15:52 Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Πόλεμος χαρακωμάτων για τα... μάτια του «Soho Roc House»

Πόλεμος χαρακωμάτων για τα... μάτια του «Soho Roc House»

Στα δικαστήρια της Σύρου έφτασε η αντιδικία μεταξύ των ιδιοκτητών του ξενοδοχείου «San Giorgio» και των Γερμανών Μάριο Χέρτελ και Τόμας Χέινε, ιδρυτών του θρυλικού «Scorpios», για τα «μάτια» του διαβόητου «Soho Roc House» ενός luxury συγκροτήματος στην Παράγκα της Μυκόνου που φιλοδοξεί να μετατραπεί σε χώρο συνάντησης των απανταχού jet setters.

Του Φώτη Ανδρέου

Οι Έλληνες ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου κατηγορούντους Γερμανούς του «Scorpios» ότι με δόλιο τρόπο παραβίασαν το μισθωτήριο που είχαν υπογράψει και έχει ισχύ μέχρι το 2030, αλλάζοντας χωρίς τη συγκατάθεσή του την επωνυμία του «San Giorgio». Παράλληλα, ισχυρίζονται, ότι στη συνέχεια μέσω δημοσιευμάτων τα οποία διοχέτευσαν στον ελληνικό αλλά και διεθνή Τύπο παρουσίασαν μια εικονική πραγματικότητα και συγκεκριμένα ότι το ξενοδοχείο πουλήθηκε στη γνωστή εταιρεία «Soho House» της οποία βασικός μέτοχος είναι ο πανίσχυρος Αμερικανός επιχειρηματίας, Ρόναλντ Μπερκλ!

«ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΤΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ»

Η διαμάχη μεταξύ των Ελλήνων ιδιοκτητών, της οικογένειας Παρασκευής και Γιώρ- γου Βεργέτη, που αποφάσισαν το 2013 να μι- σθώσουν το «San Giorgio» στους Γερμανούς του «Scorpios» είναι πολυ-επίπεδη ενώ από το περιεχόμενο των δικαστικών εγγράφων που έχουν κατατεθεί στο Πρωτοδικείο της Σύρου ανακύπτουν διάφορα ζητήματα. Οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου διαμαρ- τύρονται για παραβίαση των όρων της σύμ- βασης από μέρους των Γερμανών. Υπο- στηρίζουν ότι βάσει του συμφωνητικού μισθώσεως οι ιδρυτές του θρυλικού bar- club της Μυκόνου είναι υποχρεωμένοι να τους παρέχουν εντελώς δωρεάν ένα δω- μάτιο του ξενοδοχείου για χρήση των με- λών της οικογένειάς τους, ενώ, επίσης, προ- βλέπεται έκπτωση της τάξεως 50% στις τιμές του εστιατορίου αλλά και του μπαρ. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος όρος, σύμφωνα πάντα με την οικογένεια Βεργέτη, ουδέποτε τηρήθηκε. Για την ακρίβεια το δωμάτιο που θα τους «φιλοξενούσε» μετατράπηκε σε γυμναστή ριο,ενώστησυνέχειαοιΓερμανοίεπιχειρη- ματίες τους διαβεβαίωσαν ότι θα τους παρα- χωρούσαν ένα άλλο δωμάτιο. Κάτι το οποίο σύμφωνα με τους Έλληνες ιδιοκτήτες δεν συνέβη ποτέ παρά το γεγονός ότι τον Μάρτιο του 2020 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στα γραφεία μιας εκ των δικηγόρων των επιχειρηματιών.

ΑΠΌ «SAN GIORGIO» ΣΕ «SOHO ROC HOUSE»

Εκείνο το οποίο, όμως, φαίνεται ότι στά- θηκε αιτία να ξεχειλίσει το ποτήρι της υπομονής των μισθωτών ήταν το γεγονός ότι οι Χέρτελ και Χέινε αποφάσισαν το 2019 να προχωρήσουν σε αλλαγή της ονομασίας του ξενοδοχείου από «San Giorgio» σε «Soho Roc House», ενώ στον Τύπο σε Ελλάδα και εξωτερικό «διέρρευσε» η είδηση ότι το ξενοδοχείο πωλήθηκε στο πανάκριβο members club «Soho House» του πανίσχυρου Αμερικανού επιχειρηματία Ρόναλντ Μπερκλ ο οποίος είχε προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 75 εκατομμυρίων ευρώ. Η συγκεκριμένη είδηση «έπαιξε» ως θέμα σε πολλές γνωστές ιστοσελίδες της Ελλάδος όπως στο protothema.gr, αλλά και σε παγκόσμιους τίτλους όπως η διαδικτυακή έκδοση της Vogue, στην ιστοσελίδα standard.co.uk, αλλά και σε online εκδόσεις που ασχολούνται με τον τουρισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα περισσότερα δημοσιεύματα έκαναν λόγο για μεγάλη επένδυση του γνωστού beach restaurant «Scorpios» της Μυκόνου των Τόμας Χέιν και Μάριο Χέρτελ, οι οποίοι αποφάσισαν να δημιουργήσουν το απόλυτο καταφύγιο για jet setters και celebrities. Τα ίδια δημοσιεύματα ανέφεραν ότι ο θρυλικός Scorpios συνέπραξε με το διασημότερο στον κόσμο members club, το «Soho House», καθώς και ότι ο Ρόναλντ Μπερκλ θα επενδύσει 60 εκατ. ευρώ σε ένα πρότζεκτ διεθνών προδιαγραφών που αναμένεται να προσελκύσει την αφρόκρεμα των celebrities.

Aπό την πλευρά τους, πάντως, οι Έλληνες ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου ισχυρίζονται ότι όχι μόνο τα δημοσιεύματα δεν είναι αληθή αλλά ότι οι Γερμανοί επιχειρηματίες ουσιαστικά παρανόμησαν, καθώς στα υπογεγραμμένα συμφωνητικά δεν προβλεπόταν αλλαγή του ονόματος τού ξενοδοχείου αλλά ούτε και υπομίσθωσή του! Μάλιστα, στρέφονται και κατά του «Soho House», καθώς διερωτώνται πώς είναι δυνατόν μια παγκοσμίου φήμης εταιρεία να παρακάμπτει τους «απαγορευτικούς όρους της μισθωτικής συμβάσεως» αλλά και πώς «επιτρέπει τη χρήση του ονόματός της σε ξενοδοχειακή επιχείρηση για την οποία απαγορεύεται ρητά κάτι τέτοιο».

Μάλιστα, η οικογένεια Βεργέτη υπενθυμίζει στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε ότι η ύπαρξη έγκυρου διακριτικού τίτλου προϋποθέτει γνωστοποίηση στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και άλλες ενέργειες οι οποίες, ισχυρίζονται, ότι δεν έγιναν!

ΑΝΤΑΛΛΑΓΉ ΕΞΩΔΊΚΩΝ

Από το ιστορικό της υπόθεσης προκύπτει ότι στη συνέχεια, λίγες εβδομάδες πριν από την εκκίνηση της θερινής περιόδου οι δύο πλευρές αντάλλαξαν επιστολές και εξώδικα. Οι Έλληνες ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου διαμαρτυρήθηκαν για το θέμα του δωματίου και τη μετονομασία του «San Giorgio», ψέγοντας τους Γερμανούς ότι εκπόνησαν ένα οργανωμένο σχέδιο προκειμένου να παρα- βιάσουν τους όρους της μισθωτικής σχέσης και να ακυρώσουν παντελώς τη φήμη του διακριτικού τίτλου του ξενοδοχείου, ενώ από την άλλη πλευρά οι ιδρυτές του Scorpios ότι η ανακαίνιση του ξενοδοχείου ήταν συμφωνημένη, όπως συμφωνημένη ήταν και η ένταξη στη διεθνή αλυσίδα του «Soho House».

«…Η γνώση και η αποδοχή από την εκμισθώτρια της μεταβολής του διακριτικού τίτλου του ξενοδοχείου αποδεικνύεται άλλωστε και από το γεγονός ότι συγγε- νικά πρόσωπα μετόχων της εκμισθώτριας έχουν ήδη σπεύσει να διαδώσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι είναι οι ιδιοκτή- τες του ‘Soho Roc House’…», αναφέρουν χαρακτηριστικά. Η συνέχεια επί των δικαστηρίων, καθώς η οικογένεια Βεργέτη με αίτηση ασφαλιστι- κών μέτρων και με προσωρινή διαταγή ζητεί να ακυρωθεί η αλλαγή του ονόματος του «San Giorgio», υποστηρίζοντας ότι σε διαφο- ρετική περίπτωση χάνεται η αξία της ξενοδοχειακής τους επιχείρησης! Οι Έλληνες ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου έχασαν τη μάχη της προσωρινής διαταγής, ωστόσο η συζήτηση για τα ασφαλιστικά θα πραγματοποιηθεί στις 26 Νοεμβρίου.

ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟ «ΒΑΣΊΛΕΊΟ» ΤΟΥ «ΣΚΟΡΠΊΟΥ»

Εκλεκτός θαμώνας και ο Άντονι Χόπκινς Στη Μύκονο, στην παραλία της Παράγκας, βρίσκεται το κράτος του «Σκορπιού». Το γνωστό beach bar των Γερμανών ιδιοκτητών που ακολουθεί τους φίλους του νόμους σαν σωστό κρατίδιο. Κι αν νομίζετε πως πρόκειται για μια ακόμη πομπώδη εισαγωγή ίσως αλλάξετε γνώμη μαθαίνοντας πως στο beach bar έχει φτάσει στο σημείο να διαπραγματεύονται την είσοδο ακόμη και στον Άντονι Χόπκινς. Ο Χολιγουντιανός σταρ για να καταφέρει να εισέλθει στο μαγαζί έδωσε ως φιλοδώρημα το ποσό των 1.000 ευρώ. Ο Αντονι Χόπκινς με την πάμπλουτη παρέα του πέρασαν στο εσωτερικό του μαγαζιού προκειμένου να καθίσουν στο τραπέζι τους. Ωστόσο, όχι σε τραπέζι δεν κάθισαν, αλλά ούτε στο τελευταίο σκαμπό μια και δεν υπήρχε τίποτα στη διάθεσή τους. Ποιοι είναι όμως οι ιδιοκτήτες του «κρατιδίου»; Τρεις φιλέλληνες και λάτρεις της Μυκόνου κρύβονται πίσω από τη μεγάλη επιχείρηση. Ο Τόμας Χέιν και ο Μάριο Χέρτελ, γερμανικής καταγωγής, που «τρέχουν» από κοινού το μαγαζί και ο Μεξικανικός επιχειρηματίας Κλάους Σέντλινγκερ, ο οποίος είναι και ο βασικός μέτοχος της επένδυσης που κόστισε 2,5 εκατ. ευρώ. Οι Γερμανοί, που η φιλία τους μετράει περίπου 17 χρόνια, επισκέφθηκαν για πρώτη φορά το νησί το 2004 για διακο- πές και σύντομα έκαναν γνωστό πως ήρθαν για να μείνουν, αφού δεν άργησε να περάσει στα χέρια τους το διάσημο «Paradise». Η επιτυχία τούς άνοιξε τον δρόμο για περαιτέρω δραστηριότητες κι έτσι το 2010 ανέλαβαν το «San Giorgio Hotel Mykonos». Οι δύο άντρες γνωρίστηκαν στην Ίμπιζα όπου παραθέριζαν. Ο Χέιν ασχολούταν με το real estate στο Άουγκσμπουργκ, όπου είχε φτιάξει ένα κλασικό κλαμπ με DJ και χορεύτριες από το Αμστερ- νταμ, ενώ ο Χέρτελ είχε ένα καφέ και ασχολούταν διατηρώντας ξενοδοχεία και κλαμπ παράλληλα. Φιλόδοξοι και οι δύο δεν άργησαν να βρουν το ιδανικό μέρος, το «νησί των ανέμων», για να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους και να εδραιωθούν ως επιχειρηματίες στη συνείδηση του κόσμου.

Όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΜΠΑΜ

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας