Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025

Puma ST-Line: Ανανεωμένο το επιτυχημένο B-SUV της Ford

Το Ford Puma ST-Line ανανεώθηκε στα σημεία και συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του στην αγορά.
Το γνωστό σε όλους μας Ford Puma, μετά από πέντε χρόνια επιτυχημένης πορείας, ανανεώθηκε με σκοπό την ενίσχυση του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα του μοντέλου και την προσθήκη περισσότερων τεχνολογιών σε ζητήματα ασφάλειας και συνδεσιμότητας.
Εξωτερικά το νέο Puma ανανεώθηκε ελαφρώς, καθώς ο επιτυχημένος εμπορικά δυναμικός και νεανικός χαρακτήρας του έπρεπε να διατηρηθεί.
Οι εξωτερικές αλλαγές επικεντρώθηκαν στη φωτιστική αλλαγή  των εμπρός προβολέων LED, στο νέο λογότυπο της εταιρείας στο εμπρός μέρος και στα στοιχεία διακόσμησης των διαθέσιμων εκδόσεων του B-SUV μοντέλου (Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST Powershift), με κάθε μία από αυτές να προβάλλει τον δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έχουμε νέα σχεδίαση του ταμπλό, η οποία ενσωματώνει δύο οθόνες, μία 12,8 ιντσών εμπρός από τον οδηγό και ακόμη μία 12 ιντσών, που είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Το σύστημα infotainment διαθέτει πλέον τη διπλή υπολογιστική ικανότητα σε σύγκριση με την προηγούμενη, ενώ έχουν μειωθεί σε αριθμό οι φυσικοί διακόπτες. Πολλές από τις λειτουργίες γίνονται μέσω της αφής στην κεντρική οθόνη. Όμορφη εμφάνιση έχει το ανανεωμένο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα της στεφάνης και τα δύο πια μπράτσα.
Όσο για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα Intersection Assist, Reverse Brake Assist και Predictive Speed Assist (το τελευταίο επιβραδύνει αυτόματα το αυτοκίνητο όταν προσεγγίζει σε στροφή ή σε διασταύρωση). Η έξυπνη εσωτερική σχεδίαση δίνει επιπλέον χώρο στην κεντρική κονσόλα για την εγκατάσταση μιας βάσης ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου.
Η γκάμα του τρικύλινδρου 1.0 EcoBoost κινητήρα συνεχίζει φυσικά να αποτελεί τη μηχανική καρδιά του B-SUV της Ford στις γνωστές εκδόσεις ισχύος των 125, 155 και 170 ίππων (ST). Bάση του μοντέλου είναι η έκδοση των 125 ίππων, με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V και δύο επιλογές κιβωτίων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων.
Οδηγοκεντρικό
Οδηγήσαμε  το Puma των 125 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων στο εξοπλιστικό επίπεδο ST-Line,  το οποίο προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία τεχνολογίας που θα κάνουν τη ζωή των οδηγών ακόμα πιο εύκολη. Το αυτοκίνητο στον δρόμο είναι ακόμα περισσότερο οδηγοκεντρικό, με την απόκριση του γκαζιού όπως τη χρειάζεσαι κάθε φορά και τη γραμμική λειτουργία του EcoBoost να μη σε αγχώνει πουθενά, ενώ ο τρικύλινδρος κινητήρας κάνει την εμφάνισή του.
Είναι άνετο τόσο στην πόλη όσο και στις επαρχιακές διαδρομές. Οδηγώντας το νιώθεις και αναγνωρίζεις τη γνωστή στιβαρότητα, τη σωστή κλιμάκωση των σχέσεων, το τιμόνι που αναγνωρίζει καλά τον δρόμο, την ποιότητα κύλισης του μοντέλου και την καλή λειτουργία της ανάρτησης. Όσο για την ευελιξία, είναι πολύ ανεπτυγμένη, ειδικά όταν κινείσαι στις κεντρικές γειτονιές της Αθήνας.
Η επιτυχία ενός μοντέλου εξαρτάται πάντα από τις ανάγκες τις οποίες καλύπτει. Συγκεκριμένα, το Ford Pma ST-Line το αγοράζεις αν θέλεις να είσαι κομψός και σπορτίφ στον δρόμο, αλλά και φορτωμένος με τεχνολογία.
Το ανανεωμένο Ford Puma προσφέρεται με 8 χρόνια εγγύηση, πολύ καλά χρηματοδοτικά προγράμματα από τη Ford Finance και με τιμή περίπου στις 25.000 ευρώ.
Οπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Μπαμ στο Ρεπορτάζ

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ