν βγαίνουν οι συντάξεις και δυστυχώς ταλαιπωρείται ο κόσμος.” Όπως μας είπε η επικοινωνία μεταξύ εργαζομένων με τους ασφαλισμένους γίνεται αυτοπροσώπως ,μέσω μέιλ και κινητών τηλεφώνων. Για αυτό σήμερα οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε κατάληψη. Τόνισε μάλιστα ότι μετά την ενοποίηση των ταμείων στον ΕΦΚΑ δεν λειτουργεί τίποτα. Επικρατεί ένα πρωτοφανές αλαλούμ , δεν υπάρχει εξοπλισμός και υποδομή , οι υπάλληλοι δεν έχουν συγκεκριμένες οδηγίες. Οι εργαζόμενοι στον ΕΦΚΑ καλούν τον υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη να μεταβεί στο σημείο, κάνοντας λόγο για «πρωτοφανείς συνθήκες εργασίας».

Η απάντηση του ΕΦΚΑ

«Είναι άξιο λόγου και απορίας ότι οι συνδικαλιστές του ΠΣΕ-ΟΑΕΕ επέλεξαν τη σημερινή ημέρα, για να κάνουν κατάληψη στο κτίριο του e-ΕΦΚΑ, καταγγέλλοντας τη διοίκηση για βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο που ήταν προγραμματισμένο να επισκευαστεί σήμερα!» αναφέρει η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, με αφορμή την κατάληψη του κτιρίου του e-ΕΦΚΑ στον Πειραιά.

«Μάλιστα», όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, «η κατάληψη αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί σήμερα, ημέρα Παρασκευή, χωρίς έγκαιρη προειδοποίηση και με κλεισμένα ραντεβού πολιτών, οι οποίοι δεν ενημερώθηκαν από κανέναν ότι είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

 


Τι αναφέρει ο Οργανισμός
Σχετικά με τη βλάβη στον κλιματισμό, πράγματι η βλάβη αναφέρθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες, πριν από 10 ημέρες και δόθηκε ρητή εντολή στις τεχνικές υπηρεσίες, καθώς και στους αρμόδιους υπηρεσιακούς προϊσταμένους αυτών για άμεση αποκατάσταση του προβλήματος.

Το κτίριο του ΕΦΚΑ (πρώην ΟΑΕΕ) Πειραιά

Μάλιστα, η διοίκηση είχε εγκαίρως προειδοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες να προβούν σε όλες τις απαραίτητες συντηρήσεις κλιματιστικών, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία των υποκαταστημάτων τους καλοκαιρινούς μήνες. Για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην επιδιόρθωση τόσο της εν λόγω βλάβης όσο και άλλων μεμονωμένων περιπτώσεων ανά την Ελλάδα αναζητούνται ήδη ευθύνες για αδράνεια από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες έχουν άλλωστε και τη διοικητική υποχρέωση να επιλύουν άμεσα ζητήματα ορθής λειτουργίας των υποκαταστημάτων.

Ασφαλώς και υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία του e-ΕΦΚΑ, προβλήματα για τα οποία ουδέποτε υπήρξε η προσπάθεια απόκρυψης ή υποβάθμισής τους εκ μέρους της διοίκησης. Όμως, τα προβλήματα αυτά δεν μπορούν να αποτελούν άλλοθι για όσους συστηματικά επιδεικνύουν δεσποτική συμπεριφορά απέναντι στους πολίτες ή για όσους, ενώ έχουν την υπηρεσιακή ευθύνη να λύνουν προβλήματα, επιλέγουν να τα διαιωνίσουν.

Για λογαριασμό αυτών ζητούμε συγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας