0:22 Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021
eReportaz

Live:

Πόσο Κούλογλου είσαι;

Πόσο Κούλογλου είσαι;

Τί τρέχει με τον Κούλογλου;

Του Βαγγέλη Παππά

Ιδιαίτερα περίεργες συμπτώσεις σχετικά με συνεργάτες του Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιου Κούλογλου, βλέπουν το φώς της δημοσιότητας, κατόπιν έρευνας.

Συνεργάτες του Ευρωβουλευτή φέρονται κατά διαστήματα να απασχολούνται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις συμφερόντων του, ενώ συγχρόνως χρηματοδοτούνται, ως συνεργάτες του, από τον προϋπολογισμό του Ευρωκοινοβουλίου.

Το ειδησεογραφικό site “The president” είχε αρχικά αναδείξει το θέμα παρουσιάζοντας μια λίστα με τα ονόματα των «διπλοθεσιτών» συνεργατών, ωστόσο έκτοτε η υπόθεση έμεινε στα αζήτητα. Υπενθυμίζεται ότι το εν λόγω ζήτημα, δηλαδή της πραγματικής ή μη παροχής υπηρεσιών στους ευρωβουλευτές, έχει ήδη ενεργοποιήσει την Ανεξάρτητη Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης Της Απάτης (OLAF), η οποία και διερευνά τις πραγματικές εργασιακές σχέσεις δεκάδων συνεργατών ευρωβουλευτών.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως παρά τα άνωθεν αποτελούν κεντρικό ζήτημα για τις Ευρωπαϊκές Αρχές, ο κ. Κούλογλου φαίνεται να ανανεώνει τακτικά τους συνεργάτες του – που παράλληλα απασχολεί και ως δημοσιογράφους στα site tvxs.gr και cannabisnews.gr τα οποία και του ανήκουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κ. Φωτεινή Λαμπρίδη, νυν σύζυγος του κ. Κούλογλου και αρθρογράφος του tvxs.gr, η οποία και στο κοντινό παρελθόν εμφανιζόταν ως «πάροχος υπηρεσιών» στη λίστα των συνεργατών του ευρωβουλευτή.

Η «ΜΠΑΜ» κατόπιν έρευνας, παρουσιάζει τουλάχιστον τέσσερα πρόσωπα τα οποία αν και εμφανίζονται ως συνεργάτες του κ. Κούλογλου, συγχρόνως παρέχουν δημοσιογραφικές υπηρεσίες στα site του.

Τα ονόματα

Ο Απόστολος Καπαρουδάκης, ένας εκ των βασικών συντελεστών του cannabisnews.gr, συμφερόντων του κ. Κούλογλου, είναι δηλωμένος παράλληλα ως «τοπικός βοηθός» του ευρωβουλευτή στις Βρυξέλες.

Ο Γιάννης Δερμεντζόγλου, καθημερινός σκιτσογράφος του site tvxs.gr ο οποίος εμφανίζεται ως «πάροχος υπηρεσιών» στην ευρωβουλή για λογαρισμό του κ. Κούλογλου.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντίνου, αρθρογράφος του site tvxs.gr παρουσιάζεται και εκείνος ως «τοπικός βοηθός» του ευρωβουλευτή.

Ο Γιάννης Σιδηρόπουλος, επίσης αρθρογράφος του tvxs.gr ο οποίος και είναι παρουσιάζεται ως «Διαπιστευμένος βοηθός» του ευρωβουλευτή.

Βέβαια ο κ. Κούλογλου τυπικά φαίνεται να έχει αποχωρήσει από τη διοίκηση της ανώνυμης Εταιρίας «1984 Productions Α.Ε.» στην οποία ανήκει το site tvxs.gr, παραχωρώντας τη διεύθυνσή της στον γιό του Κούλογλου – Μαντζαβίνο Νικόλαο, ωστόσο να διατηρεί το δικαίωμα υπογραφής για λογαριασμό της εταιρίας και να έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς της, όπως προκύπτει και από τα επίσημα έγγραφα της γενικής της συνέλευσης.

Όλα τα στοιχεία δημιουργούν εύλογους προβληματισμούς και ερωτήματα. Θα πρέπει άμεσα ο κ. Κούλογλου να δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις αναφορικά με το εργασιακό καθεστώς των συνεργατών του στους Ευρωπαίους φορολογούμενους και στις υπηρεσίες του Κοινοβουλίου.

Ενδεικτικά, μερικά από τα εύλογα ερωτήματα που δημιουργούνται είναι τα εξής: Κατά την περίοδο της απασχόλησης των συνεργατών του κ. Κούλογλου στο tvxs, ποιος εμφανίζεται τελικά ως εργοδότης τους; Το Ευρωκοινοβούλιο ή η ανώνυμη εταιρία στην οποία παρείχαν τις υπηρεσίες τους; Ποιο είναι το εργασιακό καθεστώς των συγκεκριμένων υπαλλήλων της ιστοσελίδας, και ποιες οι αμοιβές τους; Πόσοι συνεργάτες του κ. Κούλογλου στην Ευρωβουλή έχουν οποιαδήποτε εργασιακή σχέση με την εταιρία 1984 Productions; Το ευρωκοινοβούλιο γνωρίζει την παράλληλη παροχή υπηρεσιών των εργαζομένων αυτών σε εταιρία συμφερόντων του κ. Κόυλογλου;

Τονίζεται, ότι οι διαπιστευμένοι κοινοβουλευτικοί βοηθοί των ευρωβουλευτών (ΑΡΑ) προσλαμβάνονται δια μέσω ευρωπαϊκών συμβολαίων και υπάγονται σε διαφορετικό καθεστώς από αυτό των δημοσίων υπαλλήλων. Αντίστοιχα, απαγορεύεται από τους ευρωβουλευτές να προβούν σε πρόσληψη συγγενικών τους προσώπων.

Το αξιοπερίεργο συναντάται επίσης στο γεγονός, πως ενώ σύμφωνα με σχετικό δημοσιευμένο έγγραφο, μόλις το 2015 η εταιρία «1984 Productions Α.Ε.» παρέλαβε περίπου 100.000 ευρώ από διαφημιστικά έσοδα των συστημικών τραπεζών το site tvxs.gr του κ. Κούλογλου καλεί τους αναγνώστες του να το ενισχύσουν με 4/μηνιαίως. Αφού όπως διατείνεται είναι «κόντρα στη χειραγώγηση των ΜΜΕ από επιχειρηματίες και πολιτική εξουσία. Το tvxs.gr ζητά την ενίσχυση από το κοινό του προκειμένου να διατηρήσει την ανεξαρτησία του και να αναβαθμίζει τη δημοσιογραφική έρευνα και το ρεπορτάζ».

Οι αποδείξεις σύμφωνα με τις οποίες φαίνεται ότι οι συνεργάτες του Στέλιου Κούλογλου στην Ευρωβουλή εργάζονται παράλληλα και στα sites του Ευρωβουλευτή. Επίσης διακρίνεται και η τραπεζική ενίσχυση που πήρε το 2015 για διαφήμιση.

Ο πολυτάλαντος αριστερός με μισθό 20.000 ευρώ

Του Δημήτρη. Γ. Παπαδοκωστόπουλου

Όταν το 2017 οι ΗΠΑ απέρριψαν την βίζα του Στέλιου Κούλογλου για επίσκεψη στις ΗΠΑ, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ένιωσε δικαιωμένος και κυρίως μας ξαναθύμησε ότι κάποιες φορές οι αμερικανοί είναι τελείως αμερικανάκια.

«Από το 2010, είχα διαπιστώσει ότι βρισκόμουν σε μια μαύρη λίστα» είπε τότε ο Στελιος Κούλογλου, κάνοντας τα μούτρα κρέας των ιμπεριαλιστικών ΗΠΑ, που τόλμησαν να απαγορεύσουν το ταξίδι στις ΗΠΑ ενος ”ριζοσπάστη αριστερού” που έχει περάσει από όλα σχεδόν τα κόμματα είτε ηθικά είτε στην πραγματικότητα.

Ο ιδιος εκμεταλεύτηκε τα μάλλα την εκσυγχρονιστικη εποχή του Κώστα Σημίτη (καθως συνηπηρέτησε στο ΕΚΚΕ με τον Θόδωρο Τσουκάτο) αλλα και την εποχή της νέας διακυβέρνησης του Κώστα Καραμανλη (2004 -2009) με το Ρεπορτάζ χωρις Σύνορα, για να γινει σεβαστός ως αριστερός, τις απόψεις του οποίου προβάλει μέσω της κρατικής τηλεόρασης μια σοσιαλδημοκρατική και εν συνεχεία μια συντηρητική κυβέρνηση.

Στο ενδιάμεσο το ΚΚΕ τον κατηγόρησε για αντικομμουνισμό, ενώ ο ίδιος έβαλε και κατά τον κινητοποιήσεων των αγροτών το Φεβρουάριο του 2019, από θέσεις πιο ”αντιδραστικές” και απο εκείνες των από ούγια αντιδραστικων…

Τα υπόλοιπα επί της οθόνης για τον πολυτάλαντο αριστερό Στέλιο Κούλογλου, μια από τις σημαντικότερες ιδιότητες του οποίου είναι η χαμαιλεόντεια ”απόκρυψη και παραλλαγή”, με τελικό στόχο να περνάει ο καιρος καλά και παραγωγικά… Σήμερα ο προναφερόμενος είναι ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ με έναν μισθό που φτάνει τις 20 χιλιάδες ευρώ και αποτελεί κατά μια έννοια το επιστέγασμα, όλων των προσπαθειών που έκανε το πρώην στέλεχος του Μαοικού ΕΚΚΕ, που μετά την αποχωρησή του από την ”κεντροδεξιά” ΕΡΤ του Καραμανλή το 2008 πέρασε στην αυλη του ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου.

Το “υψηλό κόστος και η χαμηλή τηλεθέαση” προβλήθηκαν επισήμως ως οι λόγοι για τους οποίους κόπηκαν οι εκπομπές του Σ. Κούλογλου από την κρατική τηλεόραση το 2008, προεδρος της οποιας ηταν ο Χρηστος Παναγόπουλος.

Οι παροικούντες όμως, μιλάνε για έντονη δυσαρέσκεια που εκφράστηκε σε στενό κύκλο από τα πλέον επίσημα χείλη, μετά την προβολή ντοκιμαντέρ στην εκπομπή του Σ. Κούλογλου στις 13 Μαρτίου 2008, όπου ο ισχυρός ανδρας της Ρωσίας Β. Πούτιν παρουσιαζόταν με πολύ αρνητικό τρόπο (ως αδίστακτος, αχάριστος, απάνθρωπος, ανήθικος, πράκτορας κλπ). Αυτά τα κατήγγειλαν στην εκπομπή πρώην πράκτορες που είχαν αποσκιρτήσει σε χώρες της Δύσης και διάφοροι άλλοι ειδικοί…Το ντοκιμαντέρ χαρακτηρίστηκε ως “προπαγανδιστικό” και κινούμενο στην νεο-ψυχροπολεμική γραμμή (τότε) της Ουάσινγκτον (και ειδικά του Δημοκρατικού Κόμματος στις ΗΠΑ, με το οποίο ο Στέλιος Κούλογλου φέρονταν να έχει στενές σχέσεις).

Τον Ιανουάριο του 2010 επανήλθε στην ΕΡΤ ως μέλος του Δ.Σ. με υπόδειξη Γερουλάνου. Τότε που η Ελλάδα οδηγείτο προς το πρώτο μνημόνιο είχε πει σε συνέντευξή του στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα στη γνωστή Βρετανίδα δημοσιογράφο με ρωσικές ρίζες, την Σόφκα Ζινόβιεφ, ότι είχε στηρίξει την επιλογή του ΓΑΠ λέγοντας: «Είναι προφανές ότι ο ασθενής Ελλάδα είναι σοβαρά άρρωστη. Η Ελλάδα χρειάζεται χειρουργική επέμβαση και χημειοθεραπεία».

Ηταν η εποχη που ο Γ. Παπανδρέου ως πρωθυπουργός μιλουσε για ”διεφθαρμένη χωρα” ενώ ο υπουργός επι των οικονομικών του Γιώργος Παπακωνσταντίνου παρομοίαζε την Ελλάδα με τον Τιτανικό, υποσχόμενος παράλληλα σε συνεντεύξεις του ότι η Ελλάδα το 2011 θα βγεί στις αγορές.

Αργότερα, όταν είδε ότι το άστρο του Παπανδρέου να δύει και το ΠΑΣΟΚ να έχει πάρει την κατηφορα βρέθηκε στην αυλή της Κουμουνδούρου, όπου όμως δεν κατάφερε να εκλεγεί στην Ευρωβουλή το 2014, αλλά λόγω της παραίτησης Κατρούγκαλου (ανέλαβε υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης στην κυβέρνηση Τσίπρα) βρέθηκε στις Βρυξέλες και το Στρασβούργο.

Εκτοτε ως ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κανει εποικοδομητικη κριτικη, συμμετέχει σε αριστερα χάπενιγκ, καταγγέλει τους ”ρατσιστές και τους φασίστες” με κάθε ευκαιρεια, υποστηριζει σταθερά τις ΜΚΟ, ενώ δεν χάνει ευκαιρεία να δηλώνει αριστερός, αν και τον ”κράζουν χοντρά” όλοι οι πρωην σύντροφοι του!

Πολλά τα φάουλ, Στέλιο Κούλογλου

Ως τιμητής της Ελληνικής δημοσιογραφίας προσπαθεί να παρουσιαστεί για άλλη μία φορά ως ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιος Κούλογλου, ο οποίος με άρθρο του στη δική του ιστοσελίδα απαξιώνει εκδοτικές προσπάθειες τη στιγμή που ο ίδιος έχει καταγράψει αρκετά φάουλ στην καριέρα του

Στο άρθρο του στο TVXS αναφέρεται στην πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης να ανακαλέσει το νόμο του ΣΥΡΙΖΑ περί επιδοτήσης του τύπου και να μην καταβάλει τα εγκεκριμένα ποσά σε όλους τους εκδότες. Ειδικότερα, ο κ. Κούλογλου αναφέρεται στην «ΜΠΑΜ στο ρεπορτάζ» με τη φράση «σκανδαλοθηρική εφημερίδα ΜΠΑΜ των 3 εργαζομένων».Προφανώς ο πρώην κομμουνιστής, μετέπειτα ΠΑΣΟΚ, τώρα ΣΥΡΙΖΑ και κάποτε και μοντέλο της «Lexus», δεν έχει διαβάσει ποτέ την «ΜΠΑΜ».Και αυτό γιατί αν την έχει διαβάσει όπως κάνουν χιλιάδες πολίτες κάθε Κυριακή, θα έχει αντίθετη άποψη .Μάλλον έχασε τα αυγά και τα πασχάλια.

Η δημοσιογραφική επιτυχία

Ωστόσο, μιλώντας για σκάνδαλα αξίζει να γίνει μία αναφορά στις… μεγάλες αποκαλύψεις του ευρωβουλευτή. Σύμφωνα με το leninrelooaded.blogspot, ο τιμητής της δημοσιογραφίας είχε κάνει σχετικό ρεπορτάζ για την θανούσα σύζυγό του Νίκου Γκάλη.Ειδικότερα, στο ρεπορτάζ που υπογράφει ο Αντώνης-Μάριου Παναγιώτης με τίτλο «Ρεπορτάζ χωρίς τσίπα…» αναφέρονται τα εξής.

«Μία από τις κορυφαίες δημοσιογραφικές αλητείες της δεκαετίας του ‘80 ήταν η κατηγορία του Νίκου Γκάλη ως δολοφόνου. Ακέραια την ευθύνη για αυτό φέρει ο πρύτανης της δημοσιογραφίας και κήνσορας του δημόσιου βίου Στέλιος Κούλογλου. Για όσους δεν θυμούνται ή δεν ξέρουν τα γεγονότα .Η σύζυγος του Γκάλη σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Θλιβερό.Κρίμα… Αλλά το θέμα δεν τελειώνει έτσι. Διότι ο κύριος Κούλογλου με το διαβόητο άρθρο του ”Ποιος σκότωσε την τζένη Γκάλη’’ κατηγόρησε ευθέως τον σύζυγό της ως δολοφόνο σε συνεργασία με τη μαφία της οποίας ήταν μέλος !Ο Γκάλης διασύρθηκε,σύρθηκε σε δικαστήρια και φυσικά δεν βρέθηκε τίποτα που να στηρίζει την υπόθεση.Τίποτα που να υποδηλώνει ότι ο σύζυγός του δεν υπήρξε θύμα ατυχήματος.Συγχωρέστε με, αλλά πώς είναι δυνατόν ένας τέτοιος άνθρωπος να συνεχίζει να έχει καριέρα και μάλιστα ανοδική, μετά από κάτι τέτοιο. Πώς είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να προβάλλεται σαν πρότυπο. Πώς είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να καθίσταται κριτής των πάντων και των συναδέλφων του. Ποιοι, τέλος πάντων, είναι αυτοί που τον επιβάλλουν ως τιμητή των πάντων;

Η αναφορά του ευωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην “ΜΠΑΜ” και η….παρακαταθήκη του στη δημοσιογραφία. Οι λογοκλοπές και η διαγραφή από την ΕΣΗΕΑ γιατί διαφήμιζε LEXUS

Σε μία άλλη αναφορά το ίδιου παλαιού δημοσιογράφου γίνεται λόγος για τη δράση του Στέλιου Κούλογλου στην ΕΡΤ και για τις κλοπές που είχε κάνει σε υλικό που πρόβαλε από τις εκπομπές του. Πιο συγκεκριμένα στο leninreload.blogspot και όχι μόνο αναφέρεται «Ειδικότερα, το «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα» που επιμελείται και παρουσιάζει ο ίδιος,προκάλεσε τις έντονες διαμαρτυρίες δημιουργών, καθώς για τη σύνθεση της εκπομπής χρησιμοποιείται οπτικοακουστικό υλικό τους δίχως την άδειά τους και χωρίς φυσικά να καταβάλλονται τα πνευματικά δικαιώματα. Το θέμα γνωστοποίησε στην ΕΡΤ ο δημοσιογράφος και παραγωγός Θεοδόσης θεοδοσόπουλος, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε για τη χρήση αποσπασμάτων από το ντοκιμαντέρ «η δίκη της χούντας» και «η δίκη των βασανιστών» στο επεισόδιο του «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα» με τίτλο «Πολυτεχνείο, Η αληθινή ιστορία της 17ης Νοεμβρίου».

Για να αποκαταστήσει το λάθος, έστω και κατόπιν…προβολής, η επιτροπή κοστολογίου της ΕΡΤ ενέκρινε στις 23 Δεκεμβρίου (2010) την καταβολή 2443 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) στον Θ. Θεοδοσόπουλο, για τη χρήση αποσπασμάτων από τα δικά του ντοκιμαντέρ συνολικής διάρκειας 6 λεπτών

Όπως είχε σημειωθεί στο κυριακάτικο βήμα [21 Νοεμβρίου 2010, στη στήλη media κριτική] ο κ. Κούλογλου επανήλθε στη δημόσια τηλεόραση και αφού ανέφερε επανειλημμένα ότι «μετά από δύο χρόνια αναγκαστικής απουσίας το «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα» επέστρεψε στην ΕΡΤ» προέβαλε μία εκπομπή αφιέρωμα στο Πολυτεχνείο που μεταδόθηκε για πρώτη φορά το Νοέμβριο του…2002

Μάλιστα, κάποιοι από τους καλεσμένους στην εκπομπή δεν βρίσκονται πλέον ανάμεσα μας. Από τη στιγμή που κ. Κούλογλου -προσθέτει ο κριτικός του βήματος -εξελέγη ως μέλος του Δ.Σ της ΕΡΤ, προετοίμαζει την επιστροφή του στη δημόσια τηλεόραση αλλά γεννάται η απορία όλο αυτό τον καιρό δεν μπορούσε να ετοιμάσει ένα νέο αφιέρωμα στο Πολυτεχνείο;

Όπως ενημερώνει [Κυριακή 22 Μαΐου 2011] η κ. Ντέπυ γκολεμά στη realnewan, η ΕΡΤ υποχρεώθηκε να πληρώσει 6.000 ευρώ ως πνευματικό δικαίωμα στο δημιουργικό της ταινίας «Η δική της χούντας» και ο δημοσιογράφος Θ. θεοδοσόπουλος επανέρχεται και ζήτα την απαγόρευση του DVD «Η αληθινή ιστορία της εξέγερσης του Πολυτεχνείου», που πολύ ιδιωτικά ο Στέλιος Κούλογλου έναντι 18 ευρώ…»

Η ένωση συντακτών ημερήσιων εφημερίδων Αθηνών επέβαλε ποινή διαγραφής δύο μηνών από τα μητρώα της Ένωσης το 2008,εξαιτίας της διαφήμισης που έκανε τότε δημοσιογράφος και λογαριασμό της LEXUS, που ως γνωστόν κατασκευάζει πολυτελή αυτοκίνητα.Στην απολογία ο Στέλιος Κούλογλου αφού τόνισε ότι δεν πληρώθηκε από τη διαφήμιση προσκομίζοντας και συμβόλαιο από την εταιρεία έθεσε, χονδρικά, ως επιχειρηματίας για την πράξη του ότι το έκανε επειδή αγαπά το περιβάλλον, επειδή το αμάξι υβριδικά, αναβαθμίζει το δημοσιογραφικό επάγγελμα και επειδή η ΕΡΤ τον είχε στον «πάγο» εκείνη την εποχή ήθελε να αποδείξει ότι ακόμη είναι… ζωντανός.

*Όπως δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα “ΜΠΑΜ ΣΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τελικά πόσο Κούλογλου μπορείς να γίνεις;

Αλήθεια, τι εκδότες θέλουμε;

 

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας