Live:
Ανακοίνωση εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας στην οποία αναφέρεται πως τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν στα ειδικά μαθήματα ήταν λιγότερα φέτος, σε σχέση με πέρυσι.
[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]Συγκεκριμένα φέτος τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν στα ειδικά μαθήματα ανέρχονται σε 19002, ενώ το 2012 ήταν 20258 (μείωση κατά 1256 γραπτά).[/quote_text]
Σχετικά με τις κατανομές των βαθμολογιών ανά Ειδικό Μάθημα, το υπουργείο παρατηρεί ότι: • Στο Ελεύθερο σχέδιο αυξήθηκε φέτος το ποσοστό των υποψηφίων που πέτυχαν από 15 και πάνω (42,18% το 2013 από 37,71% το 2012).
• Αντίθετα, στο Γραμμικό σχέδιο μειώθηκαν οι υποψήφιοι που πέτυχαν από 15 και πάνω, φθάνοντας το 43,59% το 2013, από 52,84% που ήταν το 2012.
• Στα Αγγλικά αυξήθηκε αισθητά φέτος το ποσοστό όσων πέτυχαν από 15 έως 20 σε 31,04%, σε σχέση με 10,44% που ήταν πέρυσι.
• Στα Γαλλικά μειώθηκε το ποσοστό όσων πέτυχαν από 15 έως 20 για το 2013 (10,55%), ενώ για το 2012 ήταν 14,23%.
• Στα Γερμανικά έχουμε αύξηση του ποσοστού στην ίδια κλιμάκωση (15 -20), δηλαδή 34,01% για το 2013, από 25,38% για το 2012.
• Στα Ιταλικά παρατηρείται φέτος μικρή μείωση των αντίστοιχων ποσοστών: 61,01% για το 2013, από 64,59% για το 2012, στην κλίμακα 15-20.
• Στα Ισπανικά σημειώνεται πτώση ποσοστού σε 54,48% για το 2013, από 66,66% για το 2012 στην ίδια κλίμακα.
• Στην Αρμονία σημειώνεται σημαντική αύξηση ποσοστού σε 21,30% για το 2013, από 9,02% για το 2012 στην κλίμακα 15-20.
• Τέλος, στον Έλεγχο Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων σημειώνεται επίσης μικρή άνοδος ποσοστού σε 29,38% για το 2013, από 28,11% για το 2012, στην ίδια κλίμακα.