12:15 Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
eReportaz

Live:

Super cars: Οι κοµπίνες, οι συνοµιλίες και οι σελέµπριτις

Super cars: Οι κοµπίνες, οι συνοµιλίες και οι σελέµπριτις

Βράδυ 25ης Φεβρουαρίου 2021. Ο γνωστός γυναικολόγος ενηµερώνει αναστατωµένος τους αστυνοµικούς του Τµήµατος Ασφαλείας της ∆ιεύθυνσης Αστυνόµευσης Αερολιµένα Αθηνών ότι η µαύρη Bentley που είχε σταθµεύσει στο parking του «Ελευθέριος Βενιζέλος» πριν από την αναχώρησή του για το εξωτερικό είχε κάνει…. φτερά.

Του ΣΤΑΘΗ ΜΠΑΛΤΑ

Ο κοµβικός ρόλος του γυναικολόγου στην προώθηση των πολυτελών αυτοκινήτων και τη διάλυσή τους για ανταλλακτικά. «Εγκέφαλος» του κυκλώµατος ήταν ο προφυλακισµένος πλέον «Τάκης»

Οι αστυνοµικοί αµέσως κατάλαβαν ότι κάτι δεν πάει καλά. Άλλωστε, µια Bentley Arnage δεν κλέβεται κάθε µέρα και οι ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων σίγουρα είναι πιο προσεκτικοί όσον αφορά το παρκάρισµά και τη φύλαξή τους.

Την επόµενη κιόλας µέρα, η Bentley βρέθηκε στην περιοχή της Μεταµόρφωσης. Οι αστυνοµικοί διαπίστωσαν ότι είχε γίνει «φύλλο και φτερό». Οι δράστες δεν είχαν αφήσει τίποτα άθικτο. Έλειπαν κινητήρας, πόρτες, καπό, καθώς και διάφορα άλλα εξαρτήµατα. Οι υποψίες των αστυνοµικών έγιναν σχεδόν βεβαιότητα για το τι είχαν να αντιµετωπίσουν. Για πάνω από έναν µήνα µετά τη δήλωση της κλοπής, ερευνούσαν το κλειστό κύκλωµα καµερών του αεροδροµίου αλλά και τη διαδροµή από την Αττική Οδό έως τη Μεταµόρφωση. Επίσης, κατά την εξέταση της Bentley µετά την αποσυναρµολόγησή της, εντοπίστηκε δακτυλικό αποτύπωµα ενός εκ των εµπλεκοµένων. Ήταν η αρχή του τέλους της σπείρας των εικονικών κλοπών πολυτελών οχηµάτων.

Το κόλπο γκρόσο

Από το βίντεο προέκυψε ότι την ηµέρα της… κλοπής, ο δράστης της µετέβη στο αεροδρόµιο µε το αυτοκίνητο του γυναικολόγου, όντας συνοδηγός στο όχηµα που οδηγούσε ο ιδιοκτήτης της µάντρας, προκειµένου να κλέψει την Bentley. Eν συνεχεία, µε τη βοήθεια συνεργών του, τη µετέφερε στην αποθήκη, από την οποία αποχώρησε, επιβιβαζόµενος µάλιστα σε όχηµα ιδιοκτησίας της µάντρας.

Ήταν πλέον ξεκάθαρο ότι η Αστυνοµία είχε στα χέρια της µια µεγάλη υπόθεση ασφαλιστικής απάτης, µε εικονικές κλοπές πολυτελών οχηµάτων. Τα καρέ, το δακτυλικό αποτύπωµα και η άρση τηλεφωνικού απορρήτου των εµπλεκοµένων… σέρβιραν τα µέλη του κυκλώµατος στο «πιάτο» των Αρχών.

Η µέθοδος που χρησιµοποιούσαν ήταν «απλή». Κατόπιν συνεννόησης µε τον εκάστοτε ιδιοκτήτη, η σπείρα έκλεβε τα πολυτελή αυτοκίνητα και τα «έλυνε» σε ένα κρυµµένο συνεργείο. Κατόπιν τα εγκατέλειπε και µόλις εισέπραττε τις αποζηµιώσεις από τις ασφαλιστικές, τα διέθετε «καινούρια» στην αγορά. «Εγκέφαλος» του κυκλώµατος ήταν ο προφυλακισµένος πλέον «Τάκης», ο ιδιοκτήτης της µάντρας µε τα πολυτελή οχήµατα. Σε αυτό συµµετείχαν επίσης η σύζυγός του, ο «Πασσάς», ιδιοκτήτης του συνεργείου-διαλυτηρίου, ένας Βούλγαρος µηχανικός, ο Πακιστανός βοηθός του, ένας ακόµα συνεργάτης που δούλευε στη µάντρα, καθώς και ο γνωστός γυναικολόγος και υποψήφιος βουλευτής µε τη Ν∆. Η Αστυνοµία διαπίστωσε ότι και άλλα super cars είχαν διανύσει παρόµοια… διαδροµή. Στις 13 Νοεµβρίου ένα Porsche Cayenne, για το οποίο δηλώθηκε η κλοπή την επόµενη µέρα, βρέθηκε µισοδιαλυµένο στη Μεταµόρφωση, ενώ στις 29 ∆εκεµβρίου το Dodge Viper που «εξαφανίστηκε» από την Κυψέλη, επανεµφανίστηκε -πού αλλού;- στη Μεταµόρφωση.

Σελέµπριτις και δηµοφιλείς περσόνες από τον χώρο του θεάµατος έπεσαν θύµατα του «Τάκη» και των βοηθών του, αγοράζοντας τα εικονικά κλεµµένα αυτοκίνητα σε τιµές «φαρµακείου». Οι «κοριοί» της Αστυνοµίας έπιασαν τους συνεργάτες του «Τάκη» να αναφέρονται στα παράπονα του Γιάννη Σπαλιάρα για το προβληµατικό αυτοκίνητο που του πούλησαν. Το ίδιο έπαθε και γνωστός δηµοσιογράφος, καθώς και τραγουδιστές που «τιµούν» τις αθηναϊκές πίστες.

Όπως συµβαίνει συχνά σε περιπτώσεις οργανωµένων κυκλωµάτων, οι δράστες χρησιµοποιούσαν µεν συνθηµατικά κατά τη διάρκεια των συνοµιλιών τους, αλλά από την άλλη δεν δίσταζαν να βγάζουν… φόρα παρτίδα όλες τις λεπτοµέρειες της δράσης τους. Από τη µία αναφέρονταν στα αυτοκίνητα αποκαλώντας τα «γεµιστά», από την άλλη όµως έκαναν «παιχνιδάκι» το έργο των αστυνοµικών του Αερολιµένα Αθηνών µε διαλόγους όπως ο κάτωθι:

Συνεργείο

Πασσάς: Από τέσσερα χιλιάρικα µας έταξε, θα το λύσουµε και θα το δέσουµε (σ.σ. το Dodge Viper). ∆εν το δέσαµε, αλλά δεν το δέσαµε γιατί δεν ήθελε αυτός. Όχι τέτοιο. Η συµφωνία ήταν να το λύσουµε και να το δέσουµε και να πάρουµε τέσσερα χιλιάρικα. Το αµάξι δεν ήρθε ποτέ να το δέσουµε, το πήγανε σε άλλο συνεργείο και το έχουνε παρατήσει εκεί.
Συνεργάτης: Μοίραζε τα τεσσάρια έτσι αυτός, ε; (σ.σ. ο Τάκης)
Πασσάς: Ναι, αφού θα πάρει 100.000 από αυτό το αµάξι ρε. ∆εν υπάρχει τέτοιο αµάξι στην Ελλάδα […] Ε ναι, ρε, αυτό είναι, το Viper είναι. Εδώ πιάσανε και λύσανε το Bentley οι µαλ…, το λύσανε, το κάνανε κουρκούτι.
Συνεργάτης: Παρόλο που τους πιάσανε;
Πασσάς: Τους σταµάτησε η Αστυνοµία όταν ήτανε λυµένο.
Συνεργάτης: Πω πω, που…
Πασσάς: Που… δεν λες τίποτα. Και ήταν και ο Τάκης µαζί του. Ο Τάκης το τράβαγε.
Συνεργάτης: Ε, αυτά θα πεις στον Άκη για να καταλάβει ότι είναι απατεωνάκος.
Πασσάς: ∆εν την κάνει πρώτη φορά αυτή τη δουλειά, την έκανε και µε το Porsche του Σπαλιάρα.
Συνεργάτης: Το ήξερε ο Γιάννης, όχι, ε;
Πασσάς: Ο Γιάννης; ∆εν ήταν στο όνοµα του Γιάννη. Στο όνοµα αλλουνού ήτανε, ενός Κάβουρα από το Πέραµα. Αυτός πήρε 10.000 για τη δουλειά αυτή.
Συνεργάτης: Ναι, ε;
Πασσάς: Ναι, τι νοµίζεις ότι ο Τάκης κάνει δουλειές για κάτω από 100 χιλιάρικα; ∆εν κάνει δουλειές. Αφού είναι µε αναστολή έξω, άµα τον αρπάξουν πάει µέσα.
Σε άλλη συνοµιλία ο Πασσάς πιάνεται να µιλάει µε µια γυναίκα, η οποία δεν δέχεται να πάρει στο όνοµά της αυτοκίνητο.
Εκείνος τη χαρακτηρίζει στενόµυαλη, ενώ εκείνη τον κατηγορεί ότι ζήλεψε «την αίγλη του Τάκη».

Αποκαλυπτική είναι και η τηλεφωνική συνοµιλία των δύο µία ηµέρα µετά την εικονική κλοπή της Bentley. Ο «Πασσάς» και ο συνεργάτης του φαίνεται να… διασκεδάζουν το γεγονός ότι το «λύσιµο» του super car έγινε µε µέθοδο «χασάπη».

Η «σφαγή»

Πασσάς: […] πήρε και πορτ µπαγκάζ, έβγαλε πόρτες, ρόδες… και πήγε ο µαλ… και τ’ άφησε δίπλα στο µαγαζί του ο ηλίθιος. […] Κι εκτός αυτού, το πρωί το πήρανε, το δηλώσανε κλεµµένο το βράδυ και µετά από πέντε λεπτά το βρήκανε λυµένο. […] Ε, ακούς; Κλέψανε το αυτοκίνητο 9 η ώρα παραδείγµατος χάρη σου λέω και 10 η ώρα ήτανε λυµένο, όλο, σώβρακο… ακούς; Τον καλύτερο µηχανικό της Bentley να πάρεις και να του δώσεις και δέκα µαστόρους ακόµα, σε µία ώρα δεν το λύνουν όλο το αµάξι.
Συνεργάτης: (γελάει)
Πασσάς: Για µηχανικό Bentley τώρα έτσι; Και το έλυσε τώρα ο Πακιστάν µε τον Βούλγαρο σε µία ώρα όλο.
Συνεργάτης: (γελώντας) Πιάσανε και το (γέλια), όπου βρίσκανε βίδα βγάζανε. […] Άµα τους πεις δέσ’ το τώρα; Θα το κοιτάνε σαν εξωγήινο το αµάξι. Απλά αυτοί ό,τι βίδα υπήρχε τη βγάλανε.

  • Διαβάστε εδώ όλα τα νέα για τον φονικό ιό
  • Διαβάστε εδώ όλα τα ιατρικά νέα

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

   

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας