13:36 Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024
eReportaz

Live:

Περιστατικό θρομβοπενίας μετά από εμβόλιο της AstraZeneca - Στο Βενιζέλειο μια γυναίκα

Περιστατικό θρομβοπενίας μετά από εμβόλιο της AstraZeneca - Στο Βενιζέλειο μια γυναίκα

Στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraZeneca. Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και, σύμφωνα με πληροφορίες του Creta24, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας.

Πρόκειται μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό, θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Αναφέρουν εξάλλου, πως από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

Πηγή: creta24

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κορωνοϊος – Αθηναϊκή μετάλλαξη: Πόσο επικίνδυνη είναι και ποια είναι η μεταδοτικότητά της

 

Έρευνα: Ο κορωνοϊός είναι αγγειακή και όχι αναπνευστική νόσος

 

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

        

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας