More

    Ώρα για υγραεριοκίνηση, ώρα για προσφορά στο περιβάλλον και ανακούφιση στην τσέπη

    Πόσο στοιχίζει η μετατροπή του συμβατικού βενζινοκίνητου αυτοκινήτου μου σε υγραεριοκίνητο όχημα; Είναι συμφέρουσα μια τέτοια κίνηση; Κι αν αύριο αυξηθεί και το υγραέριο; Δεν είναι πολύ πιο επικίνδυνο από την βενζίνη; Και αν αποφασίσω να το κάνω, που πρέπει να πάω;

     

    Ερωτήσεις, ερωτήσεις, ερωτήσεις. Το eReportaz έχει δώσει αρκετές απαντήσεις, αλλά συνεχίζει. Η Ελλάδα παραμένει μία από τις ευρωπαϊκές χώρες με τις περισσότερες μετατροπές αναλογικά με το στόλο αυτοκινήτων και αυτό είναι προς τιμήν του Έλληνα οδηγού που δείχνει και οικολογικές ανησυχίες, αλλά εκμεταλλεύεται και καταστάσεις ως προς το όφελος της τσέπης του. Κρίση έχουμε και ενέργειες τέτοιου τύπου θα έπρεπε να είναι αυτονόητες.

     

    Θα απαντήσουμε αυτή τη φορά σε μερικές ακόμη ερωτήσεις

     

    Ποιες είναι οι διαδικασίες για τη μετατροπή ενός αυτοκινήτου;

     

    Η μετατροπή ενός οχήματος πρέπει να γίνεται από αδειοδοτημένο τεχνίτη οχημάτων στην ειδικότητα του τεχνίτη συστημάτων υγραεριοκίνησης. Ακολούθως ο ιδιοκτήτης του οχήματος θα πρέπει να προσκομίσει στα Ταμεία του Τμήματος Οδικών Μεταφορών τα ακόλουθα έγγραφα ώστε να εκδοθεί νέο Πιστοποιητικό Εγγραφής που θα αναγράφει και το υγραέριο ως καύσιμο του συγκεκριμένου οχήματος:

    (1) Αντίγραφο Άδειας Τεχνίτη Οχημάτων με ειδικότητα Τεχνίτη Συστημάτων Υγραεριοκίνησης αναφορικά με το πρόσωπο που εγκατέστησε το σύστημα.

    (2) Βεβαίωση της εγκατάστασης συστήματος υγραεριοκίνησης υπογραμμένη και σφραγισμένη από το ίδιο πρόσωπο που αναφέρεται στην Άδεια Τεχνίτη, και

    (3) Πιστοποιητικό Εγγραφής Οχήματος.

     

    Ποιός είναι ο πεντάλογος των ωφελημάτων;

     

    Περιβάλλον: Τα υγραεριοκίνητα οχήματα παρουσιάζουν μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (κατά 10% σε σύγκριση με την βενζίνη και 5% σε σύγκριση με το πετρέλαιο). Επιπλέον, εκπέμπουν 40% λιγότερα σωματίδια από το πετρέλαιο και 60% λιγότερα οξείδια του αζώτου απ’ ό,τι η βενζίνη ενώ παράγουν 60% λιγότερο μονοξείδιου του άνθρακα σε σύγκριση με την βενζίνη και 90% σε σύγκριση με το πετρέλαιο.

     

    Αθόρυβη λειτουργία: Ο κινητήρας που καίει υγραέριο είναι πιο αθόρυβος από έναν κινητήρα  συμβατικού καυσίμου

     

    Οικονομία: Το υγραέριο είναι 30% πιο φθηνό σε σύγκριση με το πετρέλαιο και 50% φθηνότερο σε σύγκριση με την βενζίνη

    Επιτρέπει την  μετατροπή του συμβατικού οχήματος: το σύστημα υγραερίου τοποθετείται στο συμβατικό αμάξι που ήδη έχουμε και δεν απαιτείται να αγοράσουμε καινούριο όπως γίνεται για παράδειγμα με τα ντίζελ

     

    Συντήρηση: Το υγραέριο δεν προκαλεί φθορές στον κινητήρα όπως συμβαίνει για παράδειγμα με την βενζίνη και η βασική συντήρησή του απαιτεί μόνο αλλαγή φίλτρων

     

    Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα: Η καύση του LPG δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους του κινητήρα, γεγονός που επιδρά θετικά στη διάρκεια ζωής του (το λάδι λίπανσης της μηχανής μένει σχεδόν ανέπαφο από αλλαγή-σε αλλαγή, διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό τις αρχικές του λιπαντικές ιδιότητες).

     

    Απαντήσεις σχετικά με προσφορές:

    Υγραεριοκίνηση: Προσφορές που συμφέρουν – Άμεση ανταπόδοση κερδών

     

    Απαντήσεις σχετικά με το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη:

    Οι Ισπανοί δείχνουν τον… οδικό δρόμο της υγραεριοκίνησης

     

    Υγραεριοκίνηση στο αυτοκίνητο! Δεν είναι επιστημονική φαντασία, αλλά μία ασφαλής, οικονομική πραγματικότητα

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

    Πρόσφατα Άρθρα

    Εξαδάκτυλος: Εάν πάμε σε πρόωρη άρση, οι διασωληνωμένοι μπορούν να φτάσουν τους 900

    Αυστηρή προειδοποίηση αναφορικά με την εξάπλωση του κορωνοϊού στη χώρα μας, σε περίπτωση πρόωρης άρσης των περιοριστικών μέτρων απηύθυνε σήμερα ο πρόεδρος Πανελλήνιου Ιατρικού...

    Γαλλία: Απεβίωσε ο πρώην πρόεδρος Βαλερί Ζισκάρ ντ’ Εστέν από COVID-19 [φωτό& βίντεο]

    Ο Γάλλος πρώην πρόεδρος Βαλερί Ζισκάρ ντ’ Εστέν, φλογερός υποστηρικτής της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, πέθανε χθες Τετάρτη το βράδυ εξαιτίας του COVID-19, όπως ανακοίνωσε η...

    Μητσοτάκης: Προς παράταση το lockdown – Η Ελλάδα θα βγει ισχυρότερη και θα βαδίσει σε έναν ασφαλή δρόμο μετά την πανδημία

    Κατά την τελευταία συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, αναφερόμενος στον οδικό χάρτη εξόδου από το δεύτερο κύμα της πανδημίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε πει. «Ο...

    Σκιαδάς: Πτώση του ΑΕΠ της τάξης του 8,5% , η οικονομία γυρίζει 3 χρόνια πίσω

    Στη σοβαρή ανάσχεση της δυναμικής της ελληνικής οικονομίας εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού αναφέρθηκε ο Δρ. Δημήτριος Σκιαδάς, κάνοντας λόγω για σημαντική πτώση του...

    Θεσσαλονίκη: Δέκα κρούσματα κορωνοϊού στο δημοτικό βρεφοκομείο Άγιος Στυλιανός

    Δέκα κρούσματα κορωνοϊού εντοπίστηκαν στο δημοτικό βρεφοκομείο Άγιος Στυλιανός, στη Θεσσαλονίκη. Τα  εν λόγω δέκα νέα κρούσματα στο δημοτικό βρεφοκομείο αφορούν έξι εργαζόμενους, που είναι...